abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94080221
U.S. West Coast in Path of Fallout

http://www.washingtonsblo(...)ltdown-or-major.html
pi_94080242
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:26 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ga eens weg uit het topic man. :W Je kan toch niet discussieren. :O
Discussiėren?

Ik drop feiten, gaat heen met je discussie.
pi_94080246
Japan death toll expected to soar past 10,000; nuclear threat looms amid massive blackouts

http://www.nydailynews.co(...)n_scrambles_to_.html
pi_94080248
quote:
15s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:30 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Discussiėren?

Ik drop feiten, gaat heen met je discussie.
feiten? zonder ook maar 1 bron? die ook nog eens door gerenomeerde sites/nieuwsdiensten bevestigd kan worden? :')
  maandag 14 maart 2011 @ 02:34:18 #105
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94080280
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:30 schreef mschol het volgende:

[..]

feiten? zonder ook maar 1 bron? die ook nog eens door gerenomeerde sites/nieuwsdiensten bevestigd kan worden? :')
De 'feiten' van Tsjenobyl zijn ook gebaseerd op aannames, behalve de dingen die later gemeten mochten worden.
pi_94080298
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

De 'feiten' van Tsjenobyl zijn ook gebaseerd op aannames, behalve de dingen die later gemeten mochten worden.
en overheidsdocumenten die na de val van de sovjet unie openbaar zijn geworden....
niet teveel alu-hoedje op denken
pi_94080311
quote:

[..]

Je oogst wat je zaait. Jouw moedwillige futiele poging de achteloze lezer van dit topic te manipuleren ontgaat niemand.

De bronnen staan er luid en duidelijk.
pi_94080319
quote:

[..]

Het is triest gesteld met die gast.

Zijn bronnen zijn infowars en blogspots :') Ik schrijf tegen hem dat als hij maar eens kan komen met een bron zoals de New York Times, of London Times, of iets dergelijks, dan kunnen wij jou geloven.

En als je inhoudelijk op hem in gaat, kan ie daar niet tegen en probeert hij de conversatie snel af te maken door te schelden. Dus wat moet je doen met hem? Geen discussie mogelijk over zijn bronnen, dus moeten wij dat zomaar en zonder meer accepteren?

Hij leeft echt op z'n eigen planeet.

Hij gelooft eveneens dat Amerika en het Westen de oorlog hebben gestart in de Midden Oost landen, en dat HAARP achter de aardbevingen zit de laatste jaren (ook in Japan).

Hij kan ook een troll zijn, dat zou een boel verklaren.
pi_94080362
Tokyo Electric Power Co. said Sunday another reactor of its quake-hit Fukushima nuclear power plants had lost its cooling functions, while at least 15 people at a nearby hospital were found to have been exposed to radioactivity.

http://english.kyodonews.jp/news/2011/03/77230.html
  maandag 14 maart 2011 @ 02:43:11 #110
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94080371
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:38 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Zijn bronnen zijn infowars en blogspots :') Ik schrijf tegen hem dat als hij maar eens kan komen met een bron zoals de New York Times, of London Times, of iets dergelijks, dan kunnen wij jou geloven.

En als je inhoudelijk op hem in gaat, kan ie daar niet tegen en probeert hij de conversatie snel af te maken door te schelden. Dus wat moet je doen met hem? Geen discussie mogelijk over zijn bronnen, dus moeten wij dat zomaar en zonder meer accepteren?

Hij gelooft eveneens dat Amerika en het Westen de oorlog hebben gestart in de Midden Oost landen, en dat HAARP achter de aardbevingen zit de laatste jaren (ook in Japan).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, je kunt als je de historie van TEPCO bekijkt er jammergenoeg bijna vanuit gaan dat ze minder zeggen dan dat er werkelijk aan de hand is.
pi_94080381
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:38 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ga je weer met je ad hominem ridiculisering... Gaat niet werken bij mij. Als er iets ridicuul is in dit topic is het jouw geveinsde onwetendheid en nare drang tot bemoeienis.

Laten we het weer over de reactor-meltdowns hebben in plaats van over mij, goed?
pi_94080405
quote:
4s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:44 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ga je weer met je ad hominem ridiculisering... Gaat niet werken bij mij. Als er iets ridicuul is in dit topic is het jouw geveinsde onwetendheid en nare drang tot bemoeienis.

Laten we het weer over de reactor-meltdowns hebben in plaats van over mij, goed?
Jij begon ermee in het vorige deel door weer op de man te spelen. Dwing mij niet ertoe die reactie op te zoeken.

Maar goed, ik zou het liefst niet over jou hebben en ook niet eens je reacties hoeven lezen. Daarom heb ik je al *beleefd gevraagd om weg uit het topic te gaan. Doe je mij en tal van andere een gunst!
pi_94080436
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogmaals, je kunt als je de historie van TEPCO bekijkt er jammergenoeg bijna vanuit gaan dat ze minder zeggen dan dat er werkelijk aan de hand is.
Dat klopt dat ze invloed willen uitoefenen maar wij hadden het meer over de Arabische landen, en het Westen wil echt niet die landen onstabiel maken vooral daar ze van de olie afhankelijk zijn. Maar goed, we gaan indd niet op verder in.

TEPCO is een prive bedrijf, hun belang staat niet op het spel, want ze woren gesubsidieerd door de regering, en hoogstens gaan ze failliet waardoor ze natuurlijk niet meer verantwoordelijk zijn. Das ook een nadeel van al die privatisering. Je krijgt er zo nu een dan incompetente mensen die belangrijke taken moeten uitvoeren.

Ook die hele BP affaire laat wel wat te wensen over.
pi_94080522
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:46 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Jij begon ermee in het vorige deel door weer op de man te spelen. Dwing mij niet ertoe die reactie op te zoeken.

Maar goed, ik zou het liefst niet over jou hebben en ook niet eens je reacties hoeven lezen. Daarom heb ik je al *beleefd gevraagd om weg uit het topic te gaan. Doe je mij en tal van andere een gunst!
Je maakt een vergissing als je overtuigd bent dat jij ook maar enige zeggenschap hebt over wie er wel of niet uit dit topic weg dient te gaan.

Alleen die suggestie al zegt de achteloze lezer van dit topic genoeg. Ik post nieuws. Dit is Nieuws & Achtergronden. Derhalve ga ik door met het posten van feitelijke informatie, terwijl meltdown-ontkenners als jij gaan huilen en zich bezig houden met het belasteren van degenen die informatie verschaffen.

Dat jij denkt dat je het recht hebt om te bepalen wie er wel en niet mag posten in NWS moet de admins en moderators ook genoeg zeggen, trouwens.

Russia Today:

China Staatstelevisie:

maandag 14 maart 2011 @ 03:03:21 #115
334240 Denettemeneer
Ik ben een nette modelburger.
pi_94080545
komt dit nog op die beamer van die nieuws reactor?

Zo ja, dan wil ikgraag even de groeten doen aan mijn oma,

gfroetjes
  maandag 14 maart 2011 @ 03:05:29 #116
334240 Denettemeneer
pi_94080567
Niets mis met infowars trouwens,Alex Jones is een held
pi_94080622
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 14-03-2011 03:48:39 ]
pi_94080625
Goh, wat zijn de operatives stil opeens. Zouden ze aan het vergaderen zijn over welke counter-intelligence tactiek ze nu gaan gebruiken om informatie-verschaffers het zwijgen op te leggen?

Let's see. Ze hebben ridiculisatie en belastering al geprobeerd. Werkt niet. Ben veel te stoer daarvoor. De volgende isss

Triviale onderwerpen aansnijden om de discussie te doen ontsporen in een welles-nietes verhaal over een irrelevant onderwerp. O wacht. Been there. Dat plaatje van de Australian Atomic unit...

Next is.. zoveel mogelijk posten zodat het topic waarin harde "ongewenste" informatie staat zo snel mogelijk te doen sluiten (forum sliding). Geen probleem. Gaan we vrolijk verder in het volgende topic.

De enige tactiek die de informatie-beperkers resteert is onderdeel worden van de machtsstructuur van FOK!

Dus, waarde admins, wees behoedzaam als een figuur als "vergezocht", of relatief nieuwe users zonder noemenswaardige postgeschiedenis plotseling moderator-aspiraties begint te vertonen.
pi_94080631
Met dit soort reacties komen, en dan nog serieus genomen willen worden :') :

quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:06 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

GET OFF MA DICK BEEYOTCH .
jij had het geluk dat we daar al op pagina 12 waren, anders was het slechter voor jou geweest ivm het topicreport. :')
pi_94080647
Lekker forumsliden met vergezocht.

Intussen gooi ik er nog wat Nieuws & Achtergronden tegenaan, goed?

Russia Today:

pi_94080662
quote:
6s.gif Op maandag 14 maart 2011 03:17 schreef Salvad0R het volgende:
Lekker forumsliden met vergezocht.

Intussen gooi ik er nog wat Nieuws & Achtergronden tegenaan, goed?

Russia Today:

Jouw bronnen zijn niks waard. Geen discussie voor nodig.
pi_94080675
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 03:20 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Jouw bronnen zijn niks waard. Geen discussie voor nodig.
Gelukkig interesseert niemand het wat jij wel en niet iets waard vindt.

Emergency alert declared at another plant, Fukushima still at risk

Japan has declared an emergency alert at another nuclear power plant in the north-east of the country, in Onagawa.

Radiation levels of about 700 times higher than normal have reportedly been detected at the facility. Authorities are currently investigating the source.

http://rt.com/news/officials-explosion-fukoshima-claims/
pi_94080687
Voor alle klachten betreffende de "waardigheid" van de bron Russia Today, verwijs ik vergezocht graag naar het contactformulier op hun website: http://rt.com/about/feedback

Have fun!
pi_94080703
-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 14-03-2011 03:50:03 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 03:38:42 #125
334240 Denettemeneer
pi_94080756
misschien moeten jullie gaan slapen ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: