Plaatje opzoeken van Shrek lijkt me niet zo moeilijk met behulp van internet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:46 schreef Patch het volgende:
[..]
Het gaat me dan om het feit dat het bijvoorbeeld onmogelijk is om via het net erachter te komen dat Shrek groen is, terwijl andere dingen wel op te zoeken zijn. Je zou dan echt de film gezien moeten hebben.
Ik denk dat het een hypothetisch voorbeeld is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Plaatje opzoeken van Shrek lijkt me niet zo moeilijk met behulp van internet.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Joh, zou het?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik denk dat het een hypothetisch voorbeeld is.
quote:
Het was dan ook een heel zwart/wit voorbeeldje. Staar je niet blind op het Shrek-verhaal maar op de essentie ervan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar nu weten we de antwoorden alquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:48 schreef Patch het volgende:
Dan maak ik nog wel een keer een honden-vraag
Er zijn nog zoveel honden in films en dan heb ik nog geeneens Disney-honden gebruiktquote:
Hier kan ik me het meest in vinden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef Asap het volgende:
Wat betreft de Sands-discussie:
Ik zeg punten halveren (aangezien de helft van de punten verdacht was) en weer mee laten doen aangezien hij er al tijdje naast heeft gestaan.
iets met een bal en terugkaatsenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef Patch het volgende:
@Robby87, dank voor je PM, maar bovenstaande post van mij is geen slowchat![]()
klootzak
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef Patch het volgende:
@Robby87, dank voor je PM, maar bovenstaande post van mij is geen slowchat![]()
klootzak
Helaas, die ballon gaat niet op voor je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |