Ik heb zomaar de indruk dat het spelletje afgelopen is nuquote:
Hmm, ik vind het echt niet lekker, en de paps van ee vriendinnetje maakt koffie-apparaten en die schijnt fantastische koffie te zetten, en ook op de universiteit waar ik werk schijnen ze goede koffie te hebben.. Maar het blijft gewoon niet lekker! Maar over 8,5 uur tentamen en ken echt nog praktisch niets.. Wakker blijven dus!quote:
dat was mijn argument terwijl ze niet meedeedquote:Op maandag 14 maart 2011 00:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
wisky, want die is verdacht stil enzaux
Nee Loesjequote:Op maandag 14 maart 2011 00:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Loesje het snoesje van de drummer van de band
oei, dat is wel erg kort dag dan nogquote:Op maandag 14 maart 2011 00:24 schreef Ansu het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het echt niet lekker, en de paps van ee vriendinnetje maakt koffie-apparaten en die schijnt fantastische koffie te zetten, en ook op de universiteit waar ik werk schijnen ze goede koffie te hebben.. Maar het blijft gewoon niet lekker! Maar over 8,5 uur tentamen en ken echt nog praktisch niets.. Wakker blijven dus!
1- men neme een wasknijperquote:Op maandag 14 maart 2011 00:24 schreef Ansu het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het echt niet lekker, en de paps van ee vriendinnetje maakt koffie-apparaten en die schijnt fantastische koffie te zetten, en ook op de universiteit waar ik werk schijnen ze goede koffie te hebben.. Maar het blijft gewoon niet lekker! Maar over 8,5 uur tentamen en ken echt nog praktisch niets.. Wakker blijven dus!
Ja gewoon. Loesje. Ohne weiteres.quote:
Ik heb die 2e nog wel gewoon ontvangenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet, het ligt op zijn gat geloof ik
Ik ben echt heel zieligquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:28 schreef Symphonic het volgende:
ik heb mijn laatste post nog maar eens nagelezen
Zal je altijd zien, dat zulk soort onzinnigheid WEL werktquote:
Haha klopt, zit nu op de helft ongeveer, en kom ik hier ook nog eens SOG-enquote:
Haha ik snap hem. Net zo'n beetje als de klusreclame over een muurtje bouwen! 'Men neemt 8 gram oploskoffie..'quote:Op maandag 14 maart 2011 00:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
1- men neme een wasknijper
2- men neme een grote mok koffie
3- nouja je snapt de strekking
flitserquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's voor de eenzamen onder ons.
ik had weinig zinnigs te zeggen om een ander te PM-menquote:Op maandag 14 maart 2011 00:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Da's voor de eenzamen onder ons.
het is heul niet laatquote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ojaa ik moest nog afkicken van laat gaan slapen
kom een week hier logeren en ik help je er cold-turkey vanafquote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ojaa ik moest nog afkicken van laat gaan slapen
Zeker weer 'test 1 2 3' ?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had weinig zinnigs te zeggen om een ander te PM-men
ate a manhaquote:Op maandag 14 maart 2011 00:31 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes, ik kruip erin.
Een beetje achterstallige slaap inhalen voordat ik morgen straks weer ga werken
Weltrusten voor straks![]()
Wisky![]()
![]()
Eigenlijk ben ik het daar wel mee eensquote:
truste mr Weerwolfquote:Op maandag 14 maart 2011 00:31 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes, ik kruip erin.
Wisky![]()
![]()
Truste Friemquote:Op maandag 14 maart 2011 00:31 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes, ik kruip erin.
Wisky![]()
![]()
Ik praat ook heel veel in mezelf, maar ik ben nog niet zover dat ik mezelf pmquote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had weinig zinnigs te zeggen om een ander te PM-men
Welke bijnaam?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik wil mijn oude bijnaam door jou terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |