\m/quote:
Steve is mijn held van Maidenquote:
Dat magquote:Op maandag 14 maart 2011 20:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Steve is mijn held van Maiden
Jeej!quote:
quote:
14.gifquote:
Aii, dan zit ik dus sowieso in een verkeerd topic te posten..quote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zonder OP, maar wel met metal \m/
[ afbeelding ]
Dag Selquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi Assepoesteren andere ToF'ers
pas als het op muziek gaat lijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Assiej het volgende:
[..]
Aii, dan zit ik dus sowieso in een verkeerd topic te posten..
krijgen jullie mensen daar nou nooit hoofdpijn van? van dat geheadbang?
beter dan andersomquote:
Kun je lang blijven schuddenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pas als het op muziek gaat lijken
Ha skatquote:
Gelukkig om te horen dat het iig wel weer wat beter met je gaat als het daadwerkelijk ook zo isquote:
Je kent me beter dan ik dacht.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
Gelukkig om te horen dat het iig wel weer wat beter met je gaat als het daadwerkelijk ook zo is![]()
Hier alles goed, alleen moe..
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kent me beter dan ik dacht.![]()
![]()
Waar ben je moe van?
Meningquote:Op maandag 14 maart 2011 21:07 schreef Assiej het volgende:
[..]
Kun je lang blijven schudden... metal + muziek = epic fail
Pfffffquote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
Moest vandaag heen - terug - heen - terug naar enschede op en neer
+ school + kindje ophalen + weer naar school toe rijden + foto's maken + weer naar huis..
Hoi Henquote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef norich het volgende:
Goedenavond
wat een langharig tuig in de OP![]()
Yea, we hebben een campagne/concept wat we moeten bedenken en we hebben anti kindermisbruik dus moest ik even foto's maken voor onze productenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
PfffffKindje en foto's? Vertel..
Trustequote:
Justinquote:
Niet Kitty, zo heette haar moeder.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef Assiej het volgende:
[..]
Yea, we hebben een campagne/concept wat we moeten bedenken en we hebben anti kindermisbruik dus moest ik even foto's maken voor onze producten..
Vertelwat is er, nog steeds met kitty
?
Het is buitenspel als de bal achter is..quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n homeboy op RTL7mooie is dat ik die vent echt vaker heb gezien
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet Kitty, zo heette haar moeder.Loela
![]()
Ik ben nog steeds in de rouw. Vanmiddag was het precies 2 weken geleden dat ze ging 'slapen'. Elke dag ga ik naar haar grafje en dat helpt het een beetje te verwerken maar ik mis haar zo erg he.
Verklaar me voor gek maar ik weet zeker dat ze hier nog regelmatig komt. Meer zeg ik er niet over in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |