abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 14 maart 2011 @ 10:56:25 #51
70532 loveli
N
pi_94085353
Wat Co zegt, 1000% eens.
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:23 schreef Rituals het volgende:

[..]

~O>.

Ik ben inderdaad bewust bezig met eten, maar nog minder eten dan dat ik nu doe gaat niet gebeuren. Ik wil best drie weken lowcarben en voor mezelf lijstjes bijhouden om te kijken of er inderdaad vooruitging in zit, maar ik post liever nog geen lijstjes in het topic. Zoals ik zaterdag al aangaf kost het gewoon tijd om mijn eetpatroon om te gooien, dat gaat niet van de ene op de andere dag. Als ik nu lijstjes ga posten krijg ik (terecht) veel commentaar van jullie op dingen die ik zelf ook weet en daar heb ik geen zin in.
Juist daarom moet je niet strikt gaan low-carben, je geeft nu al aan dat het in eerste instantie niet goed zal gaan.
quote:
Dus compromis: ik ga drie weken strikt lowcarben om te kijken hoe ik me daarbij voel en hou voor mezelf bij of het inderdaad werkt? :P
Nee dus ;)

Dit wel:
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:36 schreef conleche het volgende:
Als je zou zeggen: ik schrap alle snelle suikers uit mijn dieet: dan zeg ik ja, dat zou eigenlijk iedereen moeten doen. Maar lowcarben en vooral streng lowcarben moet je echt niet doen. :{
crap in = crap out
  maandag 14 maart 2011 @ 10:56:36 #52
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94085360
Ik zit nu op mijn telefoon, dus mijn antwoorden worden iets korter :P.

Co, ik begrijp je post en weet hoe lowcarben werkt en wat voor resultaat het heeft. Ik zal echter niet veel afvallen, want het enige wat er voor mij nu verandert is dat ik geen fruit, peulvruchten en crackers meer ga eten (en ik at al maximaal 2x per week fruit en peulvruchten). Daarnaast ga ik dagelijks méér eten dan afgelopen weken.

Het kwam misschien over of ik drastische maatregelen ging nemen, maar ik ga gewoon bewuster eten en daardoor hopelijk ook regelmatiger.
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 14 maart 2011 @ 10:56:40 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94085363
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Stom Vik :( Geeft ook meteen aan waar je niet wil werken vrees ik.
Al wat gehoord van utrecht?
Ja allang. Soortgelijk verhaal :P. Ze dachten dat ze genoeg winst maakten voor een extra werknemer, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Anders hadden ze me aangenomen. Eind april weten ze zeker of het wel of niet kan, maar ik hoop voor die tijd al iets te hebben. Over 6 dagen is de sluitingsdatum van m'n voorkeursvacature en ik hoop heel erg dat ik daarvoor uitgenodigd word. Vandaag nog even wat andere opties exploreren. We blijven maar bezig. Vermoeiend, dat solliciteren. Ik heb er helemaal geen zin meer in, maar als ik het niet doe, blijft er iets knagen in m'n achterhoofd (behalve in het weekend, daarom ben ik zo dol op weekend momenteel :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_94085502
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef Rituals het volgende:

Co, ik begrijp je post en weet hoe lowcarben werkt en wat voor resultaat het heeft. Ik zal echter niet veel afvallen, want het enige wat er voor mij nu verandert is dat ik geen fruit, peulvruchten en crackers meer ga eten (en ik at al maximaal 2x per week fruit en peulvruchten). Daarnaast ga ik dagelijks méér eten dan afgelopen weken.

Het kwam misschien over of ik drastische maatregelen ging nemen, maar ik ga gewoon bewuster eten en daardoor hopelijk ook regelmatiger.
Je antwoord stelt me niet gerust, eerlijk gezegd.
Weet je al wat je als vervangers gaat gebruiken? Heb je wel een streef kcal per dag? Maak je voor jezelf wel lijstjes en hou je je daar ook aan?
Het klinkt misschien stom, maar, je zou toch beter moeten weten :*
pi_94085596
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik ben alleen een beetje }:| op mezelf dat ik dan niet gewoon op z'n minst 30 minuten loop. Nu denk ik: oh ik kon alleen maar zo snel omdat ik toch niet zo lang liep, pff :P.

En ze zijn met de weg bezig op m'n looprondje, dus dat gooide ook roet in het eten. Maar even een ander rondje uitzoeken dus :).

[..]

Idd -O-. Leuk hoor om overal in de portefeuille te zitten, maar levert dat ook nog eens wat op? :')
Waarschijnlijk komen ze dan aankloppen op het moment dat je net ergens bent aagenomen, fijn op je plek zit en dan moet je weer gaan kiezen enzo :+.

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:56 schreef Rituals het volgende:

Wat is er mis met meer eten naast je huidige eetpatroon en die 3 producten alsnog wel eten? Als het verschil toch zo weinig is, waarom dan de moeite nemen om lowcarb te gaan doen met alle risico's van dien?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 14 maart 2011 @ 11:03:54 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_94085597
Tja, vind het moeilijk beoordelen Rituals, zonder een voorbeeldlijstje kun je natuurlijk ons alles wijs maken.

Iemand nog een leuk restaurant in Utrecht? Niet frans of nederlands.

Vik, je loopt hartstikke goed! Je mag heus wel trots op jezelf wezen hoor! O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_94085621
goedemorgen...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 14 maart 2011 @ 11:05:04 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_94085630
Uniek: Argentijnse grill? :P Ik vind Gaucho's wel prima!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_94085651
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Tja, vind het moeilijk beoordelen Rituals, zonder een voorbeeldlijstje kun je natuurlijk ons alles wijs maken.

Taj Mahal? Je krijgt er best veel :9
  maandag 14 maart 2011 @ 11:06:11 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94085662
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:03 schreef uniekhoorn het volgende:

De Groene Draeck :Y :P.

Serieus: als je van spareribs houdt, moet je naar Broadway gaan :9~
Niet meer actief op Fok!
pi_94085667
Mogguh!

Zal in de pauze even teruglezen wat er van 't weekend hier is gebeurt...

Vik, mik er nog eens even snel wat eten bij in! Dat is heul te weinig voor jou en al helemaal op een sportdag! }:|

Ik merk trouwens dat ik tegenwoordig veel meer slaap nodig ben :? Doordeweeks is het tegenwoordig dat ik rond 11uur al op bed ga en afgelopen weekend ben ik ook veel eerder op bed geweest dan normaal... Voel me wel beresterk op het moment! :D
Ennuh, iets met kippen...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 14 maart 2011 @ 11:08:16 #62
70532 loveli
N
pi_94085733
Crackers weglaten ok. Peulvruchten kunnen bijdragen aan rommelige darmen, dat is ook nog te begrijpen. Wat komt ervoor in de plaats? En in fruit zitten dingen die goed voor je zijn. Helemaal skippen lijkt me jammer. Bewust kiezen, prima. Er is meer aan fruit dan appels en peren, bessen etc bestaan ook en die zitten ook vol met leuke dingen naast suikers.

In je darmen begint het hele verhaal. Die op orde krijgen is helemaal geen slecht uitgangspunt. Als je darmen goed werken en in goede conditie zijn, verwerk je je voedsel en alle voedingsstoffen beter en dat loont. Let er wel op det je de balans niet uit het oog verliest. Je eet niet om het eten, maar om je lichaam te voorzien van voldoende belangrijke stoffen. Door fruit te skippen schrap je een belangrijke bron daarvan.
crap in = crap out
pi_94085736
@ Rituals, geen fruit meer eten? Hoe is dat goed dan???
Geen snoepjes, geen koekjes, geen frisdrank om suikers te mijden, dat snap ik.. maar helemaal geen fruit meer lijkt me totaal niet de bedoeling van gezond eten!
  Vis een optie? maandag 14 maart 2011 @ 11:09:01 #64
70532 loveli
N
pi_94085765
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:06 schreef V1z0R het volgende:
Ennuh, iets met kippen...
Wat hebben jij en MissPashok nu weer uitgespookt?
crap in = crap out
pi_94085792
MissKippenhok :+
pi_94085840
Slaap nodig ben?
  maandag 14 maart 2011 @ 11:11:34 #67
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94085851
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Slaap nodig ben?
Hij zegt toch dat 'ie slaap nodig heeft? :+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 14 maart 2011 @ 11:12:30 #68
70532 loveli
N
pi_94085888
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hij zegt toch dat 'ie slaap nodig heeft? :+.
Uh.. nee.
crap in = crap out
  maandag 14 maart 2011 @ 11:12:45 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94085894
Ik heb na al die low carbpraat hier ook even overwogen om te gaan low carben, maar toch maar niet, geloof ik. Ik vind de dingen die je mag eten als je low carbt lekker, maar de dingen die je níet mag eten als je low carbt ook :+. Bovendien denk ik dat ik al een heel eind op weg ben met een regelmatig en afwisselend eetlijstje (niet alleen maar pasta, maar ook rijst en krieltjes en meer groente).
Niet meer actief op Fok!
pi_94085922
Ik eet vaker pasta sinds ik het zelf maak :9
pi_94085927
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Slaap nodig ben?
Da's Grunnings!
  maandag 14 maart 2011 @ 11:14:48 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_94085962
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef MarMar het volgende:

[..]

Da's Grunnings!
Vaizor komt uut Drenthe :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_94085990
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb na al die low carbpraat hier ook even overwogen om te gaan low carben, maar toch maar niet, geloof ik. Ik vind de dingen die je mag eten als je low carbt lekker, maar de dingen die je níet mag eten als je low carbt ook :+. Bovendien denk ik dat ik al een heel eind op weg ben met een regelmatig en afwisselend eetlijstje (niet alleen maar pasta, maar ook rijst en krieltjes en meer groente).
Ik deed/doe het geloof ik al een beetje zonder dat ik me er bewust van was. Lang niet genoeg om het echt lowcarben te noemen :P maar merk wel dat het voor me werkt als ik minder aardappels/pasta/rijst etc eet.
pi_94086005
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vaizor komt uut Drenthe :P.
dan ist een nepDrent :P
  maandag 14 maart 2011 @ 11:15:51 #75
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_94086008
Ik had net een hele reactie getypt, maar toen kon ik hem niet invoeren }:|. Even kijken of het weer werkt voordat ik weer zoveel typ.
Your body. Your soul. Your rituals.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')