anus internet is syfilisquote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nogal ja, + [insert vrouwelijk geslachtsdeel naar keuze] internet = [insert een nare ziekte naar keuze] irritant
Owh jaa boogschietenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je m'n lila handboog lenen?![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
mooi zo
yups hier ook ook alles lekker. goed weekend gehaden t wordt weer lente
Zoiets?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nogal ja, + [insert vrouwelijk geslachtsdeel naar keuze] anaal internet = [insert een nare ziekte naar keuze] syfilis irritant
OMGquote:
Jaquote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh jaa boogschieten![]()
![]()
![]()
Afspraak staat he?
Niet schelden met vlees dat je nog nooit in je mond gehad hebtquote:Op zondag 13 maart 2011 23:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nogal ja, + [insert vrouwelijk geslachtsdeel naar keuze] internet = [insert een nare ziekte naar keuze] irritant
half zeekoezusjequote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGIk poste het dan wel later, maar dacht het echt zelf
![]()
Mosterd. Maaltijd.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMGIk poste het dan wel later, maar dacht het echt zelf
![]()
Dat weet jij nietquote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet schelden met vlees dat je nog nooit in je mond gehad hebt
Nou ehm he, er zat nu niet uren tussen ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Mosterd. Maaltijd.
Mijn patent, dat gaat je volgende meet minstens één knuffel extra kosten!
Nee, 1 keerquote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef TheFamousMan het volgende:
Volgens mij staat die post er nu honderdduizendmiljoen keer
Ja kut! Dan vallen er wel een aantal af.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar, maar, maar dat doe ik al meer dan een uur.. Moet Mag ik je nu ook extra knufs geven op de volgende meet dan??quote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Mosterd. Maaltijd.
Mijn patent, dat gaat je volgende meet minstens één knuffel extra kosten!
Ja, maar dan kan het welquote:
Hey, elk excuus voor een extra knuffel van jou is er éénquote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ehm he, er zat nu niet uren tussen ofzo![]()
Maar is goed hoor
Ja en?? Ik was ook ooit 14quote:
Binnenkort een keer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |