Staande ovatie bij de afgelopen Oscars, zal het wel druk hebben met Monsters Inc 2quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik zie hem bijna nooit meer in een film voorbij komen....
Hoe ik daar trouwens bij kom, geen idee...
De enige in dat rijtje die ik wel kan waarderen is Murray, maar dan vooral vanwege zijn onnozole kop die soms uitstekend gecast wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Patch het volgende:
![]()
Steve Martin, Chevy Chase, Marin Short, Bill Murray, Dan Aykroyd, Rob Schneider, Adam Sander
Bill Murray en Dan Aykroyd zeker. De rest heeft zijn momenten, maar moet ik soms écht zin in hebben om er de humor van in te zien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Patch het volgende:
![]()
Steve Martin, Chevy Chase, Marin Short, Bill Murray, Dan Aykroyd, Rob Schneider, Adam Sander
Vergeet Robin Williams nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:26 schreef Patch het volgende:
![]()
Maar in principe voldoet ie toch wel aan jouw filmprofiel? In ieder geval oppervlakkig gezien...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef Dopekoe het volgende:
Ik heb geen flauw idee, dus heb ik maar ff gegoogled op die quotes, maar ik heb de film niet gezien
Alleen het soort film trekt me nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar in principe voldoet ie toch wel aan jouw filmprofiel? In ieder geval oppervlakkig gezien...
Welk soort is dat precies?quote:
Een hoop andere naakte dames die minstens zo mooi zijn als Kidman?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:28 schreef hornage het volgende:
Hu, zit er meer in dan een naakte Nicole Kidman dan?
Die heb ik gemist danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:30 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een hoop andere naakte dames die minstens zo mooi zijn als Kidman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |