Fuck you Google, ik ga niet speciaal voor youtube een Google account aanmaken.quote:Je kunt je niet meer bij YouTube aanmelden zonder een Google-account.
Als je dit YouTube-account niet wilt koppelen, kun je je hier afmelden.
Koop een alu-hoedje maf!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom? Als ik dat niet wil. Google weet al meer dan genoeg van iedereen.
Waarom niet? Wat is er zo erg dat je een ongebruikt e-mailadres hebt?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
En waarom zou ik 2 privé e-mail adressen willen hebben? Ik vind het onzin.
Omdat ik gewoon binnen 10 seconden ingelogd wil zijn, zonder dat ik eerst een hele registratie door moet lopen, natuurlijk. Daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er zo erg dat je een ongebruikt e-mailadres hebt?
Hele registratiequote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon binnen 10 seconden ingelogd wil zijn, zonder dat ik eerst een hele registratie door moet lopen, natuurlijk. Daar ben ik te lui voor.
50.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hele registratie
Dat duurt ongeveer 15 seconden.....
Meer. Ik had vorige week precies hetzelfde en was minstens 2 minuten bezig.quote:
Tijd om Google te boycotten en te DDOssen!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Meer. Ik had vorige week precies hetzelfde en was minstens 2 minuten bezig.
omdat het gewoon een groots probleem is.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Gary_Oak het volgende:
Deze klacht is deze maand serieus al drie keer voorbij gekomen.
daarom moet je ook 2 mail adressen aanmakenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:52 schreef Lieveroos het volgende:
De meeste terechte klacht die ik vandaag lees.
Ik heb dit ook.... en wtf, ik wil mijn g-mail niet aan mijn youtube koppelen, omdat oud-leraren en allerlei zakelijke contacten mij dan kunnen vinden.....
Kut youtube.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |