Als LIEF met een Mquote:Op zondag 13 maart 2011 23:25 schreef Snuf. het volgende:
MYV hoe moest ik je naam ook alweer uitspreken?
?quote:
Dat zeggen de mensen ook als ze hooi bij je gaan kopen.quote:
geeft nietquote:Op zondag 13 maart 2011 23:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
echt? Sorry heb net gedownload en nog niet geluisterd...
Van Beach zeker?quote:
echnie dan zeggen ze : hoest met oe da noe?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat zeggen de mensen ook als ze hooi bij je gaan kopen.
Jij bent serieus de meest boerse persoon die ik ooit ben tegengekomen.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echnie dan zeggen ze : hoest met oe da noe?
danku dankuquote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent serieus de meest boerse persoon die ik ooit ben tegengekomen.
Ik luister nietquote:Op zondag 13 maart 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik ga doorSorry zei het over de radio dacht dat je het wel hoorde ;P
Een shitload maar heb het meeste niet. Hierna eentje die door Goudvis & lama is geriekwest, daarna een van Mr green. Dan heb ik ragboer en Sharr die hbben iets geriekwest dat ik niet heb effe kijken of ik het kan vinden. Als laatste misschien nog de riewkest van Koelkast al vind ik hem hier niet echt tussen passen dus denk er overnaquote:
Ik was je indo vriendinnetje tochquote:Op zondag 13 maart 2011 23:33 schreef Viro het volgende:
Hmmm... multiquoten vind mijn telefoon niet leuk.![]()
ja ik heb een oplader gevonden voor mijn telefoon![]()
Wat een warme onthaal krijg ik toch altijd![]()
Vooral van MYF, mijn stalker op fok
Heb je tijd voor Jack Johnson?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een shitload maar heb het meeste niet. Hierna eentje die door Goudvis & lama is geriekwest, daarna een van Mr green. Dan heb ik ragboer en Sharr die hbben iets geriekwest dat ik niet heb effe kijken of ik het kan vinden. Als laatste misschien nog de riewkest van Koelkast al vind ik hem hier niet echt tussen passen dus denk er overnaVolgens mij had knetter ook iets geriekwest dat ik niet had maar effe kijken.
Die van mij had je als eerst moeten doenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Een shitload maar heb het meeste niet. Hierna eentje die door Goudvis & lama is geriekwest, daarna een van Mr green. Dan heb ik ragboer en Sharr die hbben iets geriekwest dat ik niet heb effe kijken of ik het kan vinden. Als laatste misschien nog de riewkest van Koelkast al vind ik hem hier niet echt tussen passen dus denk er overnaVolgens mij had knetter ook iets geriekwest dat ik niet had maar effe kijken.
Effe kijken of ik er wat van heb!quote:Op zondag 13 maart 2011 23:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Gewoon, omdat ik weet dat sommige mensen dat kunnen waarderen
+1quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef MYV het volgende:
Als de muziek zo blijft word dit wel het fijnste rustigste uurtje ooit
sry lieve schat, eenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:34 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik was je indo vriendinnetje tochNiet je stalker.
Doe ik niet hoor, Sharrelientjequote:
vanwaar de haat? Dumpert/tweakers +1 respectievelijk +1 is +2quote:Op zondag 13 maart 2011 23:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En eenvoor een + en - tweakers/dumpert (beiden
) puntensysteem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |