quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Want met die travestieten is het altijd bal,
Als ik ze in elkaar sla met dat gave carnaval!
Nee, RickoKun is geen baas, maar een bazin.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:33 schreef Aukje83 het volgende:
mensen die zeggen van rickokun is een baas
AUkjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:33 schreef Aukje83 het volgende:
rickokun![]()
mensen die zeggen van rickokun is een baas
dit topic
Haha!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
AUkje
Echt zo'n naam voor een "lekkere pittige spontane meid" die rond de 84 kilo weegt en in het weekend "prettig gestoord" gaat doen "met de meiden!"
Kom maar weer hoor met de resem fok clichés. Had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
AUkje
Echt zo'n naam voor een "lekkere pittige spontane meid" die rond de 84 kilo weegt en in het weekend "prettig gestoord" gaat doen "met de meiden!"
Een fok vrouw is lelijk tot het tegendeel is bewezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Kom maar weer hoor met de resem fok clichés. Had niet anders verwacht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een fok vrouw is een man lelijk tot het tegendeel is bewezen
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef RickoKun het volgende:
Wáárom zijn de bananen niet krom, maar noemen mensen transseksuelen en travestieten een "zij" of een "haar"?
Het is gewoon een man hoor. Als ik er als een naaktslak bij ga lopen noemt niemand mij ook een hermafrodiet of wel dan?
Klacht: Politiek correcte onzin van mensen die gedragsstoornissen hebben en daardoor het recht op hen nemen om een andere rol aan te nemen. Zelfs vrouwen gedragen zich niet zo verwijfd als die relnichten.
Ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:54 schreef illusions het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zou 'm doen?
Oja, en http://artsyspot.com/men-that-became-women/.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |