én die staan dus digitaalquote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je precies nodig dan?
voor de BD heb je alleen afschriften nodig en een kopie van de polis
Hij is opgestuurd, kwestie van wachten tot 't afgeschreven wordtquote:
Heul welquote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo praat je niet over mijn zus vriend.
Ik mag hopen dat dat snel is zodat ze mijn teruggave kunnen betalen ervanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is opgestuurd, kwestie van wachten tot 't afgeschreven wordt.
Dat moet wel lukken ben ik bangquote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat snel is zodat ze mijn teruggave kunnen betalen ervan
erg handigquote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Puala het volgende:
[..]
én die staan dus digitaalIk wordt totaal geen wijs uit de betalingen van FBTO. Alle data en jaren etc. lopen door elkaar. Bij mijn FBTO kan je een prachtig overzicht opvragen en dan kan ik gewoon alle getallen bij elkaar optellen en dan snap ik het tenminste
Maak 't dan meteen naar mij over!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is opgestuurd, kwestie van wachten tot 't afgeschreven wordt.
Wacht maar jonguh! Kwart over drie op het schoolplein morgen.quote:[..]
Heul wel!
Tering, das echt veel!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken ben ik bang. Mocht bijna 2000 aftikken. Uitzuigers
. Geen grapjes maken, is te pijnlijk
.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken ben ik bang. Mocht bijna 2000 aftikken. Uitzuigers
. Geen grapjes maken, is te pijnlijk
.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk eerder journalist dan.
Ik hoop dat ik zoiets ooit mag doen.. Of gewoon naar een rellen/rampen gebied..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fotojournalist in een oorlogsgebied ofzo, dat lijkt me echt heel bijzonder.Maargoed dat gaat nooit gebeuren dus dan maar architect.
Fotojournalist in een rampengebied / oorlogsgebied? Voelen jullie je wel helemaal lekker? Da's echt een verschrikkelijke kutklus hoor. Die gasten zitten midden tussen de actie......ZONDER wapens om je te verdedigen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef Timmos het volgende:
Ik hoop dat ik zoiets ooit mag doen.. Of gewoon naar een rellen/rampen gebied..
Mijquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik krijg 1000 terug van ze. Dan ben ik benieuwd wie ze nog meer blij gaan maken hier met jouw centen
maar als je zoveel moet betalen dan heb je OF een paar fouten gemaakt de laatste jaren OF best goed geboerd dit jaarIn dat laatste geval heb ik geen medelijden met je
![]()
Heel goedquote:
Heb voor Marty eens geregeld dat hij mee kon naar Bosnië, omdat hij er ook over dacht, maar hij is er ook van teruggekomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotojournalist in een rampengebied / oorlogsgebied? Voelen jullie je wel helemaal lekker? Da's echt een verschrikkelijke kutklus hoor. Die gasten zitten midden tussen de actie......ZONDER wapens om je te verdedigen.
Als je wil zien hoe dat is, duik dan ergens ff deze documentaire op: http://www.imdb.com/title/tt0309061/ (gaat over het werk van James Nachtwey)
Vorige jaren ook alles goed ingevuld.. dat was 't probleem nietquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik krijg 1000 terug van ze. Dan ben ik benieuwd wie ze nog meer blij gaan maken hier met jouw centen
maar als je zoveel moet betalen dan heb je OF een paar fouten gemaakt de laatste jaren OF best goed geboerd dit jaarIn dat laatste geval heb ik geen medelijden met je
![]()
Kan me wel voorstellen dat je er een geromantiseerd beeld van hebt eigenlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotojournalist in een rampengebied / oorlogsgebied? Voelen jullie je wel helemaal lekker? Da's echt een verschrikkelijke kutklus hoor. Die gasten zitten midden tussen de actie......ZONDER wapens om je te verdedigen.
Als je wil zien hoe dat is, duik dan ergens ff deze documentaire op: http://www.imdb.com/title/tt0309061/ (gaat over het werk van James Nachtwey)
Ik twijfel nog wat ik er mee ga doen. Een 24-70 2.8 van canon en geld over houden voor een grip of een 24-70 2.8 & 70-200 .8 van sigma halenquote:
Ik zou het bij Canon houden, maar dat ben ikquote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik er mee ga doen. Een 24-70 2.8 van canon en geld over houden voor een grip of een 24-70 2.8 & 70-200 .8 van sigma halen
Investeer 't in het "Help isdatzo de zomer door"-fonds! Gegarandeerd rendement..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wat ik er mee ga doen. Een 24-70 2.8 van canon en geld over houden voor een grip of een 24-70 2.8 & 70-200 .8 van sigma halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
*hand opsteekt*quote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Ja zodat je nog meer kan winkelen in de DA-shop zeker. No way dat ik daaraan meewerkquote:
Dus ik krijg niets?quote:
Ik ben overgestapt man. Tegenwoordig ga ik naar de Omniejshop.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja zodat je nog meer kan winkelen in de DA-shop zeker. No way dat ik daaraan meewerk.
Ja, maar kiezen voor Canon houd wel in 1 lens waar ik er van sigma 2 voor heb. En ik denk niet dat ik nog heel erg snel een 2000 euro bij elkaar krijg voor de andere lens in Canon versie...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou het bij Canon houden, maar dat ben ikik heb gemerkt dat sigma iets trager is en meer herrie maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |