Moet lekker ronken en dreunen.. Misschien iets als Lemmy maar met meer bas er inquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor basgeluid prefereren jullie? Ik ga voor de full blown Geddy Lee. Mijn geluid bestaat uit vooral veel mid en a la Geddy push ik de 1K frequentie op mijn preamp. Ik noem het mijn zaaggeluid.
Krijg complimenten van geluidsmannen omdat het lekker punchy is.
Lemmyquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet lekker ronken en dreunen.. Misschien iets als Lemmy maar met meer bas er in
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Past jouw ideale bas/gitaar/orge/drum/whatever-geluid wel bij de rest??
Laag en hoog, en dan weinig mids. Die mids komen van de gitarist welquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:22 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor basgeluid prefereren jullie? Ik ga voor de full blown Geddy Lee. Mijn geluid bestaat uit vooral veel mid en a la Geddy push ik de 1K frequentie op mijn preamp. Ik noem het mijn zaaggeluid.
Krijg complimenten van geluidsmannen omdat het lekker punchy is.
De Peter Gunn Theme was m'n eerste.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef The_Dean het volgende:
Wat zijn nou leuke basloopjes voor de ultieme noob?
Bro Hymn, Seven Nation Army natuurlijk, maar verder?
Door jou, of door het basmeisje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:59 schreef The_Dean het volgende:
Zo, de eerste basslines denderden al door de kamer
Mooi! Is dat ook weer opgelostquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:11 schreef The_Dean het volgende:
Door mij
Vriendin heeft het even te druk met haar kersverse mod-schap in KLB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |