Aah, wat leuk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
[Kluswedstrijd] UITSLAG : wie winnen de bonnen van Voor-thuis.nl
Gewonnen.. 150 euro aan schnizzle.
Bussen rijden nooit op tijd, onthou dat nou toch eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou op, de bus die ik moest hebben komt al niet opdagen, dus t begint al lekkerIk wil t verder niet eens weten
Je moet eens overwegen om je kind te sederen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
hola! De dag beginnen met een donderende driftbui is niet tof
Of mezelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet eens overwegen om je kind te sederen.
Niet genoeg blijkbaarquote:
Nooit last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
hola! De dag beginnen met een donderende driftbui is niet tof
Bus is geen NSquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hou op, de bus die ik moest hebben komt al niet opdagen, dus t begint al lekkerIk wil t verder niet eens weten
10min overstap tijd, bus 7min vertragingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bussen rijden nooit op tijd, onthou dat nou toch eens.
Passieve euthanasie? Ik dacht dat alleen Samzz en ik daar voor waren..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet eens overwegen om je kind te sederen.
Ja ik ook nietquote:
quote:
Dus dan heb je nog drie minuten voor de overstap, gaat dat niet lukken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
10min overstap tijd, bus 7min vertraging![]()
Vanavond dus mooi weer met de auto
Had ik zondag ook. Ik dacht: ik ga eens met de trein vanaf Overvecht, die zijn wat stipter dan de bus en het is nog sneller ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
10min overstap tijd, bus 7min vertraging![]()
Vanavond dus mooi weer met de auto
Er is nog hoopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Passieve euthanasie? Ik dacht dat alleen Samzz en ik daar voor waren..
Het doel heiligt de middelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is wel OV, dus 1 pot nat voor mij.quote:
Ik heb donderdag op Munchen (kopstation) terwijl ik achter in de trein zat een overstap van 3 minuten gehaald, dan moet dat Peu zeker lukken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus dan heb je nog drie minuten voor de overstap, gaat dat niet lukken?
Oh ja, zo gezien wel weer ja. Maar goed, dan heb ik er liever zelf eenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je zegt net dat je er last van hebt!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bijna nooit problemen met de bus. Maar help me herinneren dat ik met jou nooit de trein neem, want volgens mij breng je ongelukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is wel OV, dus 1 pot nat voor mij.
Niet als je nog een kaartje moet kopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dus dan heb je nog drie minuten voor de overstap, gaat dat niet lukken?
Dat bolletje van mij past niet in een blender hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Alhoewel, ik ben eigenlijk meer een voorstander van actieve euthanasie.
* stbabylon pakt de blender erbij
Dat laatste is je eigen schuld, had je er maar wat op moeten zetten toen je wist dat je met de trein ging. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet als je nog een kaartje moet kopen
Wel kut, ik heb een OV chip, maar geen saldo, heb t ding nl nog nooit gebruikt
Voorlopig zien ze mij na vandaag niet meer in de treinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk bijna nooit problemen met de bus. Maar help me herinneren dat ik met jou nooit de trein neem, want volgens mij breng je ongeluk
In stukken welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat bolletje van mij past niet in een blender hoor.
quote:
Ik had gisteren een retourtje gekochtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste is je eigen schuld, had je er maar wat op moeten zetten toen je wist dat je met de trein ging. Vind ik dan.
Waarom moet je dan nog een kaartje kopen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had gisteren een retourtje gekocht
Ik vind dat je een beetje zeurt over het OV..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had gisteren een retourtje gekocht
Dan eerder biggel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doet de kat wel voor je. Dat in stukjes scheuren.
Koop voor mij even een kapstok, wil je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:25 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij heb ik al voor 500 euro uitgezocht en ik ben nog niet op de helft.
Omdat er alleen dagretourtjes zijn en dat kaartje niet meer geldig is vandaagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet je dan nog een kaartje kopen?
Omdat die vandaag niet meer geldig is?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet je dan nog een kaartje kopen?
Ah, zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er alleen dagretourtjes zijn en dat kaartje niet meer geldig is vandaag
Ja, ik las het. Ik zat met de weekendretour in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat die vandaag niet meer geldig is?
Wat ik altijd wel een klotestreek heb gevonden, want twee enkeltjes zijn duurder dan één retourtje, maar dat is wèl opgelost met de OV chipquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat er alleen dagretourtjes zijn en dat kaartje niet meer geldig is vandaag
T is geen zeuren, zijn allemaal feiten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat je een beetje zeurt over het OV..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |