quote:Op maandag 14 maart 2011 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan ditsoort beweringen herkent men de n00bWel schattig even goed
Verliefd???? Zo snel???quote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lul niet.. Ze was er vannacht én vanmiddag![]()
Koen = V E R L I E F D![]()
![]()
Wie zegt dat ik niet bevoegd ben om het te mogen zeggenquote:
mijne niet tot een zeker moment...quote:Op maandag 14 maart 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn analoge leven was vandaag weer eens![]()
moet je ook niet zo laat thuis komenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn analoge leven was vandaag weer eens![]()
zo laat was het toch niet, het was eerder vroegquote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet je ook niet zo laat thuis komen
had het daar maar mee te maken....quote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet je ook niet zo laat thuis komen
Was het wel leuk?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet bevoegd ben om het te mogen zeggen![]()
Dat is op een van de foto's ook goed te zien, je loopt rood aanquote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Owww bij het laatste spel had ik zo de slappe lach dat ik blij was dat ik als eerste ontwaakte in het dodenrijk naast iemand met een SOA![]()
het begon goed maar eindigde in dikke ellende ?? :pquote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne niet tot een zeker moment...
Ja, je zat vannacht ook al te kwijlen in de chatquote:
* Barretje80 is geslotenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Iemand heeft barretje laten ontsnappen, mijn lounge
Ja, nu weten we het welquote:Op maandag 14 maart 2011 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Owww bij het laatste spel had ik zo de slappe lach dat ik blij was dat ik als eerste ontwaakte in het dodenrijk naast iemand met een SOA![]()
doe dan ook wat meer!quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had het daar maar mee te maken....
gezeik over dat ik te weinig klusjes doe etc etc blahdieblahdieblah
precies, moet al rond 3 uur geweest zijn voor Koenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo laat was het toch niet, het was eerder vroeg
Fles! ik snapte je opmerking nietquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het begon goed maar eindigde in dikke ellende ?? :p
Analoog levenquote:
Sommige dingen praat je niet over in KSC, allemaal ortodox-katholieken hierquote:
ik had geen thuiskomsteisen, hooguit dat ik vanochtend weer present moest zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 00:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
precies, moet al rond 3 uur geweest zijn voor Koen
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Fles! ik snapte je opmerking niet
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Analoog levenBen maar niet bang dat iemand het gelooft hoor
![]()
Oh en het was lief bedoeldquote:
wat is daar mis mee??quote:Op maandag 14 maart 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Analoog levenBen maar niet bang dat iemand het gelooft hoor
![]()
ik doe al meer dan menig man maar mevrouw is niet snel tevredenquote:
Ah dat kloptquote:Op maandag 14 maart 2011 00:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Sommige dingen praat je niet over in KSC, allemaal ortodox-katholieken hier
hangt van de streepjescode afquote:Op maandag 14 maart 2011 00:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is daar mis mee??
schoenen kopen is toch redelijk analoog ??
sorry was ongeduldigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ah, ik zei 'Hi lekker stuk' inderdaad (zie ik was niet dronkenquote:Op maandag 14 maart 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, je zat vannacht ook al te kwijlen in de chat
Jij fixt slechtquote:Op maandag 14 maart 2011 00:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij windt er ook geen doekjes om he?
daar ga ik ook altijd van uitquote:Op maandag 14 maart 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en het was lief bedoeldzoals ongeveer alles wat ik zeg.
Laat ook maar gewoonquote:Op maandag 14 maart 2011 00:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is daar mis mee??
schoenen kopen is toch redelijk analoog ??
Sapristi?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah dat klopt
maar ondertussen heb ik nog steeds geen nieuw scheldwoord
nah ik vind je iig niet vervelend hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, ik ben vervelend geloof ik, sorry
geen streepjescodequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Neequote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah, ik zei 'Hi lekker stuk' inderdaad (zie ik was niet dronken)
moet t perse nieuw zijn?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah dat klopt
maar ondertussen heb ik nog steeds geen nieuw scheldwoord
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen streepjescode
en een handgeschreven bonvoordeel van de twijfel dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
en daarna naar verjaardagquote:
Nee, maar er geldt: 'niet schelden met vlees dat je nog nooit in je mond gehad hebt'quote:
ah voor mij is 80% hier onbekend hequote:Op maandag 14 maart 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whisk is liefEn niet meer de grote onbekende hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |