sommige dingen doe je gewoon niet, dat is hetzelfde als een helm dragen op een normale fiets.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef Ezio het volgende:
Wat een mongolentopic zeg, laat hem lekker die dingen dragen als hij dat wil
Veiligheid voor alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
sommige dingen doe je gewoon niet, dat is hetzelfde als een helm dragen op een normale fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Of topics maken over achterlijke ergernissen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
sommige dingen doe je gewoon niet, dat is hetzelfde als een helm dragen op een normale fiets.
als ik in de sportschool ben, dan hoef je echt geen parallel squats te doen voor mijn neus hoor. ATG ga jequote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of topics maken over achterlijke ergernissen.
Nou nou dat zal wel even schrikken zijn dan..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef Chestbrah het volgende:
Je kan van mij een flink standje krijgen als je bijvoorbeeld borst ga trainen en je laat de bar 20cm boven je borst zakken. Dan weet je toch verdomme dat je vooral anterior delts en triceps traint.
Ik zou je hard in je gezicht uitlachenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:55 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
als ik in de sportschool ben, dan hoef je echt geen parallel squats te doen voor mijn neus hoor. ATG ga je
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
op internet ja, maar niet als ik echt boos naar je kijk
Trolololo. Je doet fucking stoer, je doet me denken aan een of andere sukkel die hier een tijdje terug een ban had gekregen omdat hij tof deed. Die had een topic gemaakt over dat ie ietys met znknie had en daarna weer ging sportenen hoe geweldig hij wel niet was. Vervolgens ging hij tof doen tegen anderen en kreeg hij een bad wegens internetheld uithangen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
Ik heb alleen maar minachting voor onhebbelijke mensen zoals jij die alles beter weten en andere mensen niet hun ding laten doen zoals zij dat willen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |