Als LIEF met een Mquote:Op zondag 13 maart 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
MYV hoe moest ik je naam ook alweer uitspreken?
?quote:
Dat zeggen de mensen ook als ze hooi bij je gaan kopen.quote:
geeft nietquote:Op zondag 13 maart 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
echt? Sorry heb net gedownload en nog niet geluisterd...
Van Beach zeker?quote:
echnie dan zeggen ze : hoest met oe da noe?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat zeggen de mensen ook als ze hooi bij je gaan kopen.
Jij bent serieus de meest boerse persoon die ik ooit ben tegengekomen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echnie dan zeggen ze : hoest met oe da noe?
danku dankuquote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent serieus de meest boerse persoon die ik ooit ben tegengekomen.
Ik luister nietquote:Op zondag 13 maart 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik ga doorSorry zei het over de radio dacht dat je het wel hoorde ;P
Een shitload maar heb het meeste niet. Hierna eentje die door Goudvis & lama is geriekwest, daarna een van Mr green. Dan heb ik ragboer en Sharr die hbben iets geriekwest dat ik niet heb effe kijken of ik het kan vinden. Als laatste misschien nog de riewkest van Koelkast al vind ik hem hier niet echt tussen passen dus denk er overnaquote:
Ik was je indo vriendinnetje tochquote:Op zondag 13 maart 2011 23:33 schreef Viro het volgende:
Hmmm... multiquoten vind mijn telefoon niet leuk.![]()
ja ik heb een oplader gevonden voor mijn telefoon![]()
Wat een warme onthaal krijg ik toch altijd![]()
Vooral van MYF, mijn stalker op fok
Heb je tijd voor Jack Johnson?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een shitload maar heb het meeste niet. Hierna eentje die door Goudvis & lama is geriekwest, daarna een van Mr green. Dan heb ik ragboer en Sharr die hbben iets geriekwest dat ik niet heb effe kijken of ik het kan vinden. Als laatste misschien nog de riewkest van Koelkast al vind ik hem hier niet echt tussen passen dus denk er overnaVolgens mij had knetter ook iets geriekwest dat ik niet had maar effe kijken.
Die van mij had je als eerst moeten doenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een shitload maar heb het meeste niet. Hierna eentje die door Goudvis & lama is geriekwest, daarna een van Mr green. Dan heb ik ragboer en Sharr die hbben iets geriekwest dat ik niet heb effe kijken of ik het kan vinden. Als laatste misschien nog de riewkest van Koelkast al vind ik hem hier niet echt tussen passen dus denk er overnaVolgens mij had knetter ook iets geriekwest dat ik niet had maar effe kijken.
Effe kijken of ik er wat van heb!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Gewoon, omdat ik weet dat sommige mensen dat kunnen waarderen
+1quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef MYV het volgende:
Als de muziek zo blijft word dit wel het fijnste rustigste uurtje ooit
sry lieve schat, eenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:34 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik was je indo vriendinnetje tochNiet je stalker.
Doe ik niet hoor, Sharrelientjequote:
vanwaar de haat? Dumpert/tweakers +1 respectievelijk +1 is +2quote:Op zondag 13 maart 2011 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En eenvoor een + en - tweakers/dumpert (beiden
) puntensysteem.
-1 djkoelkast.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
) puntensysteem.
LOLquote:Op zondag 13 maart 2011 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
) puntensysteem.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:38 schreef Karzai het volgende:
Godverdomme sodemieter effe op met deze depresieve valium muziek
Ik haat niet. Nooit. Op niets en op niemand.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:38 schreef poqpoq het volgende:
[..]
vanwaar de haat? Dumpert/tweakers +1 respectievelijk +1 is +2
Zeur...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
) puntensysteem.
Hahahaha. Hoe is het met je 'echte' vriendin nu dan Viro?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:37 schreef Viro het volgende:
[..]
sry lieve schat, eenvoor je weer boos word.
gelukkig is niet iedereen zoals jij bentquote:Op zondag 13 maart 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niet. Nooit. Op niets en op niemand.
Ik kots op tweakersdat hoort als eckte fokker van de ouden stempel
Ik kots op dumpert want dumpert
tweakers zijn nerds en vroeger had je hier geen nerds. Het is een invasie, een ziekte, ik zeg het je.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
gelukkig is niet iedereen zoals jij bent
anders zouden we verdomd veel oorlogen hebben
quote:
JE LEEFT! MEREL! WAAR WAS JE? HOE GAAT HET MET JE?quote:
Elbow - Lippy Kidsquote:Op zondag 13 maart 2011 23:40 schreef MYV het volgende:
Hoe heet dit nummer eigenlijk, een fijn slaapnummer
Stiekem wil je gewoon met Viro daten.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:39 schreef MYV het volgende:
[..]
Hahahaha. Hoe is het met je 'echte' vriendin nu dan Viro?
Als je bij mij gaat wonen werkt alles goed.quote:
Ik leefde net ook alquote:Op zondag 13 maart 2011 23:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
JE LEEFT! MEREL! WAAR WAS JE? HOE GAAT HET MET JE?
Stiekem is dat een droompje van mij ja.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon met Viro daten.
Tweakers pricewatchquote:Op zondag 13 maart 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niet. Nooit. Op niets en op niemand.
Ik kots op tweakersdat hoort als eckte fokker van de ouden stempel
Ik kots op dumpert want dumpert
quote:
Ik zal het niet doorvertellen.quote:
Rustig weekend gehad. Van wat ben je aan het afkicken? Fok?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik leefde net ook al![]()
Maar ik ben afkicken enzo![]()
Wel redelijkAfgelopen week wel paar daagjes ziekig geweest, met jou ?
Ook een leuk weekend gehad?
Ik kots op. Ik haat niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Koelkast zegt dat hij niet haat, maar stiekem doet hij dat wel
quote:
Nee, zo kun je gewoon de goedkoopste aanbieder snel vinden en anders zou je daar lang over doen.quote:
Okequote:Op zondag 13 maart 2011 23:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Rustig weekend gehad. Van wat ben je aan het afkicken? Fok?
welke van de 2 opblaaspoppen bedoel je?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:39 schreef MYV het volgende:
[..]
Hahahaha. Hoe is het met je 'echte' vriendin nu dan Viro?
Men wil steeds goedkoper om maar bovenaan te staan waardoor de markt wordt verziekt met te goedkope producten.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, zo kun je gewoon de goedkoopste aanbieder snel vinden en anders zou je daar lang over doen.
Och, ik ben een open boek voor je hequote:Op zondag 13 maart 2011 23:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij werkt dus mee aan marktverzieking,Heel goed jongen.
Thanks gratis gedaan ik doe mijn bestquote:Op zondag 13 maart 2011 23:47 schreef MYV het volgende:
Eerste keer dat ik Snuf. hoor als DJ en je bevalt me![]()
Als jij iets koopt voor 200 koop ik het voor 100, vriend.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Weetje koelkast!
ben wel blij me zuilke mensen als jij
Al ik iets koop voor 200 van 300 euro
en jij weer voor 400 van 300
Dan komt alles weer goed toch?
Mijn azijn pissende vriend
Ik jat het en verkoop het op HC, wat het ook is.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jij iets koopt voor 200 koop ik het voor 100, vriend.
Ik vind jouw kotsen gewoon verkapt haten.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haten is voor smurfen en kleuters.
quote:Haat wordt ervaren als een gevoel van afstoting tot iets of iemand (het object dat men haat) met een neiging tot het kwetsen of vernietigen van dat object.
Ik wil het niet kwetsen / vernietigen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik vind jouw kotsen gewoon verkapt haten.
White lies toch? Of haal ik nu mensen door elkaar?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:50 schreef Snuf. het volgende:
Dit nummer is zo mooi dat ik er bijna moet van huilen
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij zou Tweakers Pricewatch ook het liefst vernietigen, toch?
Editorsquote:Op zondag 13 maart 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
White lies toch? Of haal ik nu mensen door elkaar?
White lies sowieso
Nee, het zou heel anders kunnen, zodat het niet meer marktverziekend werkt.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij zou Tweakers Pricewatch ook het liefst vernietigen, toch?
Oh okequote:Op zondag 13 maart 2011 23:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
EditorsMaar lijkt zeker op Editors. Dit is de live versie van Rock Werchter
het emotionele uurtje van Snuf. (ik heb in ieder geval genoten)quote:Op zondag 13 maart 2011 23:50 schreef Snuf. het volgende:
Dit nummer is zo mooi dat ik er bijna moet van huilen
Zou jij niet de goedkoopste met de beste reviews nemen dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, het zou heel anders kunnen, zodat het niet meer marktverziekend werkt.
Neit zo materialistisch vriend, dat hoort niet bij hippiesquote:Op zondag 13 maart 2011 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, het zou heel anders kunnen, zodat het niet meer marktverziekend werkt.
Het gaat er om, product A wordt aangeboden voor prijs B.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zou jij niet de goedkoopste met de beste reviews nemen dan?
Ik jou niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Prioriteiten stellen Snuf
Ik mag je wel
Dit nummer is tof!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Prioriteiten stellen Snuf
Ik mag je wel
Ik ben materialist. Zéker geen hippie.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Neit zo materialistisch vriend, dat hoort niet bij hippies
Als alle aanbieders verdwijnen zullen er nieuwe onstaan als er voldoende vraag is.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het gaat er om, product A wordt aangeboden voor prijs B.
Aanbieder C biedt het 10% goedkoper aan
Aanbieder D gaat daar weer 5% onder
en zo door tot niemand meer iets verdient en het product verziekt is en niemand het meer wil verkopen. Marktverzieking dus.
Zo zijn er de afgelopen jaren al meerdere producten gesneuveld, helaas.
Je hebt een interessant en goed punt echter al die concurrentie levert ook weer meer innovatie op.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en zo door tot niemand meer iets verdient en het product verziekt is en niemand het meer wil verkopen. Marktverzieking dus.
No Problem, jou uurtjequote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
Vinden jullie het heel erg als ik een nummer draai dat ik al gedraaid heb omdat ik het zo mooi vind net voor het slapen gaan?
Zoals?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
het is jouw feestjequote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
Vinden jullie het heel erg als ik een nummer draai dat ik al gedraaid heb omdat ik het zo mooi vind net voor het slapen gaan?
Pricewatch is een handige tool voor reviews en ook om verzendkosten te vergelijken.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als alle aanbieders verdwijnen zullen er nieuwe onstaan als er voldoende vraag is.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pricewatch is een handige tool voor reviews en ook om verzendkosten te vergelijken.
Prijzen zouden gewoon uniform moeten zijn, overal hetzelfde. Dan wordt ook de markt niet verziekt.
Alleen de prijs moet ook weer niet kunstmatig hoog gehouden worden natuurlijk, gewoon een normale marge op alles, geen gezeik en puur op service een bedrijf selecteren
Slaapze!!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
Maargoed, ik ga slapen, ik ben er mee weg. Draakje valt zo vanzelf in. Liev zijn en tot morgen![]()
Trusten koelkast!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:56 schreef djkoelkast het volgende:
Maargoed, ik ga slapen, ik ben er mee weg. Draakje valt zo vanzelf in. Liev zijn en tot morgen![]()
Tof dat jij het tof vondquote:Op zondag 13 maart 2011 23:57 schreef Snuf. het volgende:
Ik vond dit eigenlijk toch wel mijn leukste uitzending die ik heb gedaan en ik heb inmiddels toch al iets van 30 uitzendingen gedaan
Komt omdat er continue een directe connectie was met de luisteraars (door verzoekjes etc) en jij daar perfect op reageerdequote:Op zondag 13 maart 2011 23:57 schreef Snuf. het volgende:
Ik vond dit eigenlijk toch wel mijn leukste uitzending die ik heb gedaan en ik heb inmiddels toch al iets van 30 uitzendingen gedaan
ok doeiquote:Op zondag 13 maart 2011 23:59 schreef Snuf. het volgende:
Heerlijke muziek om een beetje moe te worden ik ga lekker slapen
Heeft ie grenade gedraaid dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Komt omdat er continue een directe connectie was met de luisteraars (door verzoekjes etc) en jij daar perfect op reageerde
Ja doe ik vaker maar op vrijdag middag zijn er meestal niet zoveel mensen die luisteren dus is het wat minder interactiefquote:Op zondag 13 maart 2011 23:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Komt omdat er continue een directe connectie was met de luisteraars (door verzoekjes etc) en jij daar perfect op reageerde
Connectie met luisteraars, weet je wel, de mensen die luisterenquote:
Toen ik hem aanvroeg luisterde ik nog.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef Neroje het volgende:
[..]
Connectie met luisteraars, weet je wel, de mensen die luisteren
Het antwoord is iig nee...quote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen ik hem aanvroeg luisterde ik nog.
Als je aan bazenmuziek denkt zou Grenade als 1e in je op moeten komen, maargoed.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:02 schreef Neroje het volgende:
[..]
Het antwoord is iig nee...
Paste ook totaal niet in het uurtje bazenmuziek
Trusten Snufje!quote:Op maandag 14 maart 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Hee jongens bedankt voor het luisteren ik doe mijn laptop dicht slaap lekker allemaal later!
Geen vaste tijdquote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Neroje wanneer draai jij eigenlijk of heb je niet iets van een vaste tijd ofzo?
Oh oke ik hoor je soms wel eens maar niet heel vaak, je draait wel leuke muziek!quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef Neroje het volgende:
[..]
Geen vaste tijd
En meestal plan ik me een uurtje van tevoren pas in ofzo
Tsja denk niet dat het vannacht beter gaat worden dan de laatste paar nachtenquote:
erg wakkerquote:Op maandag 14 maart 2011 00:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja denk niet dat het vannacht beter gaat worden dan de laatste paar nachten![]()
Net wel ff heerlijk met vriendinnetje zitten kletsen en daar lekker gegeten dat was wel![]()
En hoe ist met jou?
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
erg wakker
krijg nu een prive optreden op msnmaar kom straks weer vollop in het topic
Goedenavond Viroquote:
quote:
tis dat ik het niet kan maken, anders zou ik zeggen kom mee kijkenquote:
Ja jammer dat je dat niet kan maken inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis dat ik het niet kan maken, anders zou ik zeggen kom mee kijken
Goed weekend gehad?quote:
ja hoor en jij?quote:
Jaa hoor was goedquote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef Viro het volgende:
[..]
ja hoor en jij?
Sry voor de komende requests onder mijn naam, ik laat serena los in draakje. May god be with us
Nou inderdaad zegquote:
Nee dit gaat echt een lange nacht worden ben ik bangquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee dit gaat echt een lange nacht worden ben ik bang
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:52 schreef Viro het volgende:
@knetter en carooltje: ik en serena zijn er nog
wat wil jij nou? Eerst roep je slotje en nu dit.quote:
zij doet de requests en ik de posts hier in het topic. Ze wou niet ruilen dus we krijgen alleen maar liefdesliedjes te horen vannacht.quote:
?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:55 schreef Viro het volgende:
[..]
wat wil jij nou? Eerst roep je slotje en nu dit.
Ik postte net nog dat ik mijn vriendin in draakje los laat.
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:57 schreef Viro het volgende:
[..]
zij doet de requests en ik de posts hier in het topic. Ze wou niet ruilen dus we krijgen alleen maar liefdesliedjes te horen vannacht.
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
mag ik dan lekker tegen jou aan kruipen?
quote:
Wat een liefde vanavond zegquote:Op maandag 14 maart 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
speciaal een liefdes liedje aangevraagd.. voor alle liefde die ik voel
ik ben altijd al een heel liefdevol persoonquote:
Niks mis met die eigenschapquote:Op maandag 14 maart 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben altijd al een heel liefdevol persoon
Nee hier helaas ook nietquote:Op maandag 14 maart 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
helaas niemand om mijn liefde aan te geven op t moment
gaan we samen onze liefde oppottenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaan we samen onze liefde oppotten
Nee ik ook niet... maar volgens mijn omgeving moet ik positief blijvenquote:
Ik geloof in een flirt, een fling, een scharrel.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet... maar volgens mijn omgeving moet ik positief blijven
Jaa maar waarschijnlijk niet voor mij zekerquote:
Ben het wel met je eens hoor.. die mooie droom van vroeger van de ware en het prins op het witte paard heb ik al lang laten varen...quote:Op maandag 14 maart 2011 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik geloof in een flirt, een fling, een scharrel.
Ook geloof ik dat je iemand tegen kan komen die jou voor een behoorlijke tijd kan boeien.
Maar de waren? neuh
ik sta klaar voor iedere vrouwelijke luisteraar van onz radioquote:Op maandag 14 maart 2011 01:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa maar waarschijnlijk niet voor mij zeker
Nou kom eens snel hierheen danquote:Op maandag 14 maart 2011 01:09 schreef Viro het volgende:
[..]
ik sta klaar voor iedere vrouwelijke luisteraar van onz radio
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:13 schreef Viro het volgende:
[..]
waar is hier?Hier is in mijn warme bedje in UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
en waarom vind jij het nodig om ze te posten?quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godverdomme.. nou word ik beschuldigd van lekken
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hier is in mijn warme bedje in Utrechtwaar in utrecht, kan ik mijn mattie ragboer langs sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ik foto's heb gemaakt op de meet.. maar ik heb ze alleen gedeeld met de mensen die op de meet waren.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:18 schreef yvonne het volgende:
Even wat opgeruimd en wat mensen gebanned voor onbepaalde tijd.
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:18 schreef Viro het volgende:
[..]
waar in utrecht, kan ik mijn mattie ragboer langs sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ragboer?? maar jij was toch de ware?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik foto's heb gemaakt op de meet.. maar ik heb ze alleen gedeeld met de mensen die op de meet waren.
Toch word ik beschuldigd
dat vind ik dus ook.. maar ja bewijs maar eens dat je niet degene bent die gelekt heeftquote:
Jaa halloooo das onzin... laten hun maar eens bewijzen dat jij het was ...quote:Op maandag 14 maart 2011 01:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik dus ook.. maar ja bewijs maar eens dat je niet degene bent die gelekt heeft![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Ragboer?? maar jij was toch de ware?!
oh ja dat is waar ook, word hier zwaar afgeleid waardoor ik niet meer weet wat ik postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou lekker dan... daar gaat mijn warequote:Op maandag 14 maart 2011 01:23 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ja dat is waar ook, word hier zwaar afgeleid waardoor ik niet meer weet wat ik post
ik heb genoeg zaad liefde voor 2quote:Op maandag 14 maart 2011 01:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou lekker dan... daar gaat mijn ware
Mijn ware doet niet aan delenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:29 schreef Viro het volgende:
Ik heb 11 posts geleden post 10.000 gemaakt. Had niet eens door dat ik er zo dichtbij was.
de bovenstaande quote is mijn 10.000ste postquote:Op maandag 14 maart 2011 00:30 schreef Viro het volgende:
[..]
ja hoor en jij?
Sry voor de komende requests onder mijn naam, ik laat serena los in draakje. May god be with us
hell yeahquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Godshand
Bericht:
Omdat er Drentse fokkers zijn
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:31 schreef Viro het volgende:
[..]
de bovenstaande quote is mijn 10.000ste post
dat kan heel snel gaan hoorquote:
dat is jammer, want ik word soms gek van serena.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:37 schreef Carooltje79 het volgende:
oh oh ik heb ergens op geklikt en nu werkt fok! niet lekker meer![]()
ff puzzelen hoe ik dat nou weer gedaan hebgebruik je firefox en adblock plus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je ff klikken op de rode icoontje van adblock plus![]()
oooh ik wou dat ik je kon helpen.. wacht ik vraag iemandquote:Op maandag 14 maart 2011 01:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Oh oh alle smileys weg en quote knopjes
yeahhhhquote:Op maandag 14 maart 2011 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
gebruik je firefox en adblock plus?
Moet je ff klikken op de rode icoontje van adblock plus
is gefixt?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
yeahhhhIk hou van jou
![]()
Misschien ben je toch wel de ware![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:36 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is jammer, want ik word soms gek van serena.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kunt niet altijd mazzel hebben
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
sta je open voor een trio?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
je kunt niet altijd mazzel hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:47 schreef Viro het volgende:
[..]
sta je open voor een trio?Ik ben niet van het delen sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie mijn vorige postquote:Op maandag 14 maart 2011 01:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
yeahhhhIk hou van jou
![]()
Misschien ben je toch wel de ware![]()
Haha lees mijn vorige postquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ben niet van het delen sorry
dat is jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve lieve Knetterquote:
waar doe ik aan mee? wutt? ik lette niet opquote:Op maandag 14 maart 2011 01:52 schreef Viro het volgende:
[..]
oh je doet mee
Waarom wist ik dat serena dit nummer zou aanvragen.
wtan moek bakkie koffie bij je halen?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lieve lieve Knetterwat doe jij volgende week zaterdag?
bij jou of bij mij?quote:Op maandag 14 maart 2011 01:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lieve lieve Knetterwat doe jij volgende week zaterdag?
Euhmm jaaaquote:Op maandag 14 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtan moek bakkie koffie bij je halen?
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar doe ik aan mee? wutt? ik lette niet op
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhmm jaaa
en serena dan? en jij deelt toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ligt eraan wie het grootste bed heeftquote:
Ohw jaa dat is ook zoquote:Op maandag 14 maart 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en serena dan? en jij deelt toch niet?
die gaat alles filmen en voor mij maakt carooltje een uitzondering.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en serena dan? en jij deelt toch niet?
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar een kwartet zie ik wel zitten, carooltje, serena, viro en myself![]()
ik heb een waterbed staan, passen gemakkelijk 4 mensen opquote:Op maandag 14 maart 2011 01:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie het grootste bed heeftIk heb graag de ruimte
Bij deze het antwoord op je vraagquote:Op maandag 14 maart 2011 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb een waterbed staan, passen gemakkelijk 4 mensen op
Een bericht van serena: She is not amusedquote:Op maandag 14 maart 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar een kwartet zie ik wel zitten, carooltje, serena, viro en myself![]()
tsss valt me tegen.. naja.. zal wel ander slachtoffer zoekenquote:Op maandag 14 maart 2011 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Een bericht van serena: She is not amused
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Een bericht van serena: She is not amused
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |