Nouja ik lease hem dan bij dat bedrijf, ik betaal gewoon ¤xx per maand t/m September en dan schlüss.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef CoolGuy het volgende:
Wat denk je, dat je gewoon een nieuwe auto kunt regelen bij die toko, en dan in september zeggen 'ik wil er vanaf' en dat je dus tot september een nieuwe auto hebt kunnen rijden en dan na september geen verdere financiele verplichtingen meer hebben?![]()
Dat die toko zegt van 'oh nee is goed meneer, wij betalen 'm verder voor de looptijd wel'? Kom op zeg
Dat is theoretisch leuk, maar de dagwaarde van de auto zakt de eerste maand met meer dan 1%, dus de leasemaatschappij steekt hier uiteraard een stokje voor. Ik zou zeggen: lees de voorwaarden en je weet het.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:25 schreef Sokz het volgende:
Daarnaast lijkt het me dat de auto zelf als onderpand dient? Ofterwijl ze nemen de auto in en we're all happy? (net als met huizen)
Teringjantjes bij het Autowinkel die afkijken bij Garage Musterd en daarbij ook nog eens de spelfouten overnemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef Sokz het volgende:
Private Lease :
* U betaald minimaal 1% van de waarde van de auto per maand
* U bepaald zelf de looptijd door tussentijdse extra inlossingen
* U dient niets aan te betalen
* U heeft geen slottermijn aan het einde van de looptijd
* U betaald zelf wegenbelasting, verzekering en onderhoud
Bij het Autowinkel is het grote voordeel voor u dat de auto na het einde van de looptijd uw eigendom is. U kunt de auto verkopen zodat u extra financiële middelen heeft of u gebruikt de auto als aanbetaling op een andere auto bij Autowinkel.
Kun je bij deze vorm van leasing je 'contract' tussentijds opzeggen? Heb eigenlijk een auto nodig t/m september.
Dat het onderpand ingenomen wordt, betekent niet dat je verplichtingen vervallenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef Sokz het volgende:
Auto: ¤10k
Ik betaal /month: ¤100
Vanaf September betaal ik niet meer » dreigen dreigen dreigen » nemen auto (onderpand?) in beslag.
dit was mijn 'geweldige' plan. Maargoed, eens even meer informatie ophalen.
Jij gaat zo te zien een fantastische toekomst tegemoet.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:40 schreef Sokz het volgende:
Auto: ¤10k
Ik betaal /month: ¤100
Vanaf September betaal ik niet meer » dreigen dreigen dreigen » nemen auto (onderpand?) in beslag.
dit was mijn 'geweldige' plan. Maargoed, eens even meer informatie ophalen.
Ik zou sowieso niks van doen willen hebben met die tokoquote:Op maandag 14 maart 2011 22:57 schreef Sokz het volgende:
Private Lease :
* U betaald minimaal 1% van de waarde van de auto per maand
* U bepaald zelf de looptijd door tussentijdse extra inlossingen
* U dient niets aan te betalen
* U heeft geen slottermijn aan het einde van de looptijd
* U betaald zelf wegenbelasting, verzekering en onderhoud
Bij het Autowinkel is het grote voordeel voor u dat de auto na het einde van de looptijd uw eigendom is. U kunt de auto verkopen zodat u extra financiële middelen heeft of u gebruikt de auto als aanbetaling op een andere auto bij Autowinkel.
Kun je bij deze vorm van leasing je 'contract' tussentijds opzeggen? Heb eigenlijk een auto nodig t/m september.
Klopt, was enkel een gedachtengang.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:15 schreef Poepoog het volgende:
Kut ts is gewoon al minimaal 18. Wat moet er nog van zo'n droeftoeter worden.
Ja maar dat is niet relevant in dit topic.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:22 schreef TronCarter het volgende:
Jij gaat zo te zien een fantastische toekomst tegemoet.
Heb je er al bij stilgestaan dat bij deze leasevorm brandstof, rentekosten e.d. niet is inbegrepen? Je lost 1% in, maar dat is exclusief rente die eroverheen komt...
Nou, diequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef Sokz het volgende:
[..]
Klopt, was enkel een gedachtengang.
[..]
[..]
Ja maar dat is niet relevant in dit topic.
topic ja, maar was enkel een 'is - dit - mogelijk' topic. Had van mij na 1 reactie al dicht gemogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, dieis eigenlijk meer van toepassing op dit topic hoor
Vind je het zelf nou niet ontzettend simpel geredeneerd van jezelf als je 't zo terug leest?
bij musterd met een wijde boog omheenlopen, KMterugdraaiendegeldklopperszijnhetdaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Teringjantjes bij het Autowinkel die afkijken bij Garage Musterd en daarbij ook nog eens de spelfouten overnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |