Luciferquote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Asap het volgende:
Je mag van mijn part ook de kat van Assepoester noemen, aangezien in de NL versie eigenlijk de naam van de vrouw niet wordt gebruikt (alleen in de Engelse versie lijkt het op)...
quote:
Ja dat!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij vroeg de naam van de draak niet de stem acteur...toch?
Valt toch wel mee...zeker de laatstequote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Robby87 het volgende:
Topic bijna vol, godzijdank, wat een draak van een vragen
Hehe, dubbele punten krijg je tenminste originele vragenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Robby87 het volgende:
Topic bijna vol, godzijdank, wat een draak van een vragen
Oh doe jij dat dan?quote:
Die discussie heb ik gemist, maar jammer dat je niet meer mee speelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh doe jij dat dan?Ik weet die dingen gewoon daar hoef ik echt niet voor te gaan zoeken lol
Ook al denken sommige mensen dat
Een vraag, direct een correct antwoord en er kan nog een twee-punten-vraag gesteld worden.quote:
Patch was nogal selectief met het inlichten van mensen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Die discussie heb ik gemist, maar jammer dat je niet meer mee speelt.Correctie: mag spelen.
Ja, zo'n idee had ik al, omdat ik volgens mij niet de enige was die verbaasd was/is. Maar goed, er zal wel een goede reden voor zijn.......quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Patch was nogal selectief met het inlichten van mensen.
#298 vraagquote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Gillingham het volgende:
Een vraag, direct een correct antwoord en er kan nog een twee-punten-vraag gesteld worden.
Dat is nog maar de vraag...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Maar goed, er zal wel een goede reden voor zijn.......
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
#298 vraag
#299 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
#300 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
Zal ik dan maar antwoord geven?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
#298 vraag
#299 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
#300 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |