Aaah Paintquote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook wel, lammeOf heb je geen Paint?
Maar alles behalve lelijkquote:
Als je Paint hebt, en je hebt RockNijntje, dan kan je op gebied van plaatjesbewerking de hele wereld aanquote:
Nee want mac, heb alleen Voorvertoningquote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan je zelf ook wel, lammeOf heb je geen Paint?
Zal ik hem hier maar postenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat zie je wel als iemand dat ding kan aanpassen
Cadeautje??quote:Op zondag 13 maart 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Radio weer dood![]()
Zelfde trucje nogmaals proberen, en anders heb ik altijd het cadeautje nog
Macquote:Op zondag 13 maart 2011 23:39 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee want mac, heb alleen Voorvertoning
Jij hebt mij heul nietquote:Op zondag 13 maart 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je Paint hebt, en je hebt RockNijntje, dan kan je op gebied van plaatjesbewerking de hele wereld aan
Wow, Fles, rustig aan man, volgens mij was dat een complimentquote:Op zondag 13 maart 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je Paint hebt, en je hebt RockNijntje, dan kan je op gebied van plaatjesbewerking de hele wereld aan
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zal ik hem hier maar postendan
En schop Toek eens wakker, KPN val er elke keer uit
Ik weet, maar gratisquote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 13 maart 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wow, Fles, rustig aan man, volgens mij was dat een compliment
Truste LDMquote:Op zondag 13 maart 2011 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mn bedje inmet mn kussen knuffelen
Klopt ja. Mag dat niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wow, Fles, rustig aan man, volgens mij was dat een compliment
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mn bedje inmet mn kussen knuffelen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |