Dubbeldood! Je kan niet zeker genoeg zijn van je zaak in sommige gevallen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je op mijn traject voor de trein springt, vermoord ik je
Nee, in het zuiden wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je op mijn traject voor de trein springt, vermoord ik je
Des te meer reden om je goed voor te bereiden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Nou nog even wachten op de moraalridder die gaat zeuren dat zelfmoord een serieuze zaak is
Ik had me geld op sammsss gezet. Misschien hebben we geluk vandaag.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Nou nog even wachten op de moraalridder die gaat zeuren dat zelfmoord een serieuze zaak is
Er zijn idd idioten die een zelfmoord laten mislukkenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dubbeldood! Je kan niet zeker genoeg zijn van je zaak in sommige gevallen.
Volgens mij is hier nooit iemand geweest die dat zei?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Ripley zou zo maar een doodserieuze (hihi) post er tussen door kunnen gooien bijv.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is hier nooit iemand geweest die dat zei?
Ze zal wel stinken nu als je haar nog steeds hebt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb een oma die is overleden aan zelfmoord! Een beetje respect graag!!
Zolang ze haar eten binnen houdt en op de stoel blijft zitten leeft ze voor mijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zal wel stinken nu als je haar nog steeds hebt.
Jawel. Maar ik zit in de bus en ik heb iets met stoelen deze weekquote:
Je hebt gewoon de lente in je.. bol.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik zit in de bus en ik heb iets met stoelen deze week
Is het hindoeisme niet 't geloof van Cambodja?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Budha kriebel. 37 graden in cambodja vandaag.
Shiva kriebel dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het hindoeisme niet 't geloof van Cambodja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |