Niet alles is nog zo makkelijk in hardcover te vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:27 schreef Fingon het volgende:
[..]
Pockets![]()
Een dergelijke kwaliteitsserie moet je gewoon hardcover kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu (dankzij de serie) mijn zus er eindelijk van overtuigd de boeken te lezen. Om het verhaal te leren kennen zijn de boeken mijns inziens toch net iets leuker, maar ik lees dan ook graag en veel.In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef Arctura het volgende:
http://grrm.livejournal.com/212603.html
"Kong", oftewel Dance with Dragons, lijkt nu eindelijk klaar... Ik had zo mijn twijfels bij die "release date" gezien de vorige keren, maar nu is het toch echt zo ver, na jaren gewacht te hebben. Kan niet wachten.Pics van je zus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu (dankzij de serie) mijn zus er eindelijk van overtuigd de boeken te lezen. Om het verhaal te leren kennen zijn de boeken mijns inziens toch net iets leuker, maar ik lees dan ook graag en veel.
Ik ben *al* bij hoofdstuk 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat ik het wel eens ben over Jon, maar de serie in het algemeen is zo goed gedaan dat de details me weinig kunnen schelen. Sean Bean doet het goed als Ned.
Wel grappig dat ik ondanks dat de serie er nu is, tijdens het lezen nog wel mijn eigen "beeld" van de personages in mijn hoofd heb. Ze zien er dus niet uit zoals de lui in de serie.In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
ach nog maar 2 maanden en 2 wekenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:00 schreef Arctura het volgende:
Ik heb ze gelezen, kon het niet laten, en het maakte het wachten inderdaad nog erger
Dat is inderdaad niet echt een goede vertaling.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef Jester65 het volgende:
Ik vind de vertaling van de namen niet altijd even gelukkig: vooral met 'Pinkje' (Littlefinger) heb ik moeite. Verder is de vertaling prima, volgens mij.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef Jester65 het volgende:
Ik vind de vertaling van de namen niet altijd even gelukkig: vooral met 'Pinkje' (Littlefinger) heb ik moeite. Verder is de vertaling prima, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |