BUUUURN ohneetognietquote:Op maandag 14 maart 2011 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Maar je loopt in een dierenpak om je gebrek aan groeiend lichaamshaar te compenseren?
toch nog iemand die trots op me isquote:
Maar een furry draagt toch dat soort pakken? Of in ieder geval geilt erop...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:46 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
BUUUURN ohneetogniet
dierenpak is voor vaage mensjes
I'm just in it for the artquote:Op maandag 14 maart 2011 15:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar een furry draagt toch dat soort pakken? Of in ieder geval geilt erop...
dat heb ik uitgevonden met m'n ex, die bleek dus een furry én autistich te zijn, leuke combo hé.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
oooh gatver furries zijn de laagste vorm van sociale pariah die je maar kan zijn... zelfs trekkies kijken neer op furries.
heel veel furries zien het als een "levenstijl" en bedoelen daarmee dat ze er nat van worden of een harde pielemans van krijgen. Ze voelen zich over het algemeen heel erg onderdrukt en verstoten en doen vooral veel aan janken over het "onbegrip" dat ze tegenkomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef Steve het volgende:
Ah, antropomorfe dieren. Maar iedereen hier gaat er meteen vanuit dat dat ook een seksuele voorkeur is?
Furry is normaliter geloof ik ook wel redelijk seksueel getint ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef Steve het volgende:
Ah, antropomorfe dieren. Maar iedereen (Nou ja, BartjeBart) hier gaat er meteen vanuit dat dat ook een seksuele voorkeur is?
What's in a name? A geek by any anorther name would still be as geekyquote:
Lekker doen wat je niet laten kuntquote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef gastwatdefok het volgende:
maar ik ben me terug aanet trekken van furries, meeste zijn idd sociale pariahs
Ik doe niet aan cosplay, en ik geil alleen op sexy mensen in sexy cosplay pakjes!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Kug niet echt recht van spreken heeft, wat dit betreft.
Wat je wil!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik doe niet aan cosplay, en ik geil alleen op sexy mensen in sexy cosplay pakjes!
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:52 schreef Steve het volgende:
Ah, antropomorfe dieren. Maar iedereen (Nou ja, BartjeBart) hier gaat er meteen vanuit dat dat ook een seksuele voorkeur is?
Dit bevestigt wel het beeld dat de ene geek zich beter voelt dan een andere geek.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik doe niet aan cosplay, en ik geil alleen op sexy mensen in sexy cosplay pakjes!
Ja ik zag jouw posten en eigenlijk als enige het over geilen hebben.quote:
Waar zegt ie dat ie zelf aan furry cosplay doet dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik geil niet op mannen verkleed als vampierquote:Op maandag 14 maart 2011 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, wat Ang3l (die dan weer geilt op mannen verkleed als vampier) zegt.
Ben jij dat?quote:
en een satyr dan? mannelijke versie van een succubusquote:Op maandag 14 maart 2011 16:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geil niet op mannen verkleed als vampier
Ik geil op heet hele idee van de vampier zelf
Maar dat is dan ook 1 van de meest erotisch bedachte/geschreven monsters.
incubus is de mannelijke versie van een succubus. Een satyr is meer als een faun.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
en een satyr dan? mannelijke versie van een succubus
euh uhm... maar satyr is toch ook wel een beetje een lustvol wezen?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
incubus is de mannelijke versie van een succubus. Een satyr is meer als een faun.
Geil je dan nu op die vreselijke vent in spandex of op die man linksachter?quote:
Ook jaquote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef gastwatdefok het volgende:
[..]
euh uhm... maar satyr is toch ook wel een beetje een lustvol wezen?
de vreselijke vent in spandexquote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geil je dan nu op die vreselijke vent in spandex of op die man linksachter?
En dat staat hoger op de sociale ladder dan een liefhebber van Furrie Art?quote:
Een lelijk hoofd?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef gastwatdefok het volgende:
nou, mijn vriend mag dan misschien een furry zijn, maar hij heeft een ding dat jullie niet hebben!
raad es?
Een derde tepel?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef gastwatdefok het volgende:
nou, mijn vriend mag dan misschien een furry zijn, maar hij heeft een ding dat jullie niet hebben!
...
...
...
raad es?
een paardenlul?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:19 schreef gastwatdefok het volgende:
...
...
...
raad es?
zonder visueel bewijs verwerpen wij mannen van de wetenschap jouw claimquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |