beetje bi is niet bahquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee dat zou heel gay zijn...want ik lig nu met mijn laptop...in mijn bed
Hé, wij kennen jouw levensstijl niet!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee dat zou heel gay zijn...want ik lig nu met mijn laptop...in mijn bed
Disney daar weet ik dan ook het meeste overquote:Op maandag 14 maart 2011 23:51 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat jij of Patch geen antwoord zouden geven, anders was de vraag te snel ingevuldJullie zaten beiden bij die laatste 2 punten Disney vraag waar alle figuren bijna langs kwamen
Daar lopen de meningen over uiteenquote:
Looolquote:Op maandag 14 maart 2011 23:54 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Hé, wij kennen jouw levensstijl niet!
De meeste Nederlandstalige films zijn dan ook echt slecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Disney daar weet ik dan ook het meeste overEn waar ik helemaal niks van weet zijn nederlandstalige films
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
De meeste Nederlandstalige films zijn dan ook echt slecht.Op een paar uitzonderingen (zoals Zwartboek) na.
Wat een hoop vragen op de late avond.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Gillingham het volgende:
Waarom antwoordt Firefox als hij daarna weggaat...
En staat er serieus een ban op het publiek maken van PM's?
Lijkt me dat bij het geval van spam of onheuse bejegeningen die regel niet geldt?
Thanks.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:19 schreef Gillingham het volgende:
Welterusten, die vraag gaat niet meer komen vandaag.
Edit: wel vandaag natuurlijk, maar niet meer voor het einde van de nacht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:40 schreef Patch het volgende:
Na wikken, wegen, overwegingen & PMs is de beslissing ongewijzigd: Sands is buitengesloten van FMT en de puntentelling.
Idd. Heel schimmige gang van zaken.quote:
Ik denk eerder via pm. Zodat de rest niet mee kan kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:48 schreef Dopekoe het volgende:
Stemming
Er gebeurt tegenwoordig veel in de weekenden blijkbaar
Ik snap het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Idd. Heel schimmige gang van zaken.
In essentie wordt een ban uitgedeeld aan Sands voor de FMT reeks. Raar dat een clubje bestaande uit Patch en een aantal anoniempjes dat beslist. Ook vreemd dat een stemming gehouden wordt onder alleen de mensen die blijkbaar al twijfelden aan Sands, beetje eenzijdige raadpleging lijkt me.
Ik heb hier meer moeite mee dan het al dan niet valsspelen van Sands.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik snap het.
Ik zit zelf ook in een dubio wat betreft de eenzijdige raadpleging.
En ik haal er ook al helemaal geen vreugde uit om iemand de toegang te ontzeggen tot FMT.
Laat ik Sands ook in dit topic een kans geven door de FMTers die van mij geen PM hebben gekregen. Dan zet ik de beslissing even opzij.
Ik vind dat Sands gewoon weer terug moet mogen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:57 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik snap het.
Ik zit zelf ook in een dubio wat betreft de eenzijdige raadpleging.
En ik haal er ook al helemaal geen vreugde uit om iemand de toegang te ontzeggen tot FMT.
Laat ik Sands ook in dit topic een kans geven door de FMTers die van mij geen PM hebben gekregen. Dan zet ik de beslissing even opzij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |