quote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Primair wel ja. En de mijne is stuk, dus geen dirty mind
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
GET-VER-DEMME Nu kan niemand meer een hap binnenkrijgen de hele dag. Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers zijn eigen risico Co!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:58 schreef conleche het volgende:
[..]
GET-VER-DEMME Nu kan niemand meer een hap binnenkrijgen de hele dag. Gefeliciteerd!
Dan vraag je een fiets te leen, of je gaat met zo'n ding......je weet wel......met van die rails...de tram!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is hier trouwens niks op loopafstand waar ik wat kan halen.
Waarom was het eerste waar ik aan dacht een Segway?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan vraag je een fiets te leen, of je gaat met zo'n ding......je weet wel......met van die rails...de tram!
Nieuwsgierig: wat is je dagplanning dan en op hoeveel kcal kom je dan?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:02 schreef Rituals het volgende:
@ co, die L. Ik zou eieren eten als T, of als L in een salade met bijv tonijn. O wordt sowieso griekse yoghurt + lijnzaad.
IRL weet de date als enige echt alles over mijn voeding, gewichtspatroon door de jaren heen, mijn angsten en gedachten e.d. Mijn ouders weten het gedeeltelijk.
is het geen optie om er met een professional over te praten? Anyway ik ga het vliegtuig in. TOT vanuit duitsland!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:02 schreef Rituals het volgende:
@ co, die L. Ik zou eieren eten als T, of als L in een salade met bijv tonijn. O wordt sowieso griekse yoghurt + lijnzaad.
IRL weet de date als enige echt alles over mijn voeding, gewichtspatroon door de jaren heen, mijn angsten en gedachten e.d. Mijn ouders weten het gedeeltelijk.
Goede reis! Fijn weer bij de duutser straksquote:Op maandag 14 maart 2011 12:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is het geen optie om er met een professional over te praten? Anyway ik ga het vliegtuig in. TOT vanuit duitsland!
Psst, in Benoordenhout hebben ze naast veel bejaarden ook een Albert Heijnquote:Op maandag 14 maart 2011 12:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, op en neer naar de stad red ik niet in mn half uurtje pauze. Neem thuis dan nog wel wat.
Had ik moeten weten!!! Ik heb ooit als bijbaantje op de logistiekbeurs gestaan om koffie te zetten en heftrucks te demonstrerenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
I helpz!
[ afbeelding ]
Worden gebruikt op Schiphol enzo
Ja, maar dat is niet op loopafstand Vikquote:Op maandag 14 maart 2011 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Psst, in Benoordenhout hebben ze naast veel bejaarden ook een Albert Heijn.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Had ik moeten weten!!! Ik heb ooit als bijbaantje op de logistiekbeurs gestaan om koffie te zetten en heftrucks te demonstrerenMaar dan moest ik ook eens per uur op zo'n ding de RAI door, om te laten zien dat het heus ook vrouwelijk kon zijn. Of zo.
Ah well, ik begreep eigenlijk niks van mijn gewenste aanwezigheid daar, maar hee het betaalde 125 gulden per dag en het was 5 of 6 dagen. Een fortuin!
@marmar: dat was een korte droom dan. *noteert: drankje op meet voor marmar*
Tis dat ik al heb hardgelopen. Anders was ik met een bezweet broodje langsgeholdquote:Op maandag 14 maart 2011 12:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet op loopafstand Vik. Er zit hier echt niks in de omgeving. Ja, dure villa's en bos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |