Daar denk jij graag aan, hè?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat het iets met een SOA te maken heeft.
Ah, weer iets geleerd vandaagquote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef wyccie het volgende:
Dat kennen jullie toch wel? SOG= studieontwijkend gedrag.
Ben ook al twee uur lang aan het eten.
Aan studie-ontwijkende activiteiten? Zelden.quote:
Marianne is ook een vos!quote:
Dat meen je niet!?quote:
Ja, heel Robin Hood is met dierenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat meen je niet!?![]()
Ik vond het gewoon echt zo'n Robin Hood-pakje. En ik ken die tekenfilm verder niet, maar Marianne is de enige vrouwennaam die ik me kon herinneren.
Geen Disneyfan hier zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Ja, heel Robin Hood is met dierenRobin en Marian zijn vossen
Hij is nog bezig met controleren.quote:En Asap negeert mijn oplossing
Hier wel, ik heb er heel veelquote:
Dat ie ff opschietquote:Hij is nog bezig met controleren.
Hoe heet ze anders?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef Sands het volgende:
huh boze stiefmoeder is goed voor sneeuwwitje...wtf
Nja, ze is ook boze stiefmoederquote:
Eigenlijk wel, maar in het verhaal is ze ook de stiefmoeder, kan dit dus moeilijk fout rekenen...quote:
Ik heb de nederlandse versie al niet meer gezien sinds mijn kindertijd dus dat zou dan wel kunnenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef Asap het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar in het verhaal is ze ook de stiefmoeder, kan dit dus moeilijk fout rekenen...
Stiefkoninginquote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfelde al tussen stiefmoeder en stiefkoningin. Voor de continuïteit heb ik voor stiefmoeder gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |