Lief, maar ik heb net een boterham én het pistoletje op. Dus dat zijn bij elkaar al zeker 3 boterhammenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis dat ik al heb hardgelopen. Anders was ik met een bezweet broodje langsgehold.
Dan neem je toch dat ding.. rails enzo?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tis dat ik al heb hardgelopen. Anders was ik met een bezweet broodje langsgehold.
Boterham =1, pistoletje =2, waar heeft boterham 3 zich verstopt?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lief, maar ik heb net een boterham én het pistoletje op. Dus dat zijn bij elkaar al zeker 3 boterhammen.
Opgeteld zijn het er toch drie? 2 in de vorm van het pistoletje (want pistoletje zit qua kcals hoger dan een bth) en 1 losse boterhamquote:Op maandag 14 maart 2011 12:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Boterham =1, pistoletje =2, waar heeft boterham 3 zich verstopt?
Dat is natuurlijk ook een vergelijking van niksquote:Op maandag 14 maart 2011 12:40 schreef loveli het volgende:
Oh. Ik reken nooit zo. Om m'n vader te quoten: Als ik die muis had en die daar loopt en dan nog één, dan had ik er 3.
Nu zien we eens wat jij eet!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:40 schreef loveli het volgende:
Oh. Ik reken nooit zo. Om m'n vader te quoten: Als ik die muis had en die daar loopt en dan nog één, dan had ik er 3.
*schuift boterham met kaas, dikke laag hv mayo en kipfilet naar binnen*
Oi dawassikniet, maar ik vind het wel lief van je hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 12:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Had ik moeten weten!!! Ik heb ooit als bijbaantje op de logistiekbeurs gestaan om koffie te zetten en heftrucks te demonstrerenMaar dan moest ik ook eens per uur op zo'n ding de RAI door, om te laten zien dat het heus ook vrouwelijk kon zijn. Of zo.
Ah well, ik begreep eigenlijk niks van mijn gewenste aanwezigheid daar, maar hee het betaalde 125 gulden per dag en het was 5 of 6 dagen. Een fortuin!
@marmar: dat was een korte droom dan. *noteert: drankje op meet voor marmar*
Loveli geeft hier wel commentaar op onze lijstjes, maar zelf heeft ze vast de meest draconische lijstjes ooitquote:Op maandag 14 maart 2011 12:52 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad nog nooit een lijstje van loveli gezien!
Oh! Iets met avatars die op elkaar lijken. Als jullie een memoryspel waren had ik jullie altijd samen willen pakken en dan de hele tijd: oh wat stom geroepen!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oi dawassikniet, maar ik vind het wel lief van je hoor
Standaard ontbijt is (volle geiten)yoghurt met iets vaak hagelslagquote:Op maandag 14 maart 2011 12:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nu zien we eens wat jij eet!
Lekker zeg
pistolet is 1,5 niet 2quote:Op maandag 14 maart 2011 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Opgeteld zijn het er toch drie? 2 in de vorm van het pistoletje (want pistoletje zit qua kcals hoger dan een bth) en 1 losse boterham.
Die doen jullie later toch wel even dik over he?quote:Op maandag 14 maart 2011 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, lief van jullie!. We doen er niets aan of zo hoor, hebben elkaar alleen net via Whatsapp (
) een 6maandenkusje gegeven.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |