Ik wist wel dat het bestond, maar nooit geweest.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben zaterdag trouwens hier geweest: http://www.smallehaven.com/
Wist helemaal niet dat dat bestond
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat betekent Vlarp eigenlijk?
Ewquote:
wat heb je daar voor me meegenomen?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Pak toch een stoel, gastwatdefok.
Een pluche pedobear.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wat heb je daar voor me meegenomen?
In het algemeen?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Aardig doen is geen probleem, maar als het seksueel wordt is het raar.
Nou ja, ik zie gewoon niet in waarom je niet aardig zou mogen zijn tegen jonge mensenquote:
Klopt. Geldt ook voor oude mensen, trouwens.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie gewoon niet in waarom je niet aardig zou mogen zijn tegen jonge mensen.
Ik ben niet zo'n liefhebber van spek, maar erwtensoep.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Erwtensoep met roggebrood en katenspek.
Pas als ze ouder zijn dan 60. Daarvoor mag je stom doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Klopt. Geldt ook voor oude mensen, trouwens.
heilige jesus, mohammed en allah JA!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Erwtensoep met roggebrood en katenspek.
Waarom douche jij altijd 's avondsquote:
doet me vriend ook, snap dat niet :Iquote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom douche jij altijd 's avonds?
maar als ik niet 's ochtends douche voel ik me viesquote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is trouwens wel fijn om na een dag hard werken of druk gehad te hebben een hete douche te nemen.
Of een warm schuimbad.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is trouwens wel fijn om na een dag hard werken of druk gehad te hebben een hete douche te nemen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Shane Shu![]()
. Wie was er allemaal bij dat feestje?
wat denk je dat er in je bed gebeurt ..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent dan toch schoon in bed gestapt.
verschoond IS?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wat denk je dat er in je bed gebeurt ..
naast dat ene...
je verliest haar/schilfers huid.
zal et wel es proberen als me bed weeres verschoond is
Ja dat weet ik allemaal ook wel, maar als je zo gaat redeneren kan je ook denken dat je als je zonder te douchen 's avonds je bed in stapt je allemaal resten van de dag (zweet, ook schilfers, vuil) meeneemt in bed en daar lekker in gaat slapen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wat denk je dat er in je bed gebeurt ..
naast dat ene...
je verliest haar/schilfers huid.
zal et wel es proberen als me bed weeres verschoond is
Omdat ik geen zin heb er 's morgens een kwartier eerder uit te gaanquote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom douche jij altijd 's avonds?
Hand opsteekt!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Shane Shu![]()
. Wie was er allemaal bij dat feestje?
Volgens mij zit het eerder tussen onze oren dat we 's avonds of 's morgens douchen hygiënischer vindenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal ook wel, maar als je zo gaat redeneren kan je ook denken dat je als je zonder te douchen 's avonds je bed in stapt je allemaal resten van de dag (zweet, ook schilfers, vuil) meeneemt in bed en daar lekker in gaat slapen.
Dan klinkt liggen in vers gewassen huidschilfers beter.
Ja. Gemiddeld maakt het ook weinig uit qua viesheid denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij zit het eerder tussen onze oren dat we 's avonds of 's morgens douchen hygiënischer vinden
Zeg dan dat je een werkster wil.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
verschoond IS?
Ik wil ook weer thuis wonen
Ja, je kunt best een dag overslaan. Het is slecht voor je huid om iedere dag te douchen en een bad te nemen. Maar ja, het is wel lekker.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij zit het eerder tussen onze oren dat we 's avonds of 's morgens douchen hygiënischer vinden
Ik douche dan over het algemeen ook zonder douchegel, krijg er alleen maar een droge huid van. Heb nog nooit iemand gehoord in die 10 jaar tijd, dat ik zou stinkenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, je kunt best een dag overslaan. Het is slecht voor je huid om iedere dag te douchen en een bad te nemen. Maar ja, het is wel lekker.
Na het lezen van je vorige post hoef je daarvoor denk ik alleen maar onder je oksel te kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Vlarp het volgende:
En nu ben ik Wonders of the Universe kijken
wat dat soort dingen betreft welquote:
De eerste keer dat ik een bidet (in een hotel) zag, dacht ik dat het een soort urinoir was en heb ik erin geplast.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef wonderer het volgende:
Als ik een bidet zou hebben zou ik veel minder vaak douchen
Een nieuw, origineel grapje! OMG, ik ben verrastquote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Na het lezen van je vorige post hoef je daarvoor denk ik alleen maar onder je oksel te kijken
Ja dat zou ook wel donders ideaal zijn inderdaadquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Na het lezen van je vorige post hoef je daarvoor denk ik alleen maar onder je oksel te kijken
Ooh, je kunt nog veel meer dingen op/met een bidet doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een bidet (in een hotel) zag, dacht ik dat het een soort urinoir was en heb ik erin geplast.
Zoals?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef Great.Expectations het volgende:
Ooh, je kunt nog veel meer dingen op/met een bidet doen.
Doel je nou op iets seksueels? Op een bidet?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:17 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ooh, je kunt nog veel meer dingen op/met een bidet doen.
En de vorige hotelgast had misschien wel last van reizigersdiarree.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een bidet ook wel eens gebruikt om bier koud te houden bij gebrek aan een koelkast op vakantie
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En de vorige hotelgast had misschien wel last van reizigersdiarree.
Lui.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb er 's morgens een kwartier eerder uit te gaan
Misschien heeft er een reiziger wel over het matras heengekotst. En daar lig je dan weer met je hoofd op.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En de vorige hotelgast had misschien wel last van reizigersdiarree.
Dat bedoel ik...als je overal rekening mee moet gaan houden word je echt gekquote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien heeft er een reiziger wel over het matras heengekotst. En daar lig je dan weer met je hoofd op.
Lekker de warme kraan openzetten als iemand aan het douchen is.quote:
Daarom raak ik mijn ouders al jaren niet meer aan. Het idee dat ze seks hebben gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat bedoel ik...als je overal rekening mee moet gaan houden word je echt gek
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Daarom raak ik mijn ouders al jaren niet meer aan. Het idee dat ze seks hebben gehad.
Mag toch hopen dat ze sinds jouw conceptie wel gedoucht hebben...quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Daarom raak ik mijn ouders al jaren niet meer aan. Het idee dat ze seks hebben gehad.
Ik weet niet, het idee dat mijn vader of moeder naakt onder de douche staat!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ze sinds jouw conceptie wel gedoucht hebben...
Succes hier! Stadsverwarming, dus dat krijg je niet koudquote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Lekker de warme kraan openzetten als iemand aan het douchen is.
Minder zeep gebruiken helpt ook tegen de jeuk. En bodylotion ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lui.
En ik douche het liefst zo kort en koud mogelijk, anders krijg ik jeuk. Droge huid
. Dus als ik dan 's avonds douche, ben ik gelijk weer klaar wakker
.
Ik vind het zo lastig om mijn rug in te smeren met bodylotionquote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Minder zeep gebruiken helpt ook tegen de jeuk. En bodylotion ook.
Ik heb al neutrale douchegel. En smeer me de ziekte met Vaseline voor de extra droge tot droge huid. Het is wel minder gelukkig, maar dan nog. Gelukkig wordt het lente, dan krijg ik er weer minder last vanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Minder zeep gebruiken helpt ook tegen de jeuk. En bodylotion ook.
Daar heb je toch een vent voorquote:Op maandag 14 maart 2011 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het zo lastig om mijn rug in te smeren met bodylotion
Ik douche meestal als hij niet thuis is/al in bed ligt dus dat is lastig. En na een paar uur heeft het geen effect meer.quote:
Hmm, ja. Ik ken het. Ik heb er ook nog een huid allergie overheenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb al neutrale douchegel. En smeer me de ziekte met Vaseline voor de extra droge tot droge huid. Het is wel minder gelukkig, maar dan nog. Gelukkig wordt het lente, dan krijg ik er weer minder last van.
Ik heb nu een beeld voor me van een naakte Tomasso die (met nog een beetje natte doucheharen) zijn gespierde fietsersbenen insmeert met vasaline.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb al neutrale douchegel. En smeer me de ziekte met Vaseline voor de extra droge tot droge huid. Het is wel minder gelukkig, maar dan nog. Gelukkig wordt het lente, dan krijg ik er weer minder last van.
Vreemd.... ik dacht bij al die allergieverhalen aan een naakte Tomasso die de dooie huidcellen van zijn lijf staat te schrapenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld voor me van een naakte Tomasso die (met nog een beetje natte doucheharen) zijn gespierde fietsersbenen insmeert met vasaline.
Geen ervaring mee. De 6 borstharen die ik heb scheer ik weg.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is wel lekker als iemand er met z'n hand doorheen gaat anders
Als ik het weg wil halen dan moet ik het vaker scheren dan ik m'n gezicht scheerquote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geen ervaring mee. De 6 borstharen die ik heb scheer ik weg.
Maar jij hebt dan ook grote borsten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik het weg wil halen dan moet ik het vaker scheren dan ik m'n gezicht scheer
Ik had het over vaker scheren, dat is een tijdseenheid, niet oppervlakte dusquote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook grote borsten.
Whut? Serieus?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben zaterdag trouwens hier geweest: http://www.smallehaven.com/
Wist helemaal niet dat dat bestond
Oe, vampire live action role play??quote:
Mjah, ik heb mij gewoon nooit zo gerealiseerd dat je daar kon eten. Ik dacht dat het een meubelwinkel was, of zoiets.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut? Serieus?
Dat staat er al heel lang en daar heb ik het zelfs meerdere malen hier over gehad
Best leuk. En ook wel lekker eten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
niet bepaald sexy en zeker niet geslaagd
Nee is een restaurant in combi met een vintage winkeltje (Doortje).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah, ik heb mij gewoon nooit zo gerealiseerd dat je daar kon eten. Ik dacht dat het een meubelwinkel was, of zoiets.
Hij had zich niet gedoucht en ik had al gegeten.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij had zich niet gedoucht en ik had al gegeten.
Het valt gewoon niet zo op. Het is een beetje stiekem, zoals het daar zit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee is een restaurant in combi met een vintage winkeltje (Doortje).
Dat huisje wat er staat bij de ingang, dat is een semi kraak feestpand waar la Bolleur feestje sgeeft.
heel leuk, vooral tijdens de dutch design week. Allemaal buitenlandse design studentjes
vervloekt! hoe weet gij dat toch!quote:
Zo gaat het bij mij ook altijd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:52 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
vervloekt! hoe weet gij dat toch!
dat is nuquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:03 schreef gastwatdefok het volgende:
ik ga nu ook echt moet morgen weer om 7 uur eruit
Ja, beetje verstopt, maar zitten wel meer leuke dingen daar. Ookwel de design-straat genoemd. Daarom ook heel druk tijdens de Dutch Design Week.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het valt gewoon niet zo op. Het is een beetje stiekem, zoals het daar zit.
Gitaarmuziiiieeeeeeek, op de soerendonkse campiiiiiiingquote:
Ja, kijk, het Stratums Eind, daar kom ik niet. Veel te eng en woest.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, beetje verstopt, maar zitten wel meer leuke dingen daar. Ookwel de design-straat genoemd. Daarom ook heel druk tijdens de Dutch Design Week.
Voor op de grond bij de dynamo ligt nu wel zo'n lichtgevende tekstbalk met roestvrij staal waar op het staat.
[ afbeelding ]
Dat is dat "kraakpand" waar de feestjes zijn. Thuisbasis van veel design academy studenten. Inmiddels ziet het er wel wat beter uitSchijnt een monumentaal ding te zijn, een oude boerderij. Zit dus echt à chter tegen stratums eind geplakt, naast het restaurant op de smalle haven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vroeger hadden ze een oud bordeel gekraakt dat La Bolleur heette, vandaar de naam (bij de Kruisstraat)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmz. Eigenlijk maar weer eens uitvinden wanneer er weer iets te doen is. Maar dat wordt (net als het Stroomhuisje) nooit echt groot aangegeven. Altijd via via via.
Dat is het dus ook niet, het is de achterkant van Stratums Eind, ofwel: de Smalle Haven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, kijk, het Stratums Eind, daar kom ik niet. Veel te eng en woest.
Kun je ongegeneerd filmpjes kijken?quote:
Ik op school. Hoewel vervelen... ik heb gewoon geen zin meer... Dus ben sog aan het vertonen...quote:
Ja, er is genoeg te doen, maar ik wil nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik op school. Hoewel vervelen... ik heb gewoon geen zin meer... Dus ben sog aan het vertonen...
Haha heel herkenbaarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, er is genoeg te doen, maar ik wil niet
Hij vind je leuheuk, hij wil je zoenuh...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben vandaag vrij & in in Amsterdam.
En de Bas van Flo volgt mij op Twitter.En ik Twitter niet eens.
Hij kent mij niet eens!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij vind je leuheuk, hij wil je zoenuh...
Hij volgt dit topic stiekem en heeft je foto's gister gezienquote:
Zegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij vind je leuheuk, hij wil je zoenuh...
Misschien vinden ze beide G.E wel errug "leuk" en wil Flo zelf ook wel aan G.E. komen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZegHij is van Flo!
En wie aan Flo komt, komt nog steeds aan mij!
wattan? Voel je je gepasseerd?quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien vinden ze beide G.E wel errug "leuk" en wil Flo zelf ook wel aan G.E. komen?
Ja zijn broertje ziet er tegenwoordig stukken beter uit...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Jezus! Nou volg ik niet vaka het nieuws noch de bladen... maar wat is die Prince William oud en lelijk geworden zeg!Was ie eerst nog best knap en duidelijk mama's kant... nu wordt ie steeds meer de lelijke papa-kant!
Komt vast door de zorgen van zijn aanstaande trouwerijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Jezus! Nou volg ik niet vaka het nieuws noch de bladen... maar wat is die Prince William oud en lelijk geworden zeg!Was ie eerst nog best knap en duidelijk mama's kant... nu wordt ie steeds meer de lelijke papa-kant!
Die is ook niet verwekt door Charles, naar men zegt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja zijn broertje ziet er tegenwoordig stukken beter uit...
Was dat niet de butler?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Die is ook niet verwekt door Charles, naar men zegt.
IEEHHHH IK ZIE JE RARE SLEUTELBEENBOCHT!quote:
hoe zwart hebben ze je gemaakt?quote:
Ik zei toch dat ik die haahaaaaadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
IEEHHHH IK ZIE JE RARE SLEUTELBEENBOCHT!
quote:
post pics of selfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik zit met een dilemma.![]()
Zal ik nog gaan hardlopen of zal ik gewoon onder de warme douche springen en de rest van de avond niks doen?
Gewoon niks doen. Geen foto voor nodig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik zit met een dilemma.![]()
Zal ik nog gaan hardlopen of zal ik gewoon onder de warme douche springen en de rest van de avond niks doen?
Nee, zit vol met smegma in de vorm van kalk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef gastwatdefok het volgende:
heb je een beetje een mooie douchekop?
Die gebruiken we om onszelf te bevredigen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat hebben jullie opeens met foto's?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Bang dat Bas en Flo hun aandacht verliezen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef Great.Expectations het volgende:
Ooh, dan is het goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die gebruiken we om onszelf te bevredigen.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bang dat Bas en Flo hun aandacht verliezen?
Die laatstequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's
Wat?quote:
Hier mensen aan het songfestival krijgen.quote:
Oh ik wilde dit leuke liedje gewoon even onder de aandacht brengenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hier mensen aan het songfestival krijgen.
Acht banen, is dat niet een beetje teveel van het goede?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef gastwatdefok het volgende:
ben ik weer jongens en mannen
vraagje: wat vinden jullie van achtbaanen?
Is dit weer zo'n vraag die straks uitkomt bij anale seks?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef gastwatdefok het volgende:
ben ik weer jongens en mannen
vraagje: wat vinden jullie van achtbaanen?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Acht banen, is dat niet een beetje teveel van het goede?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit weer zo'n vraag die straks uitkomt bij anale seks?
Ik hou er ook wel vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik vind achtbanen wel tof. Adrenaline.
De Efteling heb ik dan weer niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou er ook wel van
en De Efteling
yay ik mag jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik haat achtbanen, attractieparken, etc.
Hij is weer terug?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:33 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
yay ik mag jou
heb ruzie met me vriend over achtbaanen lol
Kon menigeen hetzelfde maar zeggen van een vriendjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga achtbanen niet uit de weg, maar mis ze niet als ik er in geen zit.
Ik ga een vriendje niet uit de weg, maar mis er op dit moment niet echt eentje.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Kon menigeen hetzelfde maar zeggen van een vriendje
Het begin is ff zwoegen, maar eenmaal goed aan de gang is het easy sliding vanaf daar?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik probeer achtbanen te linken aan anale seks, maar het valt niet mee.
ik lul al de hele tijd met hem, mobile IM voor de winquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:34 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Mijn broer is aan het downloaden, alles is traag nu.
[..]
Hij is weer terug?![]()
Je hebt in Nederland wel een attractie/rondleiding door het menselijk lichaam, aan het einde van de rit kom je er bij de anus uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:38 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik probeer achtbanen te linken aan anale seks, maar het valt niet mee.
Als je er eenmaal in zit ga je een paar keer goed op en neer en dan is het klaar? Duurt maar een paar minuten? Nadat je klaar bent wil er iemand anders in?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het begin is ff zwoegen, maar eenmaal goed aan de gang is het easy sliding vanaf daar?
En vaak ga je met zo'n 20 man tegelijk erin!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je er eenmaal in zit ga je een paar keer goed op en neer en dan is het klaar? Duurt maar een paar minuten? Nadat je klaar bent wil er iemand anders in?
Eheheheeewquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Na een flinke rit kan de inhoud wel eens oprispen
Als je te dik bent pas je er niet in?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vaak ga je met zo'n 20 man tegelijk erin!
Maar het is wel belangrijk dat je het veilig doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En vaak ga je met zo'n 20 man tegelijk erin!
Behalve KK.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Great.Expectations het volgende:
Volgens mij kun je alles zo wel linken aan anale seks.
Daar is het je kloon voorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Zijn gwdf en ik nou de enige achtbaanhaters?
ja tochquote:
Dat mag ik hopen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Nee, mijn zus ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:45 schreef Great.Expectations het volgende:
Roze maandagquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ga liever naar een mooi museum of een interessante expositie dan naar een attractiepark. Of naar een kermis, nog erger
.
Tassen? Ik ben geen homo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Vlarp het volgende:
achtbaanhaters
Maar handig voor de tassenbewaking
Het hoeft niet of of te zijn toch? Ik vind een attractiepark wel leuk (lever een themapark, en de Efteling is voor mij zo ontzettend nostalgisch dat ik dat gewoon het einde vindquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ga liever naar een mooi museum of een interessante expositie dan naar een attractiepark. Of naar een kermis, nog erger
.
Jij houdt echt van geen enkel "wild" ding of activiteit, wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:55 schreef Great.Expectations het volgende:
.
Dat gaat in slowmotion...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij houdt echt van geen enkel "wild" ding of activiteit, wel?
Nou ja, behalve seks dan wellicht.
Die flesjes water klem ik gewoon onder mijn hangbuik. Geen tas nodigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Plasticzakje met daarin een zakje bruine bolletjes met kaas en 2 flesjes water
Nederlanderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Definieer wild.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij houdt echt van geen enkel "wild" ding of activiteit, wel?
Nou ja, behalve seks dan wellicht.
Zeg, t is geen campingdiscoquote:
Gewoon aan het ranzige attractieparkvoer.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon überhaupt iets met herrie of feesten of snelheid of weet ik 'tquote:
Ja, dat is ook mijn deviesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gewoon aan het ranzige attractieparkvoer.
mopperkont dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gewoon überhaupt iets met herrie of feesten of snelheid of weet ik 't
Stratum is eng en te wild, achtbanen en pretparken zijn niks, koninginnedag is vervelend en feesten in de stad maken te veel geluid. Dat soort dingen
Ja, sommige mensen vinden dat te duur. Ik ben zo'n mensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik neem nooit een tas mee naar een pretpark... ik koop mijn eten en drinken gewoon daar wel... al dat gesleep met zo'n tas
Neuh, nou ja, ieder z'n ding(en) natuurlijk. maar het viel me gewoon opquote:
Hollander!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen vinden dat te duur. Ik ben zo'n mens. Ga echt niet voor een flesje water 6 keer meer betalen dan dat ik in de supermarkt doe
.
Dat klinkt inderdaad best ok!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Het Songfestival is dit jaar wel een stuk serieuzer met allerlei goede inzendingen:
Zo tof
Langer, maar niet leukerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef Great.Expectations het volgende:
Terpetijnpissers, azijnzeikers, mopperaars, zwartkijkers: ze leven langer.
Superman the Ride had je in Walibi ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil terug naar Universal studio's
Spiderman the Ride
Hulk rollercoaster
Revenge of the Mummy
Twister
Disaster
Jurassic Parc
Ze hebben daar zó'n leuke enge dingen
Ja maar die is van DCquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Superman the Ride had je in Walibi ook
Nja dat vind ik ook! Ik neem zelfs naar school al een flesje drinken mee terwijl het daar maar ietsje duurder isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen vinden dat te duur. Ik ben zo'n mens. Ga echt niet voor een flesje water 6 keer meer betalen dan dat ik in de supermarkt doe
.
Ow ik las Superman ipv Spiderman... Dus tis heel andersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar die is van DCIk hou niet van DC. Universal Studio's heeft marvel!
Al is Superman the Ride best leuk ja
Maar Spiderman the ride is dus met een 3D bril opdat was echt vreemd, nooit ergens anders gezien.
Ga jij nou maar ff vakantieveilingenpuntenellen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word liever 70 met een vrolijk leven, dan 100 met een leven waarin alles kut is. Oh wacht, ik ben helemaal geen vrolijk persoon
. Dat wordt nog een lange zit dan...
De paradox.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word liever 70 met een vrolijk leven, dan 100 met een leven waarin alles kut is. Oh wacht, ik ben helemaal geen vrolijk persoon
. Dat wordt nog een lange zit dan...
Ja nou ja, beide zitten in blauw en rood spandex hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ik las Superman ipv Spiderman... Dus tis heel anders
Ja het is inderdaad schandalig duur... maar ik heb gewoon geen zin om de hele dag met zon tas te leuren... das me die paar euro wel waard... maar ik kan me ook voorstellen dat je het er wel voor over hebtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat vind ik ook! Ik neem zelfs naar school al een flesje drinken mee terwijl het daar maar ietsje duurder is
En nu heb ik er KK beeld bijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ja, beide zitten in blauw en rood spandex he
Ehm.. Ik denk dat ik meer hou van culturele, literaire, creatieve, intellectuele en visuele dingen, dan van sport & spel of dingen met grote mensenmassa's.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, nou ja, ieder z'n ding(en) natuurlijk. maar het viel me gewoon op
Nja dat is ook altijd een beetje de overweging... Meestal pakken we een kluisje en gooien we daar alles in...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad schandalig duur... maar ik heb gewoon geen zin om de hele dag met zon tas te leuren... das me die paar euro wel waard... maar ik kan me ook voorstellen dat je het er wel voor over hebt
Nogmaals, het hoeft niet het een of het ander te zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ehm.. Ik denk dat ik meer hou van culturele, literaire, creatieve, intellectuele en visuele dingen, dan van sport & spel of dingen met grote mensenmassa's.
(En ik hou er niet van als mensen overlast veroorzaken, en vinden dat anderen dat dan maar voor lief moeten nemen, maar omgekeerd geen begrip hebben voor hun omgeving. Dus tolerantie van anderen eisen, zonder zelf tolerant te zijn.)
Misschien genieten de azijnpissers juist wel van het azijnpissen, en hebben ze het reuze naar hun zin.quote:
Maar dat mogen ze dan niet toegevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien genieten de azijnpissers juist wel van het azijnpissen, en hebben ze het reuze naar hun zin.
Ik zeg toch ook niet dat het één niet samen kan met het ander?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nogmaals, het hoeft niet het een of het ander te zijn. Je kan ook heel intellectueel zijn en toch soms van iets hersenloos houden. Zo ben ik namelijk
.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het één niet samen kan met het ander?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:31 schreef gastwatdefok het volgende:
ich auch.
morgen weer school... OH GOD, EN GYM ;-;
we gaan boksen, raad eens wie de lul is
Hehe.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:31 schreef gastwatdefok het volgende:
ich auch.
morgen weer school... OH GOD, EN GYM ;-;
we gaan boksen, raad eens wie de lul is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |