Welkom op FOK!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijk zeikerd zeg.
Gelukkig zijn ze weer gestopt inderdaad.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef danilel het volgende:
[..]
Dan zou het tenminste een uitdaging geweest zijn.
Dit is pas triest......
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Altijd dezelfde mutsen dus die het wel waarderen....
Jij begint me een beetje de strot uit te hangen. Concentreer je op SST en niet op de posters!!! (SORRY MODJE, KAN ER FF NIET MEER TEGEN)quote:Op maandag 14 maart 2011 15:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Altijd dezelfde mutsen dus die het wel waarderen....
Houd anders gewoon op met reageren, de COS wordt zo erg vervuild.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:34 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelooflijk zeikerd zeg.
Scroll, scrollquote:Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Houd anders gewoon op met reageren, de COS wordt zo erg vervuild.
Nee ook niet....weinig van deze opdrachten zijn hoogstaand en meeste hebben al helemaal niks met clues waardoor ze als ze wel clues krijgen niet zien dat het clues zijn....volgt U het nog....quote:
Hij woont er bijna.. dan is het niet zo gekquote:Op maandag 14 maart 2011 15:35 schreef mootie het volgende:
Jo denkt dat Flip de mol is, staat altijd klaar als de foon gaat.
Wees blij dat ze iets doen.. zie je liever slapende mensen?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ook niet....weinig van deze opdrachten zijn hoogstaand en meeste hebben al helemaal niks met clues waardoor ze als ze wel clues krijgen niet zien dat het clues zijn....volgt U het nog....
hoogstaand of niet, ik ben allang blij dat ze iets anders te doen hebben dan in bed hangen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ook niet....weinig van deze opdrachten zijn hoogstaand en meeste hebben al helemaal niks met clues waardoor ze als ze wel clues krijgen niet zien dat het clues zijn....volgt U het nog....
Yupquote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hoogstaand of niet, ik ben allang blij dat ze iets anders te doen hebben dan in bed hangen.
Guido ligt dus weer in zijn gebruikelijke positiequote:
En toch, het is te gek voor woorden dat de regie met zulke kinderachtige opdrachten moet komen om die luiwammesen uit bed te houden. Er zit niks in die mensen zelf.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hoogstaand of niet, ik ben allang blij dat ze iets anders te doen hebben dan in bed hangen.
Ach, de meeste klagers blijven toch kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:38 schreef mazaru het volgende:
Ben ik weer!
Ik ben net zo'n heen- en weerbootje vandaag.
[ afbeelding ]
Ben ik weer!
[ afbeelding ]
Echt, hoe flikken ze het toch? Hoe heb je dit gevonden?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hmm, en we hebben weer een fail op de website, regie die dingen bespreekt: http://www.secretstory.nl/videos/801/Telefoon!
Ben ik weer!
[ afbeelding ]
Staat gewoon tussen de video's op de website.. het filmpje waar Maaike de telefoon opneemt..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, hoe flikken ze het toch? Hoe heb je dit gevonden?
Ben ik weer!
[ afbeelding ]
Ben ik weer!
[ afbeelding ]
Ja klopt....ik ben er voor de sensatie...zoals die drank nachten en ruzies en gezeik enzo. Die zijn nou eenmaal wat zeldzamer, zeker in deze RLS...en dan maar COS geven over de frustraties....quote:Op maandag 14 maart 2011 15:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ach, de meeste klagers blijven toch kijkenAls ik SST echt geen ruk aan vond verdeed ik mijn tijd er al helemaal niet mee, ik vind het wel leuk, ook die kinderachtige opdrachten
Kan iemand even een transcript tikken? Ben benieuwdquote:Op maandag 14 maart 2011 15:36 schreef bladerdeegroller het volgende:
Hmm, en we hebben weer een fail op de website, regie die dingen bespreekt: http://www.secretstory.nl/videos/801/Telefoon!
wtf???quote:Op maandag 14 maart 2011 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt, hoe flikken ze het toch? Hoe heb je dit gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |