Ik wist wel dat het bestond, maar nooit geweest.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben zaterdag trouwens hier geweest: http://www.smallehaven.com/
Wist helemaal niet dat dat bestond
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Wat betekent Vlarp eigenlijk?
Ewquote:
wat heb je daar voor me meegenomen?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Pak toch een stoel, gastwatdefok.
Een pluche pedobear.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wat heb je daar voor me meegenomen?
In het algemeen?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Aardig doen is geen probleem, maar als het seksueel wordt is het raar.
Nou ja, ik zie gewoon niet in waarom je niet aardig zou mogen zijn tegen jonge mensenquote:
Klopt. Geldt ook voor oude mensen, trouwens.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie gewoon niet in waarom je niet aardig zou mogen zijn tegen jonge mensen.
Ik ben niet zo'n liefhebber van spek, maar erwtensoep.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Erwtensoep met roggebrood en katenspek.
Pas als ze ouder zijn dan 60. Daarvoor mag je stom doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Klopt. Geldt ook voor oude mensen, trouwens.
heilige jesus, mohammed en allah JA!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Erwtensoep met roggebrood en katenspek.
Waarom douche jij altijd 's avondsquote:
doet me vriend ook, snap dat niet :Iquote:Op maandag 14 maart 2011 21:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom douche jij altijd 's avonds?
maar als ik niet 's ochtends douche voel ik me viesquote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is trouwens wel fijn om na een dag hard werken of druk gehad te hebben een hete douche te nemen.
Of een warm schuimbad.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is trouwens wel fijn om na een dag hard werken of druk gehad te hebben een hete douche te nemen.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Shane Shu![]()
. Wie was er allemaal bij dat feestje?
wat denk je dat er in je bed gebeurt ..quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent dan toch schoon in bed gestapt.
verschoond IS?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wat denk je dat er in je bed gebeurt ..
naast dat ene...
je verliest haar/schilfers huid.
zal et wel es proberen als me bed weeres verschoond is
Ja dat weet ik allemaal ook wel, maar als je zo gaat redeneren kan je ook denken dat je als je zonder te douchen 's avonds je bed in stapt je allemaal resten van de dag (zweet, ook schilfers, vuil) meeneemt in bed en daar lekker in gaat slapen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
wat denk je dat er in je bed gebeurt ..
naast dat ene...
je verliest haar/schilfers huid.
zal et wel es proberen als me bed weeres verschoond is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |