jamaar ik moet Hyper-V-en hequote:
Kudt op, ik moet er mee werken, melkboer-afperser!quote:
Klik eens boven aan het scherm op je username. Dan op opties en daar kun je smilies (emoticons) selecteren.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef pietpaniek het volgende:
Ik kreeg geen kans om liev te zijn voor die geele hij was op voorhand bevooroordeeld
Je bent ooit voor een trein gesprongenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
oh shit je hebt mijn geheim bijna
nee, heeft altijd vertragingquote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je bent ooit voor een trein gesprongen
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Je bent ooit voor een trein gesprongen
Hihi.. als ipad users elkaar helpen krijg ik steeds het gevoel dat ik naar knoop in je zakdoek aan het kijken ben!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Day het volgende:
[..]
Klik eens boven aan het scherm op je username. Dan op opties en daar kun je smilies (emoticons) selecteren.
He loves me.....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kudt op, ik moet er mee werken, melkboer-afperser!
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hihi.. als ipad users elkaar helpen krijg ik steeds het gevoel dat ik naar knoop in je zakdoek aan het kijken ben!
heldquote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Day het volgende:
[..]
Klik eens boven aan het scherm op je username. Dan op opties en daar kun je smilies (emoticons) selecteren.
Kutkwalquote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
i7, 12 gig baggersnel, hd scherm
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |