Die was het ja. Ik vond 'm toevallig laatst op IMDb en bedacht me dat ik die in geen 15 jaar heb gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Ken ik niet, alleen Cat's Eye met korte verhalen van Stephen King
Was volgens mij gisteren of eergisteren nog op tvquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die was het ja. Ik vond 'm toevallig laatst op IMDb en bedacht me dat ik die in geen 15 jaar heb gezien.
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Was volgens mij gisteren of eergisteren nog op tv
Op een dag (jaren terug) vertrok mijn huisgenote, en bleef ik achter zonder kabel. Ik vond het heerlijk rustig en miste het totaal niet. Sindsdien erger ik me aan wat er allemaal op tv is als ik bij mijn ouders op bezoek ben, en word ik alleen maar bevestigd in mijn opvatting dat het wel lekker rustig is zonder tv. Ik heb dus nooit meer een kabelaansluiting genomen.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op een dag (jaren terug) vertrok mijn huisgenote, en bleef ik achter zonder kabel. Ik vond het heerlijk rustig en miste het totaal niet. Sindsdien erger ik me aan wat er allemaal op tv is als ik bij mijn ouders op bezoek ben, en word ik alleen maar bevestigd in mijn opvatting dat het wel lekker rustig is zonder tv. Ik heb dus nooit meer een kabelaansluiting genomen.
Helaas heb ik afgelopen maand over moeten stappen op UPC omdat ik geen ADSL kan krijgen in mijn huidige huis, en ligt er dus wel een kabel in mijn huis. Ik probeer hem met rust te laten, want ik ben ook wel een beetje bang dat zodra ik wel tv heb ik uren op de bank ga hangen naar hersenloze zooi te kijken,.
Ik betaal nog geen eens mijn kabelabonnement. Ik kijk nl alleen echt tv wanneer het nederlands elftal speeltquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op een dag (jaren terug) vertrok mijn huisgenote, en bleef ik achter zonder kabel. Ik vond het heerlijk rustig en miste het totaal niet. Sindsdien erger ik me aan wat er allemaal op tv is als ik bij mijn ouders op bezoek ben, en word ik alleen maar bevestigd in mijn opvatting dat het wel lekker rustig is zonder tv. Ik heb dus nooit meer een kabelaansluiting genomen.
Helaas heb ik afgelopen maand over moeten stappen op UPC omdat ik geen ADSL kan krijgen in mijn huidige huis, en ligt er dus wel een kabel in mijn huis. Ik probeer hem met rust te laten, want ik ben ook wel een beetje bang dat zodra ik wel tv heb ik uren op de bank ga hangen naar hersenloze zooi te kijken,.
Wat?quote:
Quoi?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Voor de rest gebruik in mijn tv voor weergave van mijn HTPC
Male Gigolo was een erg vermakelijke film. Ook The Hot Chick en The Animal hebben me vermaakt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:15 schreef Gillingham het volgende:
Meen je dat Patch, Deuce Bigalow een wereldfilm?
Ik vond Male Gigolo echt vreselijk. Het vervolg heb ik nog niet gezien, maar dat zal ook niet gebeuren. Mijn god, wat is die Rob Schneider een slechte acteur.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Dopekoe het volgende:
Waar is Billy Crystal eigenlijk gebleven ?
Over smaak valt niet te twisten, dat klopt. Maar dat maakt het juist interessant om er over te discussiėren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Slechte acteur? Nou ja, smaken verschillen en hij speelt dikwijls hetzelfde.
Maar daarnaast is het gewoon wel een erg sympathieke kerel.
Ik zie hem bijna nooit meer in een film voorbij komen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |