En geef maar toe, veel van die omgebouwde mannen zou je keihard geven.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef mootie het volgende:
Als een transseksueel de operaties heeft ondergaan, is diegene ook voor de wet man/vrouw.
Fijne familie is dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef Habork het volgende:
Zo'n geval in de familie, wordt door de meesten 'het' gezegd.
In mijn familie zou het in elkaar geslagen worden.quote:
Gaat wat ver, niet iedereen kan (kon) ermee leven, dan is er gewoon zo goed als geen contact.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:57 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
In mijn familie zou het in elkaar geslagen worden.
Dat maakt het dus alleen maar erger.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:57 schreef Habork het volgende:
[..]
Niet in bijzijn natuurlijk, ook niet door iedereen trouwens.
gelukkig voeg jij veel toequote:Op maandag 14 maart 2011 18:16 schreef handboek het volgende:
Ik noem ze altijd gewoon homo's hoor.... of gay of iets dergelijks, ik haar relnichten en gays. Ja dat is mijn eigen mening, wat wil je eraan doen? stichting gelijke behandeling op me afsturen of de coc? Het is mijn mening en niemand pakt mij die van mij af.
En ten 2e het is gwn ranzig en het zijn slappe aftreksels van de maatschappij, gadverdamme, wat haat ik mensen zoals deze. Net iets minder dan marokanen. Maar jegh wat een vies gespuis...
Bananen zijn wel krom, anders passen ze niet in hun schil.quote:
Ik weet het niet, jongedame.quote:maar noemen mensen transseksuelen en travestieten een "zij" of een "haar"?
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:33 schreef Nikmans het volgende:
Hookers.nl topic
'Na het anale feestdeel even heerlijk haar lul in mijn mond genomen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |