Ik doe dagelijks 100 push-ups om dat te voorkomenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Denk dat ze eerder doelt op mannen met zoveel vet dat ze manboobs krijgen. Ex-collega van mij had ze. Smerig.
Jij bent wel een dusdanig vriendelijke jongeman met manieren dat ik wel met je af zou spreken trouwens. Maar in de praktijk komt het dan vaak neer op de friendzone, en jongemannen met manieren zijn ook doorgaans heel snel afgeschrikt door mijn persoontje.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Had ik nou maar eerder gereageerd, was mijn BMI aan het fixen.Sowieso, sinds wanneer meet je gewicht in BMI? Dacht toch echt dat het in kilo's was.
En aangezien iedereen nu toch bezig is: 1.83, 84kg (Weet niet wat dat in BMI is, te lui om dat nu te rekenen), Schoenmaat (:')) 45. En ik wil best daten met de dames hier maar die vinden me allemaal toch te jong(Ben wel ruim bovengemiddeld als die onderzoeken kloppen.. misschien dan toch
)
En nee manboobs komen niet door OAC in het drinkwater. Kom op zeg
Nu moet je ophouden hoor; dit is rechtstreeks gecopy/paste uit m'n C.V.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:08 schreef Seven. het volgende:
Herkenning. Tot ik mijn hart aan iemand begin te verliezen dan. Dan schijt ik ineens 7 kleuren en dan verander ik tot ik er vertrouwen in heb, in een wezen dat liefst elke dag wel even belt of smst en de ander in de weekenden wil zien en doordeweeks een keertje. Maar dat is voor de meeste mannen al teveel gevraagd blijkbaar. Net als knuffelen, seksmarathons, leuke dingen doen samen.
Buikje is het eerste waar ik doorheen kijk bij mannen trouwens. Interesseert mij dat nou, als hij maar een leuk voorkomen heeft (grotendeels bepaald door modebewustheid trouwens, lelijke mannen kunnen toch mooi zijn als ze leuke kleren dragen).quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik doe dagelijks 100 push-ups om dat te voorkomenAlleen mn buikje krijg ik niet weg, ben tevreden met mn vetpercentage en wil het niet lager, het zit alleen allemaal bij de buik
Maar je woont toch in België, dat is toch te ver. En ik denk dat ik wel erger heb meegemaakt kwa persoonlijkhedenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij bent wel een dusdanig vriendelijke jongeman met manieren dat ik wel met je af zou spreken trouwens. Maar in de praktijk komt het dan vaak neer op de friendzone, en jongemannen met manieren zijn ook doorgaans heel snel afgeschrikt door mijn persoontje.
Ik heb nog wel een busjequote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar je woont toch in België, dat is toch te ver. En ik denk dat ik wel erger heb meegemaakt kwa persoonlijkhedenOp internet is het lekker makkelijk om jezelf een persoonlijk aan te praten. Denk dat je in het echt behóórlijk meevalt.
Ooit komt er wel een Meet-seven-dag. Komt heel NL met een tourbus bij je langs. Nouja, iedereen die aan je eisen voldeed dan
Ik val ook best wel mee. Behalve op het gebied van relaties. De gedachte dat een leuke normale jongen op mij zou vallen, wil er bij mij met geen mogelijkheid in. En als die wél op mij vallen, dan is er nog altijd mijn compensatiedrang die inkickt. Ik wil een klootzak die onvoorwaardelijk voor mij kiest om afwijzing uit mijn jeugd goed te maken.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:14 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar je woont toch in België, dat is toch te ver. En ik denk dat ik wel erger heb meegemaakt kwa persoonlijkhedenOp internet is het lekker makkelijk om jezelf een persoonlijk aan te praten. Denk dat je in het echt behóórlijk meevalt.
Ooit komt er wel een Meet-seven-dag. Komt heel NL met een tourbus bij je langs. Nouja, iedereen die aan je eisen voldeed dan
Ik moest glimlachen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen naar beneden te kijken.![]()
Heheheeh.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Meer dan glimlachen als je ook naar beneden had gekeken
Ergo: hij is kleiner dan 12cm?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Meer dan glimlachen als je ook naar beneden had gekeken
Maar inderdaad. Diep van binnen ben je net als iedereen een heel lief meisje natuurlijk. Alleen kan je dat zelf nog niet helemaal begrijpen. Je weet het wel, maar toch ook weer niet. Je moet het gewoon een keer aandurven met iemand waarbij je wel écht jezelf kan zijn. Ofzoiets. Maar dat kan Kasta je ongetwijfeld beter vertellenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik val ook best wel mee. Behalve op het gebied van relaties. De gedachte dat een leuke normale jongen op mij zou vallen, wil er bij mij met geen mogelijkheid in. En als die wél op mij vallen, dan is er nog altijd mijn compensatiedrang die inkickt. Ik wil een klootzak die onvoorwaardelijk voor mij kiest om afwijzing uit mijn jeugd goed te maken.
Maar je bewust zijn van je shit is nog iets heel anders dan je er daadwerkelijk van verlossen. Uiteindelijk moet het gewoon iemand zijn die ik dusdanig respecteer dat ik er niet overheen wals en iemand die dusdanig bij me past dat hij het beste in mij naar boven haalt (en vice versa).
Ik voel weer een epos van twee a4'tjes aankomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Dizorn het volgende:
Maar dat kan Kasta je ongetwijfeld beter vertellen
Nee hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik voel weer een epos van twee a4'tjes aankomen.
Moedig ze nu niet aanquote:Op maandag 14 maart 2011 23:23 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee hoor.
Gewoon 20 quotes van zichzelf achter elkaarEn dan gaan ze de hele discussie weer opnieuw voeren
Reversed Psychology enzo. Als je ze aanmoedigt toen ze het lekker tóch niet. (hopen wequote:
Diep van binnen lief, dat zou ik niet durven zeggen. Ik ben wat mannelijker dan de gemiddelde vrouw, al heb ik mijn lieve kantjes. Ik kan wel héél veel van een ander accepteren zonder gezeik. Maar minder dan andere vrouwen offer ik mezelf op in het kader van de relatie en dat voelen mannen direct aan.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Maar inderdaad. Diep van binnen ben je net als iedereen een heel lief meisje natuurlijk. Alleen kan je dat zelf nog niet helemaal begrijpen. Je weet het wel, maar toch ook weer niet. Je moet het gewoon een keer aandurven met iemand waarbij je wel écht jezelf kan zijn. Ofzoiets. Maar dat kan Kasta je ongetwijfeld beter vertellen
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:
OK, even iets anders dan:
Heren, wees eens eerlijk, is de jouwe groter of kleiner dan 15 cm?
Nee. Lam.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik voel weer een epos van twee a4'tjes aankomen.
Alsof iemand gaat zeggen dat ie kleiner is dan 15 cm. Mag het gemiddelde wel op 12 nogwattes liggen volgens bepaalde onderzoeken.. alsnog niemand die daar "trots" op zou zijn hequote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:
OK, even iets anders dan:
Heren, wees eens eerlijk, is de jouwe groter of kleiner dan 15 cm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |