Je vergeet eisen te stellen aan hoe te meten.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:
OK, even iets anders dan:
Heren, wees eens eerlijk, is de jouwe groter of kleiner dan 15 cm?
Nee nee de HARDHEIDquote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is het ook niet!
Het is de DIKTE die telt.
Nee je mag de millimeters niet in centimeters veranderen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je vergeet eisen te stellen aan hoe te meten.
En waarom niet? Ik vraag niet naar kleiner dan 12cm, want dat is natuurlijk direct een nee. Onder 15cm is wel een nadeeltje maar niet minder overkomelijk dan een klein buikje of zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Alsof iemand gaat zeggen dat ie kleiner is dan 15 cm. Mag het gemiddelde wel op 12 nogwattes liggen volgens bepaalde onderzoeken.. alsnog niemand die daar "trots" op zou zijn he
Ben ik toch weer serieus bezig.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Dizorn het volgende:
Overigens, als ze je pik te klein vinden, gebruik je toch gewoon je vuist.
15 cm valt nog steeds onder "klein" bij de meeste mensen denk ik. Kan je beter vragen wie er eerlijk boven de 20 cm hangt. Maar zelfs dan zit je op Fok.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
En waarom niet? Ik vraag niet naar kleiner dan 12cm, want dat is natuurlijk direct een nee. Onder 15cm is wel een nadeeltje maar niet minder overkomelijk dan een klein buikje of zo.
Of is iedereen geïntimideerd door die 25cm
Huh?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
.
Zie, het hoeft geen 15+cm te zijn om seksgod te zijn.
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Is het ook niet!
Het is de DIKTE die telt.
quote:
Draagt allemaal bij tot prima seks.quote:
Dan is het wat lastig aanvoelen wanneer het teveel van het goeie is.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
Ik doe altijd een voorbindlul van 25cm over mn eigen lul heen.
Mwah, liever meer orale seks dan, en daar hoeven niet meer dan 2 of 3 vingers aan te pas te komen om hard te komen, hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:31 schreef Dizorn het volgende:
Overigens, als ze je pik te klein vinden, gebruik je toch gewoon je vuist.
ga doorquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mwah, liever meer orale seks dan, en daar hoeven niet meer dan 2 of 3 vingers aan te pas te komen om hard te komen, hoor.
Weet ikquote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mwah, liever meer orale seks dan, en daar hoeven niet meer dan 2 of 3 vingers aan te pas te komen om hard te komen, hoor.
OK, ik wacht op pics.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef Dizorn het volgende:
[..]
15 cm valt nog steeds onder "klein" bij de meeste mensen denk ik. Kan je beter vragen wie er eerlijk boven de 20 cm hangt. Maar zelfs dan zit je op Fok.
Twee manieren om er écht achter te komen: Pics, of zorgen dat de Bangbus ons komt ophalen
True. Jammer wel. Hoewel ik wel eens in de buurt kwam door een pik die perfect gemaakt was voor mijn pussy. En die was trouwens wat kleiner dan 15cm.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef VacaLoca het volgende:
Sowieso relatief weinig vrouwen die komen van enkel penetratie
Geloof het of niet, die vraag is me nog nooit gesteld.quote:
Oh mên, dé gelegenheid om mijn privécollectie penispuppets tevoorschijn te toveren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |