abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94105094
Mini showcase, mag dit? :)

Tussen dat andere project door heb ik nog een aantal andere foto's gemaakt.

pi_94105398
Geinig :) Maar wel in de weer geweest met een telelens? Zie er niet aan af dat het in het vondelpark is, het zou zo op elke willekeurige plek gemaakt kunnen zijn. Maar ik ben persoonlijk fan van iets wijdere lenzen, zeker als het 'straat' betreft.
Verder snap ik de keuze niet echt van de 2 bijna dezelfde shots naast elkaar, en zou je ze voordat je ze hier post kunnen resizen? Zeker als je ze als showcase presenteert. :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_94105895
HET Vondelpark natuurlijk...

Nee.. geen telelens, het was een 50mm. Naar welke size moet je het resizen? Nu kun je nog een grotere versie zien :)

Vind je het beter om 2 totaal verschillende foto's naast elkaar te zetten?
pi_94106506
De tweeluikjes snap ik ook niet zo... Van twee vrijwel identieke foto's is er eigenlijk altijd wel één de betere. Zie het nut er niet zo van in om dan de beste en de op één na beste naast elkaar in een tweeluik te zetten, maar ik ben op zich wel benieuwd wat jouw idee hierachter was.

Vind de tweede foto wel erg tof. De drie vooraan hebben duidelijk een hoop lol, maar de vrouw achteraan doet het hem echt en maakt de foto zo leuk. Niet alleen doordat ze als enige recht in de lens kijkt terwijl de andere drie allemaal een andere kant uit kijken, maar vooral ook door haar blik. Mooi moment gevangen dus, dat compenseert weer een beetje voor die fiets. ;)
pi_94112086
Omdat het toch 2 verschillende momenten zijn, vond ik het wel leuk om de bijna 2 dezelfde foto's naast elkaar te doen. Maar misschien toch wel beter om het anders te combineren de volgende keer, ik snap wat je bedoelt.

Ik zat te denken bij de tweede foto dat het misschien nog mooier is als het zwart wit is...

pi_94112485
In z/w vind ik hem zeker sterker ja. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')