Nee dat FB van jou, waarom staan er geen tieten in!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Phantomesse het volgende:
Fobo van TS en de dingen die hij post bij anderen
Dit is OF een hele slechte troll of gewoon fucking kansloos en kan beter aan de Jersey kust gaan wonen
Overigens, TS, nee, ik word niet heet van je en je ziet er nep uit.
ik wil jullie behouden voor houdingsproblemen. Als je BOR goed doet, moet je wel je scapula goed samentrekken. Rear delts worden vaak vergetenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar minachting voor onhebbelijke mensen zoals jij die alles beter weten en andere mensen niet hun ding laten doen zoals zij dat willen.
En als er iemand hier de stoere man uithangt ben jij het wel
Joh, is losgisch dat het met eelt te maken heeft. Maar dus niet iedereen wil met vieze gele knobbels op zijn handen rondlopen en draagt daarom handschoenen.quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik wil jullie behouden voor houdingsproblemen. Als je BOR goed doet, moet je wel je scapula goed samentrekken. Rear delts worden vaak vergeten
Klein beetje vond ik wel genoeg hoor. Bij Steef Stuntpiloot meer dan genoeg inkijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee dat FB van jou, waarom staan er geen tieten in!!!!
ik zie overal om me heen protracted shoulder girdles, wees niet zo en doe je rows goedquote:Op maandag 14 maart 2011 16:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt![]()
Proberen indruk te maken met dit soort jargon
Stuur er dan een paar naar mijquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klein beetje vond ik wel genoeg hoor. Bij Steef Stuntpiloot meer dan genoeg inkijk.
Engelse woorden die je uit een workout blad hebt geplukt gebruiken om stoer te doenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik zie overal om me heen protracted shoulder girdles, wees niet zo en doe je rows goed
doe gewoon je rowsquote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Engelse woorden die je uit een workout blad hebt geplukt gebruiken om stoer te doen![]()
Waarschijnlijk spreek je het niet eens
als ik jou met slechte vorm zie benchen dan geef ik je mooi geen adviesquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
Loop nou eens niet zo ongelooflijk gemaakt interessant te doen joh. Nobody gives a shit.
Jammer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
als ik jou met slechte vorm zie benchen dan geef ik je mooi geen advies
Vroeger waren trolls tenminste nog grappig. Dit is gewoon jammer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
als ik jou met slechte vorm zie benchen dan geef ik je mooi geen advies
Dit dus.quote:
Vroeger deden ze moeite, en was het voederen van trolls nog een dankbare taak.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vroeger waren trolls tenminste nog grappig. Dit is gewoon jammer.
Dank u voor PM, dacht niet dat je het zou doen, geile jetsers hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef Phantomesse het volgende:
snatches worden vaak tot een lowerbody oefening gerekend, maar het is ook goed voor je upperback. Doe je snatches? Quadsimodo, swoleback of squatredame
Chestbrah Gepost op 14-03-2011 om 16:17
quote:
Op 14-03-2011 16:15 schreef Phantomesse
Waar heb je het over, ik sport nooit
Chestbra:
dan kan het geen kwaad om te beginnen als je bij mij kans wil maken
Deze gozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |