Of niet.quote:
15 jarige meisjes vallen voor stoer, 30+ vrouwen vallen voor een zelfverzekerde man...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar ik denk dat "stoer" wel iets is waar meisjes een radar voor hebben. Subtiel stoer of overdreven stoer. Het is in principe hetzelfde. Het ligt verwant aan status denk ik.
Nee dank je.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
15 jarige meisjes vallen voor stoer, 30+ vrouwen vallen voor een zelfverzekerde man...
maar jullie willen zeker zo'n 18 jarig schatje?
we aint no virgin doggquote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Of niet.
Dat soort figuren zijn 100% maagd. Altijd. Ik loop al wat langer rond op het internet.
15 jarige meisjes of 18 jarige meisjes zijn iets makkelijker te manipuleren, ja. Maar zelfs dan, met de gedrag van sperminator krijg je haar nooit.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
15 jarige meisjes vallen voor stoer, 30+ vrouwen vallen voor een zelfverzekerde man...
maar jullie willen zeker zo'n 18 jarig schatje?
dat weet ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet je niet serieus nemen, dat weet ook jij wel.
Ik doe er genoeg hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
15 jarige meisjes of 18 jarige meisjes zijn iets makkelijker te manipuleren, ja. Maar zelfs dan, met de gedrag van sperminator krijg je haar nooit.
Wees er trots op man.quote:
Echt wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
een bleke computernerd die maagd is gaat en kan dat soort gedrag niet op internet, en ook niet irl vertonen.
Gasten die meteen over SOA's beginnen te melken.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Wees er trots op man.
Ik neem het geluk neem jij de soa's dan maar
Yup.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Gasten die meteen over SOA's beginnen te melken.
Het kan me weinig schelen of wat je zegt waar is of niet. Als je het wel doet, dus lekkere meisjes van 18 neuken, dan heb je dat met andere gedrag aangepakt dan wat je liet zien in dit topic. Of heb ik het verkeerd?quote:
Ervan uitgaande welk soort types op dergelijke praat zouden vallen....ja SOA's.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het kan me weinig schelen of wat je zegt waar is of niet. Als je het wel doet, dus lekkere meisjes van 18 neuken, dan heb je dat met andere gedrag aangepakt dan wat je liet zien in dit topic. Of heb ik het verkeerd?
In het echie iets genuanceerder.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het kan me weinig schelen of wat je zegt waar is of niet. Als je het wel doet, dus lekkere meisjes van 18 neuken, dan heb je dat met andere gedrag aangepakt dan wat je liet zien in dit topic. Of heb ik het verkeerd?
Jij hebt toch ook geen SOA?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ervan uitgaande welk soort types op dergelijke praat zouden vallen....ja SOA's.
Ik weet z'n naam niet meer, maar je had hier vroeger op FOK! precies zo iemand als jij. Constant trollen, stoer doen, etc. Toen werd z'n identiteit bekend, bleek het echt zo'n maagdelijke nerd te zijn. Hij is gelijk verdwenen van FOK!.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
ja het kan wel, maar meestal en gemiddeld gezien niet.quote:
Wacht, je liep te zeggen dat echte nerds online ook niks kunnen bereiken bij vrouwen? Ik moet het even zeker weten. Want dan ben ik het compleet oneens met je.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja het kan wel, maar meestal en gemiddeld gezien niet.
netals uiterlijk uitmaakt, maakt ook hoe goed je "het spel" speelt uit.
"de vlotte babbel" hebben waarover wordt gepraat, die dan vrouwen qua emoties, interesses, "wat gaat hij nu zeggen" , etc vervoert naar verliefd zijn is belangrijk.
Cool, dat is het enige wat me boeit. De gasten in deze topic willen weten hoe ze meisjes moeten versieren. Ik laat ze gewoon weten dat stoere internet praatjes, of praatjes die jongens met elkaar hebben in de kleedkamer of gewoon tijdens voetbal kijken met elkaar niet de praatjes zijn waarmee ze een vrouw zullen versieren.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
[..]
In het echie iets genuanceerder.
Nou mijn ervaring is dat het vooral de nerds zijn die stoer moeten doen op de internet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja het kan wel, maar meestal en gemiddeld gezien niet.
netals uiterlijk uitmaakt, maakt ook hoe goed je "het spel" speelt uit.
"de vlotte babbel" hebben waarover wordt gepraat, die dan vrouwen qua emoties, interesses, "wat gaat hij nu zeggen" , etc vervoert naar verliefd zijn is belangrijk.
meestal/gemiddeld welquote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wacht, je liep te zeggen dat echte nerds online ook niks kunnen bereiken bij vrouwen? Ik moet het even zeker weten. Want dan ben ik het compleet oneens met je.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |