quote:Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef Brembo het volgende:
Die ziektes die ze verzonden hadden, dan kwam er weer een fax met een bericht van twenty bloaty head gevallen.
Wat vind je er precies niet lekker aan spelen?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:15 schreef Naamah het volgende:
Ook is er het project CorsixTH, waar een groep mensen een open source versie van TH aan het creëren is. Ik vind zelf dat hun spel nog niet ver genoeg ontwikkeld is om het lekker te kunnen spelen, maar daar zijn de meningen over verdeeld.
Nou.. heb je even? Er zitten bugs in, bijvoorbeeld handymans die vastlopen als ze planten watergeven (had ik wel opgelost door de instelling van planten zo te zetten dat het een miljoen dagen duurde voor de gingen sterven). Het is vééél minder uitgebreid dan het echte TH, minder ziektes enzo (logisch, want nog in ontwikkeling). Het financiële scherm doet het nog niet, waardoor je een hele hoop dingen niet kan zien. Er zit nog een bug in met de daglengte, waardoor je relatief meer kwijt bent en minder binnenkomt, daardoor is het een stuk moeilijker om winst te maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
Wat vind je er precies niet lekker aan spelen?
Nice die had ik allemaal nog niet gezien. (ik was ook al vrij snel gestopt. Hoe erg ik het ook ophemel en hoe vet ik het ook vond vroeger, het kan me nu niet langer dan een uurtje boeien...)quote:
En dan gaat die Inflator ofzo kapot en dan is die fucking trage handyman te laat en gaan ze allemaal dood en dan komt Magere Hein heb je weer verloren.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef Brembo het volgende:
Die ziektes die ze verzonden hadden, dan kwam er weer een fax met een bericht van twenty bloaty head gevallen.
Maar je hebt wel de originele game files nodig, right?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:52 schreef jimjim1983 het volgende:
hij is trouwens legaal gratis te downloaden, voor wie t nog niet wist
die download je dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:30 schreef STING het volgende:
[..]
Maar je hebt wel de originele game files nodig, right?
boeie, dan is t dus gedoogd. gewoon allemaal downloaden dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Abandonware = NIET legaal
Abandonware is computer software which is no longer being sold or supported by its copyright holder. Alternately, the term is also used for software which is still available, but on which further support and development has been deliberately discontinued."
Since the software is no longer sold or supported, the copyright holders are not directly harmed in any way. This is why abandonware sites are, for the most part, ignored by the law.
The distribution of copyrighted software however is, and will allways be, illegal!
Dat iemand je niet betrapt bij het inbreken in een huis, wil niet zeggen dat het gedoogd wordtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
boeie, dan is t dus gedoogd. gewoon allemaal downloaden dus
dit is inbreken in een huis waar al tig jaar niemand meer woont.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dat iemand je niet betrapt bij het inbreken in een huis, wil niet zeggen dat het gedoogd wordt
Dat dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand een idee hoe ik deze kan spelen? Heb hem reeds gedownload.
ik heb een usb-stick gevonden op straat. Daar stond een map op genaamd HOSPquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef drumstickNL het volgende:
Iemand een idee hoe ik deze kan spelen? Heb hem reeds gedownload.
dat is een map in je file als t goed is, maar je moet dus niet allemaal onzin gaan installeren enzo. Copy, Paste, Go.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:57 schreef drumstickNL het volgende:
Aight, dus alleen even op straat zoeken naar een USB stick waar HOSP op staat.
k ty
Je hoeft niet te installen? gewoon kopietje maken? Ik heb de cd nog orgineel namelijk..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:58 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
dat is een map in je file als t goed is, maar je moet dus niet allemaal onzin gaan installeren enzo. Copy, Paste, Go.
En je kan proberen om de compatibility terug te zetten naar Windows95, maar dat heeft bij iedereen een ander effect. Ik kreeg 'm op die manier niet goed aan de gang, muis bleef raar doen. Met dosbox doet ie het wel goed, alleen dan kán het zijn dat je even je best moet doen om het geluid werkend te krijgen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:55 schreef Tom_Poes het volgende:
[..]
ik heb een usb-stick gevonden op straat. Daar stond een map op genaamd HOSP
Deze heb ik naar mn harde schijf gekopieerd. Daarna doettie t!
Als je graphics nog fucked zijn, moet je rechtermuisklik op de exe doen --> eigenschappen.
In het tabblad compatibility zet je dan 256 kleuren aan (en misschien ook de 640*480, maar dat moet je even proberen want dat weet ik niet meer).
Succes
bleef fucked, moest je wachten tot je een muis zag en hem helemaal volgen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:13 schreef outcast_within het volgende:
See mouse hole. Place vending machine. Remove vending machine. Mouse hole gone.
Ben 'em in de loop der jaren kwijt geraaktquote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
'Hospital administrator is cheating'Heb het spel nog wel op een officieel legaal cd-rommetje met boekje en hoesje, voor de moraalridders die toch willen spelen.
Dat vond ik eigenlijk wel wat hebben. Heb er nog verscheidene moet ik zeggen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ben 'em in de loop der jaren kwijt geraakt
Pff.. Toen kreeg je nog zo'n schijtgrote doos om je CD'tje heen
Je had nog het gevoel dat je echt iets kocht.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:28 schreef maxmit het volgende:
[..]
Dat vond ik eigenlijk wel wat hebben. Heb er nog verscheidene moet ik zeggen...
Kan je dat spelen op de PS3? Hoe dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Dagkaart het volgende:
'Doctor required in the operating room.'
heb hem op mijn ps3, blijft vermaak!
Playstation Store waarschijnlijk?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:20 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kan je dat spelen op de PS3? Hoe dan?
huh, hoe heb je dat voor mekaar gekregen?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Dagkaart het volgende:
'Doctor required in the operating room.'
heb hem op mijn ps3, blijft vermaak!
Neen. Maar wel op de PSP. Maak jezelf geen zorgen, het speelt toch niet met een controller.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
huh, hoe heb je dat voor mekaar gekregen?
En is dat ook mogelijk op de 360?
Het is heel simpel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef maxmit het volgende:
Ik heb 'm nog ergens liggen wel legaal!!! dusOoit 'ns gekregen van iemand
![]()
Maar kan iemand een link plaatsen hoe ik dit draaiende krijg via dosbox oid in win7 64bit?
Ben niet zo'n dos-virtuoos, zachtjes uitgedrukt...Formatteren lukt nog wel, maar verder![]()
Ik dwaal af......
Voegt CorsixTH ook extra scenarios/maps toe aan Theme Hospital?quote:Op maandag 26 maart 2012 09:55 schreef STING het volgende:
Er is weer een nieuwe versie van de Open-source Theme Hospital, "CorsixTH"
http://code.google.com/p/corsix-th/wiki/AboutVersionZeroZeroOne
Geen idee, heb het spel niet, aangezien ik de original game files van TH niet heb.quote:Op maandag 26 maart 2012 10:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Voegt CorsixTH ook extra scenarios/maps toe aan Theme Hospital?
http://www.gog.com/gamecard/theme_hospitalquote:Op vrijdag 1 februari 2013 12:08 schreef AureliusM het volgende:
Kan niet openen. Althans programma vraagt waar het orginele spel geinstalleerd is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |