SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:47 schreef Daerion het volgende:
Die scene is (Spoiler als je dus aSoS nog niet hebt uitgelezen)Oja! Ik had als reactie ook iets van: "ah nee!!! stelletje rotzakken!!!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Maar goed ook, want dit heeft zo ongelooflijk veel meer effect als je het niet weet..quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:19 schreef Young_David het volgende:
'k vind het al een rotzakken actie dat daar heel tempting een spoilertag hangt... maar ik houd me in, boek gaat zo met een weekendje Antwerpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:38 schreef Gwywen het volgende:
Dat was er inderdaad eentje die volgens mij níemand aan zag komen (bij herlezen vond ik overigens wel een scène waarin er vaag naar gehint wordt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, bitter steel
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:27 schreef Fingon het volgende:
[..]Ja, die bedoel ik, maar dat is geen speculatie meer intussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het bevestigd door GRRM dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:20 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik, maar dat is geen speculatie meer intussen.
ik was juist onder de indruk. Een personage dat vanaf het eerste hoofdstuk waar ie in kwam zo veel belofte had, en dan een schrijver die zo een beslissing durft te nemenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja! Ik had als reactie ook iets van: "ah nee!!! stelletje rotzakken!!!"
Daarom reageerde ik ook zo! Ik zat zo enorm in het verhaal en zijn ontwikkeling, en dan BAM! Dood!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik was juist onder de indruk. Een personage dat vanaf het eerste hoofdstuk waar ie in kwam zo veel belofte had, en dan een schrijver die zo een beslissing durft te nemen
We noemen geen namenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:50 schreef neilpad het volgende:
Misschien spoiler tags gebruiken voor de mensen die nog niet zover zijn?
Of is het hier net als de US tv-serie topics, dat alles wat al uitgebracht is, besproken mag worden..
Zul je geen spijt van krijgen. In de woorden van een andere aSoIaF fan: de serie is verslavend als crack.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Thanx, ik denk dat dit mijn volgende project gaat worden. Even bol.com bonnen sparen.
Pocketsquote:Op dinsdag 26 april 2011 10:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb ze alle 4 besteld hoor. De Engelse pockets zijn maar 9 euro bij Bol.com en ik had nog bonnen en hoefde nog geen 5 euro bij te betalen. Gratis lezen is het leukste lezen
*eenschquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:27 schreef Fingon het volgende:
[..]
Pockets![]()
Een dergelijke kwaliteitsserie moet je gewoon hardcover kopen!
Niet alles is nog zo makkelijk in hardcover te vindenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:27 schreef Fingon het volgende:
[..]
Pockets![]()
Een dergelijke kwaliteitsserie moet je gewoon hardcover kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu (dankzij de serie) mijn zus er eindelijk van overtuigd de boeken te lezen. Om het verhaal te leren kennen zijn de boeken mijns inziens toch net iets leuker, maar ik lees dan ook graag en veel.In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef Arctura het volgende:
http://grrm.livejournal.com/212603.html
"Kong", oftewel Dance with Dragons, lijkt nu eindelijk klaar... Ik had zo mijn twijfels bij die "release date" gezien de vorige keren, maar nu is het toch echt zo ver, na jaren gewacht te hebben. Kan niet wachten.Pics van je zus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu (dankzij de serie) mijn zus er eindelijk van overtuigd de boeken te lezen. Om het verhaal te leren kennen zijn de boeken mijns inziens toch net iets leuker, maar ik lees dan ook graag en veel.
Ik ben *al* bij hoofdstuk 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet zeggen dat ik het wel eens ben over Jon, maar de serie in het algemeen is zo goed gedaan dat de details me weinig kunnen schelen. Sean Bean doet het goed als Ned.
Wel grappig dat ik ondanks dat de serie er nu is, tijdens het lezen nog wel mijn eigen "beeld" van de personages in mijn hoofd heb. Ze zien er dus niet uit zoals de lui in de serie.In the songs all knights are gallant, all maids are beautiful, and the sun is always shining.
ach nog maar 2 maanden en 2 wekenquote:Op donderdag 28 april 2011 12:00 schreef Arctura het volgende:
Ik heb ze gelezen, kon het niet laten, en het maakte het wachten inderdaad nog erger
Dat is inderdaad niet echt een goede vertaling.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef Jester65 het volgende:
Ik vind de vertaling van de namen niet altijd even gelukkig: vooral met 'Pinkje' (Littlefinger) heb ik moeite. Verder is de vertaling prima, volgens mij.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:34 schreef Jester65 het volgende:
Ik vind de vertaling van de namen niet altijd even gelukkig: vooral met 'Pinkje' (Littlefinger) heb ik moeite. Verder is de vertaling prima, volgens mij.
Mag ik vragen waar je die delen besteld hebt uit Engeland? En waarom heb je ze daar gekocht? Goedkoper dan bij bol.com, of enkel voor de grootte van de boeken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef Felagund het volgende:
Eerste twee delen besteld, hopelijk komen die deze week nog. Ze moeten wel uit Engeland komen, dus dat duurt wat langer dan normaal. Al moet ik eerst nog twee boeken van Hobb uitlezen, dus ergens komt dat wel goed.
De TV-serie is iig super tot nu toe, ik vind het niet erg dat ik die eerst heb gezien, dan heb ik al een idee van karakters voordat ik begin te lezen.
Bookdepository.com, vooral vanwege de prijs. Ik betaalde er minder dan 12 euro voor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:57 schreef Onmisbaar het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die delen besteld hebt uit Engeland? En waarom heb je ze daar gekocht? Goedkoper dan bij bol.com, of enkel voor de grootte van de boeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |