Klinkt een beetje als een halve zinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Laat ik Sands ook in dit topic een kans geven door de FMTers die van mij geen PM hebben gekregen. Dan zet ik de beslissing even opzij.
Ik schaar me ook hierbij, maar als kanttekening dat alle behaalde punten tot dusver wel worden ingenomen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:59 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn mening in het vorige topic staat nog steeds:
Wat mij betreft meedoen maar bij de 1e tekenen van valspelen of vermoedens van is het voor mij afgelopen....
De vraag blijft dan, hoe bepaal je tekenen van valsspelen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:59 schreef Dopekoe het volgende:
Mijn mening in het vorige topic staat nog steeds:
Wat mij betreft meedoen maar bij de 1e tekenen van valspelen of vermoedens van is het voor mij afgelopen....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een halve zin
Grammaticaal dan
Vals spelen komt altijd uit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
De vraag blijft dan, hoe bepaal je tekenen van valsspelen?
Maar er zijn ook zoveel manieren om vals te spelen. Je kan nooit zeker weten of iemand iets weet of dat hij het heeft opgezocht, je kan erover speculeren maar zekerheid is moeilijk te krijgen. En dan krijg je weer precies hetzelfde: iemand die op vermoedens wordt weggestuurd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Vals spelen komt altijd uit.
Dat kan men bepalen op zoveel verschillende manieren.
Schone start iddquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik schaar me ook hierbij, maar als kanttekening dat alle behaalde punten tot dusver wel worden ingenomen.
Lijkt me persoonlijk gewoon een goede gok.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Maar er zijn ook zoveel manieren om vals te spelen. Je kan nooit zeker weten of iemand iets weet of dat hij het heeft opgezocht, je kan erover speculeren maar zekerheid is moeilijk te krijgen. En dan krijg je weer precies hetzelfde: iemand die op vermoedens wordt weggestuurd.
Neem nou deze:
FOK! Movie Trivia - Februari 2011 Deel XII
Ik kan me heel goed voorstellen dat iemand zou denken dat ik dat heb opgezocht. Het was een oprechte gok. Hoe toevallig het misschien is, ik ben de enige die 100% zeker kan weten dat ik dit niet heb valsgespeeld, maar zie dat maar eens te bewijzen of ontkrachten.
Naja, kopieren uit de imdb is overduidelijk iig....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
De vraag blijft dan, hoe bepaal je tekenen van valsspelen?
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:27 schreef Asap het volgende:
Wat betreft de Sands-discussie:
Ik zeg punten halveren (aangezien de helft van de punten verdacht was) en weer mee laten doen aangezien hij er al tijdje naast heeft gestaan.
Nog 2 posts mogelijk, ruimte zatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:16 schreef Asap het volgende:
@Dopekoe, bijna het topic volgespammed, dan hadden we bijna geen 2 punter vraag gehad
Ik zal er wel 1 maken en voor 10:00u posten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:30 schreef Gillingham het volgende:
Heeft iemand misschien een mooie twee-punten vraag klaar staan?
Nice.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik zal er wel 1 maken en voor 10:00u posten.
Misschien kleurenblindquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:30 schreef Patch het volgende:
Op de ene vraag weten dat Shrek gedaan wordt door Mike Meyers en in Nederland door Peter Paul Muller, dat er 4 films van zijn, getrouwd met Fiona, dat hij een Ogre is, het aan de stok heeft gehad met Lord Farquaad, Fairy Godmother, Prince Charming en Repelsteeltje, dat Donkey zijn sidekick is, gedaan door Eddie Murphy en Frans van Deursen en Carlo Boszhard en dat hij in een moeras woonde en op een andere vraag niet weten dat hij groen is, lijkt mij ook doorgestoken kaart.
Daarvoor zoveel mogelijk onopzoekbare vragen te posten.
Aangepaste foto's e.d.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:30 schreef Patch het volgende:
Op de ene vraag weten dat Shrek gedaan wordt door Mike Meyers en in Nederland door Peter Paul Muller, dat er 4 films van zijn, getrouwd met Fiona, dat hij een Ogre is, het aan de stok heeft gehad met Lord Farquaad, Fairy Godmother, Prince Charming en Repelsteeltje, dat Donkey zijn sidekick is, gedaan door Eddie Murphy en Frans van Deursen en Carlo Boszhard en dat hij in een moeras woonde en op een andere vraag niet weten dat hij groen is, lijkt mij ook doorgestoken kaart.
Daarvoor zoveel mogelijk onopzoekbare vragen te posten.
Aangepaste foto's e.d.
Het gaat me dan om het feit dat het bijvoorbeeld onmogelijk is om via het net erachter te komen dat Shrek groen is, terwijl andere dingen wel op te zoeken zijn. Je zou dan echt de film gezien moeten hebben.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:36 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Misschien kleurenblind![]()
Maar ik begrijp je punt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |