quote:
quote:
Neuh, het op 1 na laatstequote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trust me, dat is wel het laatste wat je wilt doen..
Dat is het Anne Frank Platsoenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou ook hard gaan lopen als je zo'n homo achter je aan krijgt die je geld bied voor 'diensten'
quote:
Verdacht dat je dat weetquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Trusten
[..]
*prik* *prik*
*dekking zoekt*
Goed zoquote:
Gewoon algemene kennis van een Eindhovenaarquote:
You wouldquote:Op maandag 14 maart 2011 23:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vond die zweep die er net stond leuker
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:55 schreef ArTiC het volgende:
Dag dames
Dromen van mijn bijna goddelijke lijf
quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef Bos81 het volgende:
Bedankt. Zo maar de pilletjes innemen, Morgen gewoon werken. Om 10.00 uur beginnen en wellicht dat de begeleiding vroeg op de dag belt..
Ik ga net slapen. Morgen om 7:00 weer op.quote:
Hier ook, en dat had ik niet verwacht gisteravondquote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:50 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen deze morgen
Verrek, wat heb ik goed geslapen
Ik wel. Wat heb je gedaan dat je 't niet verwachtte?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 06:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier ook, en dat had ik niet verwacht gisteravond
Ben snipverkouden, en voelde me knap beroerd gisteren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Wat heb je gedaan dat je 't niet verwachtte?
Daar heb ik al twee weken last vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben snipverkouden, en voelde me knap beroerd gisteren.
Q, je hebt geen idee hoe zwaar ik het hebquote:
Ik voel je pijn. Mensen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Q, je hebt geen idee hoe zwaar ik het hebAllemaal mensen om me heen, telefoons die constant afgaan, al die bacteriën, mensen
Oh, gelukkig! Dan sta ik hier niet alleen inquote:
Zelfmoord is de oplossing.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:23 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag voor mijn doen maar betrekkelijk weinig zin in de dag...
universele oplossingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |