yep, heel gezellig. Vanochtend op mijn werk maakte iemand een opmerking tegen me: nee, daar moet je voor bij die en die zijn, verboden om het er met mij over te hebben. Ik kreeg spontaan de slappe lach, en niemand snapte het (ik heb niet eens moeite gedaan het uit te leggen)quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, heel gezellig. Vanochtend op mijn werk maakte iemand een opmerking tegen me: nee, daar moet je voor bij die en die zijn, verboden om het er met mij over te hebben. Ik kreeg spontaan de slappe lach, en niemand snapte het (ik heb niet eens moeite gedaan het uit te leggen)![]()
![]()
geen idee kan je zien toch waneer die voor t laatst online is geweestquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef Ceetje.. het volgende:
btw: even uit pure nieuwsgierigheid. Tot vorige week was er ook ene Beaverhausen in de COS. Weet iemand waar die ineens gebleven is?
uuuuuhhhh, hoe? (nieuw.....)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
geen idee kan je zien toch waneer die voor t laatst online is geweest
nopeniet meer gezien!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:49 schreef Ceetje.. het volgende:
btw: even uit pure nieuwsgierigheid. Tot vorige week was er ook ene Beaverhausen in de COS. Weet iemand waar die ineens gebleven is?
yep! ik lust wel een bakkie lekkere franse koffie, kom maar opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
nopeniet meer gezien!
iemand trouwens zin in een bakkie ben nu aanhet zetten
hij is bijna doorgelopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep! ik lust wel een bakkie lekkere franse koffie, kom maar op
de laatste cos waarin die gereageerd heeft is 460 al een aantal dagen geleden dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
nopeniet meer gezien!
lekker! k heb wel trek in een bakkiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
nopeniet meer gezien!
oeh gaan we ons nu al dronken voerenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:58 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
astu dameseen Frans bakkie met een klein neutje eau du vie!
nee hoor, dat hoort in frankrijk tussen de middag eenapperotjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
oeh gaan we ons nu al dronken voeren
mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:00 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee hoor, dat hoort in frankrijk tussen de middag eenapperotje
heerlijk bollokus! Thankx en santéquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:58 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
astu dameseen Frans bakkie met een klein neutje eau du vie!
goed werk. laterzzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef jesje1982 het volgende:
zo cosje geopend gaat ff hier wat doen tot laters![]()
![]()
![]()
latersssssquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |