Hoewel het ook wel weer grappig is dat dat per deel in Rotterdam anders is. Neem bijvoorbeeld de metro van eindpunt naar eindpunt. De samenstelling van het metrostel verandert dan voortdurend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig hoe ik hier in overijssel zwaar in de minderheid ben en in Rotterdam ineens in de meerderheid
en dan is het maar de vraag of het mag. Het is buiten immers heel erg gevaarlijk en daar moeten kinderen tegen beschermd worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
Een wijs man zong ooit eens:" iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen." vindt het allemaal wel meevallen, maar dat komt vaak ook meer omdat de moslimjeugd vaak het huis uit geschopt wordt om op straat te spelen #rustinhuis ...de nl jeugd moet vaak eerst vragen of ze uberhaupt buiten mogen spelen ...
Kinderen zijn onaardig tegen elkaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef LostFormat het volgende:
Even inhaken:
Ik kan dat geen buitenspelen meer noemen. Hoe Marokkaanse kinderen met elkaar bezig zijn, niet normaal. Ik kijk uit op een binnenplaatsje en daar zijn ze volop bezig. Koters van een jaar of 4 die bij meisjes de keel dichtknijpen. Alleen maar slaan, schoppen, schreeuwen en dat continu.
Ik kom nu vast als een verzuurde PVVer over (wat ik geenszins ben) maar ik vind het gewoon schrikbarend. Ze zijn zo ontzettend onaardig tegen elkaar.
Het feit dat je van "Marokkaanse kinderen" spreekt maakt je inderdaad wel een PVV'er. Wat je ziet zul je ongetwijfeld ook als islamisering van het schoolplein zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:50 schreef LostFormat het volgende:
Even inhaken:
Ik kan dat geen buitenspelen meer noemen. Hoe Marokkaanse kinderen met elkaar bezig zijn, niet normaal. Ik kijk uit op een binnenplaatsje en daar zijn ze volop bezig. Koters van een jaar of 4 die bij meisjes de keel dichtknijpen. Alleen maar slaan, schoppen, schreeuwen en dat continu.
Ik kom nu vast als een verzuurde PVVer over (wat ik geenszins ben) maar ik vind het gewoon schrikbarend. Ze zijn zo ontzettend onaardig tegen elkaar.
dus?quote:
Staat zon bus van in mijn straat...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
hipsters bedoelt men vaak mee van die kunstzinnige personen (kunstacademie, grafisch lyceum ..). En daar zit de Witte de With vol mee. Bazar, Witte Aap en dat soort dingen.
Owja en Noordereiland ook en t Poortgebouw, maar dan moet je mensen kennen.
Of even wachten als Vice weer een Jaegerland feestje geeft (in Maassilo ofzo)
Echt? Dus als ik daar naartoe zou gaan, sta ik niet alleenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:36 schreef junkiexp het volgende:
Al zou de witte aap om te dansen zijn gaat het niet, want je moet een vierkante meter met minimaal 2-3 mensen delen.
De Aap is niet echt om te dansen, meer ouwehoeren met een drankje in je hand.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:36 schreef junkiexp het volgende:
Al zou de witte aap om te dansen zijn gaat het niet, want je moet een vierkante meter met minimaal 2-3 mensen delen.
Ik ken niemand en ik ben 18 jaar, is dat niet erg?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:39 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
De Aap is niet echt om te dansen, meer ouwehoeren met een drankje in je hand.
Je valt op dertienjarige meisjes?quote:Op zondag 27 maart 2011 12:38 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Vanavond Justin Bieber in Ahoy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |