I beg to differquote:
Nee. Maar dat is ook wel van een andere orde dan.. ach, ik noem een BMI, dat als eerste al, de lengte (2 koppen groter als vrouw is niet leuk, voor mij gewoon niet onder 170cm, klaar, ik voel me daar gewoon niet toe aangetrokken), size does matter want met een grotere pik kom ik makkelijker klaar en word ik geiler (onder 12 cm hoeft voor mij niet, spijt me voor de kleiner bedeelde mannen maar ik heb echt een voorkeur voor wat groter dan gemiddeld, al hoeven die gigantische 25+cm ook niet perse, en schoenmaat interesseert me helemaal geen fuck zolang het maar in verhouding is tot de rest van het lijf.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee dat is het bij mij niet. Maar ik kan bijvoorbeeld vallen op benen of de mooie handen van een vrouw. Ik ga toch niet zeggen: als ze een gescheurde nagel aan d'r linkerhand heeft dan kan ze nokken
In Nederland voel ik me wel altijd kleiner. Maar mijn laatste serieuze vriendjes waren in NL en die waren allemaal 1 of 2 cm kleiner dan ik en negers/halfbloedquote:Op maandag 14 maart 2011 22:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Half NL is zo lang. Zit je misschien toch verkeerd?
Wtf doen we hier nog? Ik spring nu in de auto!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
, maar ik wil wel een kerel van minstens 170cm, met een pik van minstens 12cm, goed gevoel voor humor, en redelijke intelligentie, leuke kop en een acceptabel BMI (en daarin ben ik véél toleranter dan de meeste dames). Seksuele aantrekkingskracht is wel degelijk afhankelijk van een paar factoren.
Rij dan ook meteen even bij Kasta langs kan hij gelijk meequote:Op maandag 14 maart 2011 22:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wtf doen we hier nog? Ik spring nu in de auto!
Je vergeet erbij te schrijven dat ie ook negroide of halfbloed moet zijn? Maar verder nette watzoekikineenman,,,quote:Op maandag 14 maart 2011 22:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee. Maar dat is ook wel van een andere orde dan.. ach, ik noem een BMI, dat als eerste al, de lengte (2 koppen groter als vrouw is niet leuk, voor mij gewoon niet onder 170cm, klaar, ik voel me daar gewoon niet toe aangetrokken), size does matter want met een grotere pik kom ik makkelijker klaar en word ik geiler (onder 12 cm hoeft voor mij niet, spijt me voor de kleiner bedeelde mannen maar ik heb echt een voorkeur voor wat groter dan gemiddeld, al hoeven die gigantische 25+cm ook niet perse, en schoenmaat interesseert me helemaal geen fuck zolang het maar in verhouding is tot de rest van het lijf.
Mannen die op dikke tieten vallen hebben bij mij ook niets te zoeken. Mannen die 100% strakke dames willen, blijven ook beter uit mijn buurt want ik ben al een tijdje sportief inactief dus ja, ik heb cellulitis. Lekker belangrijk. Mannen die persé lange haren willen bij een vrouw, ook wegblijven. Ik heb eisen binnen het redelijke, ik hoef geen mooiboy, ik hoef geen model, maar ik wil wel een kerel van minstens 170cm, met een pik van minstens 12cm, goed gevoel voor humor, en redelijke intelligentie, leuke kop en een acceptabel BMI (en daarin ben ik véél toleranter dan de meeste dames). Seksuele aantrekkingskracht is wel degelijk afhankelijk van een paar factoren.
Seven is tolerant, kom gaan we met de toerbus!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Rij dan ook meteen even bij Kasta langs kan hij gelijk mee
Volgens mij ben ik slechts 2 keer in m'n leven naar een date toe gereden in plaats van andersom.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:55 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Rij dan ook meteen even bij Kasta langs kan hij gelijk mee
Buikje mag, echt manboobs niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef Swatfire het volgende:
Onderstaande hebben beide zelfde bmi. Zegt dus geen ene flikker.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Graag lengte + vetpercentage
Leeftijd?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef -Engel- het volgende:
1m64
schoenmaat 37
kleine handjes
cup: 85D
Ben ik nog iets vergeten
Hoeft helemaal niet, maar mijn oog valt daar wel eerder op. Latino's ook trouwens.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te schrijven dat ie ook negroide of halfbloed moet zijn? Maar verder nette watzoekikineenman,,,
Manboobs worden veroorzaakt door het oestrogeen in ons drinkwater dat daar is gekomen door de anticonceptiepil. Die troep die jullie innemen kan niet 100% gezuiverd worden helaas. Zelf geen last van maar heb er wel eens artikelen over gelezen met bijbehorende plaatjes; leipse shit.quote:
Waarom hebben die dikke inboorlingen uit Papua New Guinea dan ook altijd van die kleine tetten?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Manboobs worden veroorzaakt door het oestrogeen in ons drinkwater dat daar is gekomen door de anticonceptiepil. Die troep die jullie innemen kan niet 100% gezuiverd worden helaas. Zelf geen last van maar heb er wel eens artikelen over gelezen met bijbehorende plaatjes; leipse shit.
Herkenning. Tot ik mijn hart aan iemand begin te verliezen dan. Dan schijt ik ineens 7 kleuren en dan verander ik tot ik er vertrouwen in heb, in een wezen dat liefst elke dag wel even belt of smst en de ander in de weekenden wil zien en doordeweeks een keertje. Maar dat is voor de meeste mannen al teveel gevraagd blijkbaar. Net als knuffelen, seksmarathons, leuke dingen doen samen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gestoorder. Ik ben immers voor níemand bang.
Denk dat ze eerder doelt op mannen met zoveel vet dat ze manboobs krijgen. Ex-collega van mij had ze. Smerig.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Manboobs worden veroorzaakt door het oestrogeen in ons drinkwater dat daar is gekomen door de anticonceptiepil. Die troep die jullie innemen kan niet 100% gezuiverd worden helaas. Zelf geen last van maar heb er wel eens artikelen over gelezen met bijbehorende plaatjes; leipse shit.
Had ik nou maar eerder gereageerd, was mijn BMI aan het fixen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:03 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, een goed gevoel voor humor heb ik tot dusver bij slechts 3 mensen hier kunnen ontdekken. Silenus, kasta en Gari. En kasta, no fucking way. Hij is net zo gestoord als ik.
Dat én overgewicht natuurlijk. Condooms: win/win. Mannenpil zou niet zo wenselijk zijn ivm overmatige haargroei bij de dames, denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |