Aangespoeld?quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:03 schreef --Krijn-- het volgende:
Stuur a.u.b. geen geld meer naar Japan.
Ik was net televisie aan het kijken en zo'n klagende Jap had gewoon twee jachten op zijn oprit staan.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:46 schreef blackholl het volgende:
Mercedes heeft een nieuwe auto, de SLK Tsunami, een slag groter dan de VW golf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 10:38 schreef smegmanus het volgende:
Geen paniek meer bij reactor 2 in Fukusima Japan.
De werknemers kwamen zojuist stralend naar buiten.
Het zou me een zorg zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef Baalhaar het volgende:
Stel nou hé, je zit zo achter je PC'tje lekker te fok!ken en opeens gaat dat alarm af: tuuuuuuuuuuu, TUUUUUUUUUUUUUUUU. Je schrikt je de tering, want na een snelle blik op je computerschermpje zie je dat het niet maandag 12:00 is![]()
Dus voor het eerst in je leven besluit je uit je raam te kijken en wat zie je: gebouwen die in elkaar storten, mensen die met bloed op de grond liggen, paniek, geschreeuw, en dan ook nog eens een grote golf die alles meeneemt, zelfs je ouders en je vriendin die toevallig buiten op straat liepen..![]()
Je besluit nog maar snel je laatste afscheids-topic te openen en ziet dan een nieuw topic staan geopend door een paar Japanners op fok!: ''Maak hier grappen over de overstroming van Nederland''. Vraag jezelf af hoe je je dan voelt voordat je hier zo'n plaatje post.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cry me a river, build me a bridge, and do us all a favor and jump off it.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |