quote:
mijn tenen....quote:
Hak er een poot onder vandaan en probeer het dan nog eens!quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:31 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Hak er een poot onder vandaan en probeer het dan nog eens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2011 19:57:40 ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:45 schreef Igen het volgende:
Zonet op het nieuws: "Hier in het rampgebied staat voor supermarkten in het rampgebied echt een rij van ..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn epilepsie, wat doe je!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:50 schreef jappy-b het volgende:
klik en dan de F11 toets ingedrukt houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:16 schreef GizartFRL het volgende:
Vanwege het normaal doen en het niet mogen plaatsen van aangespoelde lijkjes, hierbij de livewebcam van het getroffen gebied achter een spoiler tag voor de mensen die het zo leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met die armen zat ik eerder aan de straling te denken, maar goed.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:26 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft indirect ook met de Tsunami temaken!
INDI-FUCKING-RECT!!!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:28 schreef ikke043 het volgende:
[..]
met die armen zat ik eerder aan de straling te denken, maar goed.
IN Hiroshima en Nagasaki niet, daar lopen ook nog genoeg gemuteerde mensen rond.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:29 schreef aight1 het volgende:
Gelukkig zijn ze in het grootste deel van Japan wel nog gewoon kerngezond.
Tsjernobyl ligt toch in Ruslandquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
INDI-FUCKING-RECT!!!
Tsunami-----> kapotte nuclaire reactor---- > tsjernobyl shirt
Ben je nu zo stom dat ik de link voor je moet leggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |