SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef Lieveroos het volgende:
inb4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inb4Je hebt het niet eens gelezen dus rot op met je slotje gejankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef ukga het volgende:
[..]
Je hebt het niet eens gelezen dus rot op met je slotje gejank
Pics van je rugquote:
Eindelijk een gezond persoon in mijn topicquote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
ja ik moest ook lachen om die reclame
Lang en alles is zeker in goed formaat maar ik heb liever dame'tjes van 1.65 met bijbehorende maten.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef ukga het volgende:
[..]
Eindelijk een gezond persoon in mijn topic
ik schijt eerder op TS (jij dus).quote:Op maandag 14 maart 2011 22:39 schreef ukga het volgende:
[..]
Je haat wel overduidelijk op Kim Kardashian
hahaha wat is je probleem echt? Je bent te lelijk om zonder skimask over straat te lopen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
ik schijt eerder op TS (jij dus).
met je "klacht".
mijn probleem is dat jij een topic opent met de klacht dat je je niet meer af kunt trekken op een wijf door haar schoenen (quote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef ukga het volgende:
[..]
hahaha wat is je probleem echt? Je bent te lelijk om zonder skimask over straat te lopen?
Nee ik heb geen leven, ik zit op fok toch.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
mijn probleem is dat jij een topic opent met de klacht dat je je niet meer af kunt trekken op een wijf door haar schoenen (), die ze draagt omdat ze er miljoenen voor krijgt om dat merk te promoten? Heb je geen leven ofzo, behalve dat aftrekken?
Fok afkrakenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
mijn probleem is dat jij een topic opent met de klacht dat je je niet meer af kunt trekken op een wijf door haar schoenen (), die ze draagt omdat ze er miljoenen voor krijgt om dat merk te promoten? Heb je geen leven ofzo, behalve dat aftrekken?
inb4Jij weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst meer foto's van Kim Kardashian.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ja, waar blijft dat slotje nou op dit kuttopic?
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Eerst meer foto's van Kim Kardashian.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Lieveroos het volgende:
[..]
Ja, waar blijft dat slotje nou op dit kuttopic?
Borstenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:16 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Iew, wat zijn dat voor vetbulten op haar bovenlichaam?
Dit filmpje is wel wat langer als 26 seconden (:quote:
Daarom lek het mij dus sterk dat deze persoon zo snel mijn topic kon beoordelenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:30 schreef FokFighter het volgende:
[..]
Dit filmpje is wel wat langer als 26 seconden (:
http://kimksuperstar.com/?nats=MTMxNjA1LjEuMy41LjEwOS4wLjAuMC4w
of deze http://www.nusexvideo.nl/trailer/Kim-Kardashian-Sextape.html
Der papa (inmiddels overleden geloof ik) was de advocaat van OJ Simpson. Toen er een sextape van haar en Ray J lekte werd ze bekend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zoveel met Kim Kardashian. Ze heeft wel een lekker lichaam maar ja daar blijft het dan ook wel bij. Ik mag er toch geen ritje op maken (nou ja wel als ik haar een keer ontmoet natuurlijk) en eigenlijk begrijp ik nog steeds niet waardoor zij beroemd is.
Oke een beter uitziende Paris Hilton dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef ukga het volgende:
[..]
Der papa (inmiddels overleden geloof ik) was de advocaat van OJ Simpson. Toen er een sextape van haar en Ray J lekte werd ze bekend.
ZO ongveer ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Oke een beter uitziende Paris Hilton dus.
Zal ik je dan maar verklappen dat ze ruim 8 centimeter kleiner is dan jouw ´dame´tjes van 1.65 met bijbehorende maten´?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lang en alles is zeker in goed formaat maar ik heb liever dame'tjes van 1.65 met bijbehorende maten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |