Ik denk ZWAKTEBOD van Lauwraquote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Guido wil Laura niet meer omdat zij 1- geen clues wilt delen en 2- Karim hem heeft gewaarschuwd dat hij meer aan zijn vriendin thuis moet denken.
Hij heeft geen gevoelens meer voor haar. Hij heeft nu zoiets van als je niets wil delen, dan maar later. Ze probeerde hem vanmiddag wel te chanteren door te zeggen dat hij haar negeert en dat ze daarom een ander kamp kiest.
`mee eens, hij komt iets meer tot levenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind dat Guido er wel op vooruit gegaan is sinds ie los is van Laura
Het is en blijft een melkmuilquote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind dat Guido er wel op vooruit gegaan is sinds ie los is van Laura
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kerel kan het mooi brengen. maar hij houd er wel goed rekening meee dat alles gefilmd word, ik zag net bij de vogeltjes dans dat hioj de camera ook ging opzoeken!
avond trouwens!
hij ligt waarschijnlijk op laura te wachten.......quote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
iig geval de meeste aktie
uhm onn-topic... waar is alex ik zie laura alleen liggen
trouble in paradice heet hetquote:Op maandag 14 maart 2011 18:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welk filmpje(s) heb je het specifiek over?
dan kan ie wachten tot hij een laura weegtquote:Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij ligt waarschijnlijk op laura te wachten.......
Mo heeft nu een grote mond....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:24 schreef bollokus het volgende:
ma tegen Mo: je komt niet onder mij uit hoor
mo:let maarop ik heb mijn pumps bij je ballen zitten
als Mo nu gaat janken dan komt het zaad nog uit haar ogen....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mo heeft nu een grote mond....
Als Maikie weer weg is, kunnen we weer naar het tranendal kijken bij haar....
Vandaar dat Maik nu heel belangrijk is....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
als Mo nu gaat janken dan komt het zaad nog uit haar ogen....
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:30 schreef bollokus het volgende:
en we zijn weer bezig met een spelletje hints, moniek gat uitbeelden wat een boer niet kent da vreet ie niet![]()
![]()
Waar was je vanmiddag, had je nodigquote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Guido wil Laura niet meer omdat zij 1- geen clues wilt delen en 2- Karim hem heeft gewaarschuwd dat hij meer aan zijn vriendin thuis moet denken.
Hij heeft geen gevoelens meer voor haar. Hij heeft nu zoiets van als je niets wil delen, dan maar later. Ze probeerde hem vanmiddag wel te chanteren door te zeggen dat hij haar negeert en dat ze daarom een ander kamp kiest.
Mo helemaal stuk als ze Maik ziet aanklooien.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:35 schreef bollokus het volgende:
de minst intelligente gaat nu kruimeltje uitbeelden....
uuuhm hij snapt het niet meer
wel een beetje dubbel met het kroelen met de andere dames dan he ,en met name de erotische aardbei happen met aafke *aan zijn vriendin denkend*quote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |