Die krijg ze alleen niet als als SST stoptquote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ze legt hem wel een beetje het vuur aan de schenen.
Dat moeten ze eens bij haar doen.
Gelijk terugpakken die hap bij haar volgende missie (als die er ooit nog komt)
Ze hebben haar missie ook verraden!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou ze legt hem wel een beetje het vuur aan de schenen.
Dat moeten ze eens bij haar doen.
Gelijk terugpakken die hap bij haar volgende missie (als die er ooit nog komt)
Welnee, die heeft ze gewoon niet volbracht.quote:
Zeker welquote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Welnee, die heeft ze gewoon niet volbracht.
Mo en Aafke hadden het er buiten wel over , maar brachten het niet verder voglens mij.
Die gingen niet rond lopen roepen tegen iedereen dat dat haar missie was
Mo heeft het aan iedereen gevraagd, of Laura hun liefdes liedje had gehad, en aan iedereen vertelt later op de bank, toen ze uit de kamer kwam riep iedereen liefdes liedjes!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Welnee, die heeft ze gewoon niet volbracht.
Mo en Aafke hadden het er buiten wel over , maar brachten het niet verder voglens mij.
Die gingen niet rond lopen roepen tegen iedereen dat dat haar missie was
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Misiuuu het volgende:
Wat is er gebeurd?? Ik heb vandaag even GTST gekeken naar 4 weken!
Waarom Joanna boos??
Ect..
gaan jullie heel snel naar [SST SC9] Waar we wederom naar de Tetten van Day smachtenquote:
je kan beter vragen wanneer is JO niet boosquote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom Joanna boos??
Ect..
Joanna is Joanna niet als ze niet boos of beledigd is.....quote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Misiuuu het volgende:
Waarom Joanna boos??
Ect..
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan jullie heel snel naar [SST SC9] Waar we wederom naar de Tetten van Day smachten
en doe de deurachter je dicht
Hey jonge kut, ge zet nie blauquote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
gaan jullie heel snel naar [SST SC9] Waar we wederom naar de Tetten van Day smachten
Volgens mij maakt het niet uit als ze het doorhebben nadat de missie af is zowieso. Maar Lau was zowieso niet te doen hoewel ze het wel wat beter had kunnen doen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mo heeft het aan iedereen gevraagd, of Laura hun liefdes liedje had gehad, en aan iedereen vertelt later op de bank, toen ze uit de kamer kwam riep iedereen liefdes liedjes!!
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |