\m/quote:
Steve is mijn held van Maidenquote:
Dat magquote:Op maandag 14 maart 2011 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Steve is mijn held van Maiden
Jeej!quote:
quote:
14.gifquote:
Aii, dan zit ik dus sowieso in een verkeerd topic te posten..quote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zonder OP, maar wel met metal \m/
[ afbeelding ]
Dag Selquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi Assepoesteren andere ToF'ers
pas als het op muziek gaat lijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aii, dan zit ik dus sowieso in een verkeerd topic te posten..
krijgen jullie mensen daar nou nooit hoofdpijn van? van dat geheadbang?
beter dan andersomquote:
Kun je lang blijven schuddenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas als het op muziek gaat lijken
Ha skatquote:
Gelukkig om te horen dat het iig wel weer wat beter met je gaat als het daadwerkelijk ook zo isquote:
Je kent me beter dan ik dacht.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gelukkig om te horen dat het iig wel weer wat beter met je gaat als het daadwerkelijk ook zo is![]()
Hier alles goed, alleen moe..
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kent me beter dan ik dacht.![]()
![]()
Waar ben je moe van?
Meningquote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kun je lang blijven schudden... metal + muziek = epic fail
Pfffffquote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Moest vandaag heen - terug - heen - terug naar enschede op en neer
+ school + kindje ophalen + weer naar school toe rijden + foto's maken + weer naar huis..
Hoi Henquote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef norich het volgende:
Goedenavond
wat een langharig tuig in de OP![]()
Yea, we hebben een campagne/concept wat we moeten bedenken en we hebben anti kindermisbruik dus moest ik even foto's maken voor onze productenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
PfffffKindje en foto's? Vertel..
Trustequote:
Justinquote:
Niet Kitty, zo heette haar moeder.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yea, we hebben een campagne/concept wat we moeten bedenken en we hebben anti kindermisbruik dus moest ik even foto's maken voor onze producten..
Vertelwat is er, nog steeds met kitty
?
Het is buitenspel als de bal achter is..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n homeboy op RTL7mooie is dat ik die vent echt vaker heb gezien
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet Kitty, zo heette haar moeder.Loela
![]()
Ik ben nog steeds in de rouw. Vanmiddag was het precies 2 weken geleden dat ze ging 'slapen'. Elke dag ga ik naar haar grafje en dat helpt het een beetje te verwerken maar ik mis haar zo erg he.
Verklaar me voor gek maar ik weet zeker dat ze hier nog regelmatig komt. Meer zeg ik er niet over in dit topic.
Ja, dat was een epic fail..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:23 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Het is buitenspel als de bal achter is..
Wat een stomme reclamequote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef FCTVCF het volgende:
[ afbeelding ]
FUCK EREDIVISIE LIVE, IK BEN ER.
Iddquote:
Justin, hoe ist?quote:
die keuze is voor mij niet moeilijk. 1 keer ME2 uitspelen vond ik wel genoeg.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, twijfelgevalletje... filmpje kijken of Mass Effect 2 spelen
wederom in Enschede?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:37 schreef Under_Score het volgende:
hoppah! binnenkort naar nog een huisje kijken
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:53 schreef Mdrop het volgende:
Goedemorgen, de eerste dag van de week blijft zwaar.
Sommige mensen werken graag veel en hardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, hoe raad je dat zo
New Kids Nitro! nog dit jaar in de bioscoop
ik voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:13 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sommige mensen werken graag veel en hard.
Turbo niet eens gezien.
Dat was ook de bedoelingquote:
Je werkt in het weekend ofzo?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind juist het begin van de week nooit zo erg. Het einde wel.
volgens mij bleek uit onderzoek dat de dinsdag de meest 'zware' dag van de werkweek was...quote:
Nee ik bedoelde de werkweek. De donderdag is de ergste dag van de week.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling!
[..]
Je werkt in het weekend ofzo?
eigenlijk is elke dag van de werkweek erg; doe mij maar weekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de werkweek. De donderdag is de ergste dag van de week.
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:16 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, ik heb niet alleen de vakantie geregeld op het werk; gisteren heb ik ook een vakantie besproken![]()
Hopen op mooi weer dan maar, mooi op eilandje zie ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een weekje naar De Koog samen met de vriendin
yup, op Texel, 1km van het strand; en inderdaad hopen op mooi weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hopen op mooi weer dan maar, mooi op eilandje zie ik
Justinquote:
dan wordt het inderdaad een lange, lange weekquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:36 schreef Mdrop het volgende:
Nu al geen zin meer, goed voorteken voor de komende week.
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
dan wordt het inderdaad een lange, lange week
begin juli je diploma binnen en dan vakantie t/m wanneer je bij je nieuwe baan begint?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oeh, ik heb vakantie van begin juli tot wanneer ik wat anders ga doen mits ik m'n stage haal![]()
Jep, of tot wanneer m'n volgende opleiding begintquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
begin juli je diploma binnen en dan vakantie t/m wanneer je bij je nieuwe baan begint?
kun je nagaan Justin; 4 vestigingen van het UWV zijn met jouw 'zaak' bezigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik snap er niks meer van... ik heb al contact gehad met de UWV's uit Amsterdam en Utrecht. Daarnet kreeg ik een brief van UWV Almere dat ik op gesprek moet komen en binnenkort belt UWV Amersfoort me...
Handig
nog niet besloten wat je wilt gaan doen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jep, of tot wanneer m'n volgende opleiding begint
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, inderdaad... het is altijd maar 1x
Oehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef Redbaron het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer is die weer open?
Heb er zin in
Waar zit dat dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef Redbaron het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er zin in
Bornsestraat natuulkquote:
ja maar dan was ie niet OP haar gevallenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hij had haar alleen niet op de kont moeten meppen, had veel liever gezien hoe lang ze zou aankloten met die bak
Cannot....go... on....much....longerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:19 schreef ReMcOrE het volgende:
@ David; het is ruim na 4-en, we gaan het redden![]()
dat heeft ook nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cannot....go... on....much....longer
De klokt tikt langzamer naarmate 17:00 nadert...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we slepen onszelf richting de klok van 5
Top zaakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:29 schreef Redbaron het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er zin in
Ze zijn beide open inderdaad:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:54 schreef Assiej het volgende:
Volgens mij is Van Der Poel alweer open...
Schreeuw het maar niet te hard want mijn vader is er vaste klantquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:31 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ze zijn beide open inderdaad:
Vanderpoel Hengelo: Alle dagen open tot 21:00u
Vanderpoel Enschede: Alle dagen open tot 18:00u
De windgoden mogen je nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb even een half uurtje door de polder gefietst, ben kapot... klotewind die elke keer zó draait dat ik hem altijd tegen heb
Nog erger dan het gemiddelde Jan En Zwaan niveauquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:27 schreef FCTVCF het volgende:
Serieus.. vandaag op de bouw.
Belachelijkste is dat ik hem sinds toen ik mijn kop heb
Hoi schatquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:45 schreef Redbaron het volgende:
Heuj vnaamd weer blik op de weg Champions League
Aightquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef FCTVCF het volgende:
Broertje had vandaag stage bij Jong Oranje (volleybal) .. en is door. Als hij het wil fulltime in Amsterdam volgend jaar. Lekker op je 16e :x
issie beter bezig dan zn broerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:51 schreef FCTVCF het volgende:
Broertje had vandaag stage bij Jong Oranje (volleybal) .. en is door. Als hij het wil fulltime in Amsterdam volgend jaar. Lekker op je 16e :x
Beetje afleiding schijnt goed te zijn als topsporter.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:56 schreef FCTVCF het volgende:
Wat weten jullie daar nou vanMisschien is hij daarnaast wel draaideurcrimineel.
qua sport lijkt je broertje beter bezig te zijn dan jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:56 schreef FCTVCF het volgende:
Wat weten jullie daar nou vanMisschien is hij daarnaast wel draaideurcrimineel.
Zondag half uur gespeeld in het 1e. Over 5 jaar van de tribunes in de Grolsch Veste '' ROBIN HOOLIGAN''quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
qua sport lijkt je broertje beter bezig te zijn dan jou
dan zing ik meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Zondag half uur gespeeld in het 1e. Over 5 jaar van de tribunes in de Grolsch Veste '' ROBIN HOOLIGAN''
Ik zweeerrrr.
dan had je nu op school gezeten, 1e van dat dorp waar jij wegkomt stelt natuurlijk niets voorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Zondag half uur gespeeld in het 1e. Over 5 jaar van de tribunes in de Grolsch Veste '' ROBIN HOOLIGAN''
Ik zweeerrrr.
nv cosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zing ik mee
nu maar eens NV COS 540 doorlezen![]()
Toevallig laatst nog op de bank gezeten tegen v.v. Almelo 1. Maja dat stelt waarschijnlijk ook niets voorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:03 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dan had je nu op school gezeten, 1e van dat dorp waar jij wegkomt stelt natuurlijk niets voor
Jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Nadere Voorschriften Controle- en Overige Standaarden; klinkt bekend?
waar ken jij dat van dan?quote:
Heb er vaker van gehoordquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar ken jij dat van dan?van Sander kan ik me er nog iets bij voorstellen...
Strorum is ook een optiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
als het alternatief Rivella is; dan graag een biertje
Wat SLECHT!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef FCTVCF het volgende:
TROUWENS WAT NOU GEEN TOPSPORTER
ik sta op youtube
wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:18 schreef FCTVCF het volgende:
TROUWENS WAT NOU GEEN TOPSPORTER
ik sta op youtube
Jup!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Nadere Voorschriften Controle- en Overige Standaarden; klinkt bekend?
neem t niet seri, maar rivella is natuurlijk niet watquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Toch maar een biertje?
[..]
Och Och.
Geen idee, toch al snel 10 jaar terug dat ik dat spul gehad hebquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:35 schreef Redbaron het volgende:
neem t niet seri, maar rivella is natuurlijk niet wat
A&A 1, momenteel druk (quote:
ik met A&A 3aquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
A&A 1, momenteel druk () bezig met strat.-man
a&a 3, oefquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik met A&A 3aen Strategisch Management is een lachertje
![]()
(jij doet AC? toch?
)
uhuh, alleen vreemd dat ze zo'n ouwe lul in zn dikke mercedes niet mogen bekeuren als ie zo langzaam rijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef omearos het volgende:
[..]
was weer mooivooral het donorverhaal
Mooie pot onnie?quote:
Idd, het had wel 6-1 kunnen zijn ofzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:35 schreef Redbaron het volgende:
Damn wat een kansen!
eindelijk weer eens een boeiende wedstrijd
quote:
ik doe dus ook Post HBO-AA (alleen dan vanuit het 'oude' BE), ben dit blok alleen vrijdagmorgen op Saxion te vindenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
a&a 3, oef, posthbo-AA, momenteel alleen nog vrijdagsmiddags op 't Saxion te vinden dus. Rest van de week hard aan het werk
U_Squote:
welke kant wil je op dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kan maar geen leuke vervolgopleiding vinden
oh, gemist de vorige keerquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:01 schreef ReMcOrE het volgende:
U_Sik vraag het nog maar een keer; je gaat nog bij een ander huis kijken?
dat vraagt om pics!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mn haar weer helemaal anders en krijg alleen maar complimentjes
had het al 2/3 keer gevraagd, maar goedquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
oh, gemist de vorige keerja ik ga morgen bij een ander huisje kijken. vanmiddag komt de hypotheek adviseur nogmaals langs om EEA te bespreken. hopenlijk scoort dit huisje 100%
ben de naam van de straat ff kwijt. maar noord enschede, vrij dicht bij de gronause straat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat vraagt om pics!
[..]
had het al 2/3 keer gevraagd, maar goeden wil je verklappen waar je morgen gaat kijken?
heel tof Nathaliequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Even crappy mobiele camera kwaliteit foto ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
toevallig een linkje ofzo?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:12 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ben de naam van de straat ff kwijt. maar noord enschede, vrij dicht bij de gronause straat.
welterustenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:16 schreef Under_Score het volgende:
kan ik zo ook niet vinden![]()
ik ga nu eerst slapen, nachtdienst![]()
goed geluktquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kon niet kiezen tussen bruin of blond, dus toen werd het maar dit duo penotti idee
Niet echt.. Nog niet echt de rust kunnen krijgen die ik moet nemenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goed gelukt
qua hoofdpijn al wat verbetering dan?
te druk met van alles en nog wat?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet echt.. Nog niet echt de rust kunnen krijgen die ik moet nemen
Jepquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat blijft de komende tijd ook nog wel?
en je kunt niet ergens wat tijd op 'besparen' om je rust te pakken?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JepEn dat mag niet van de huisarts.. Zegt ze terwijl mijn tentamenweken eraan komen...
Nee, of ik moet minder gaan werken, maar dan krijg ik geldproblemen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en je kunt niet ergens wat tijd op 'besparen' om je rust te pakken?
merk dat bij mezelf ook, nu ik bezig ben met m'n huis; na het werk ben ik druk met het huis, in het weekend breng je tijd door met de vriendin en de kameraden en oh ja, school is er ook nog(sport is maar 1 avond in de week, dat neem ik ff niet mee...)
hmm, balen dat je nergens je rust kunt pakkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, of ik moet minder gaan werken, maar dan krijg ik geldproblemen..
Hier Dros.quote:
Kindjes...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat hij kan, kunnen sjoemie1985 en ReMcOrE ook
dan wordt het ook ietwat lastig om een geschikte vervolgopleiding te vindenquote:
Ik vind gewoon teveel interessant en ik weet niet wat ik wil doen tot het einde der tijdenquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan wordt het ook ietwat lastig om een geschikte vervolgopleiding te vinden
'tot het einde der tijden', dat klinkt wel extreem ver wegquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind gewoon teveel interessant en ik weet niet wat ik wil doen tot het einde der tijden
Jepquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
'tot het einde der tijden', dat klinkt wel extreem ver wegeen opleiding kiezen voor de rest van de leven als slaaf bij een baas is niet makkelijk, je kunt niet in de toekomst kijken... je weet niet waar je over 10 jaar staat, je kunt alleen uitgaan van wat je nu leuk lijkt en waar nu werk in is te vinden
niks wat je echt, echt leuk vindt? (meer dan andere dingen)quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
JepHet is gewoon lastig om te bedenken wat ik wil...
Niets ik word onheus bejegend.quote:
Op 't moment heb ik écht geen ideequote:Op woensdag 16 maart 2011 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niks wat je echt, echt leuk vindt? (meer dan andere dingen)
misschien iets wat in lijn ligt met je huidige opleiding?quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op 't moment heb ik écht geen idee
hier is bewolkt en volgens mij ook niet heel warm...quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een lekker weertje weer buiten zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |